AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Har dere nattevakter? Våken altså, og isåfall hvordan gjør dere det? Jeg sliter med beina hver kveld fra ca åtte, og jeg kvier meg for å gå med disse beina hele natta! Det eneste som funker er paralgin, og det kan jeg ikke ta når jeg jobber i helsevesenet.. Anonymkode: e38bd...d3b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Problemet mitt kommer når jeg skal sove, det som lindrer er å gå. Så jeg klarer ikke sette meg inn i problemet ditt dessverre. Anonymkode: c358f...341
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet mitt kommer når jeg skal sove, det som lindrer er å gå. Så jeg klarer ikke sette meg inn i problemet ditt dessverre. Anonymkode: c358f...341 Jeg var plaget med det samme som deg, tok 1 magnesium om morgenen men det hjalp ikke. Først da jeg begynte å ta B-vitamin om morgenen pluss magnesium, og så tok 1 magnesium om kvelden rett før jeg skulle legge meg, så forsvant det. Hovne legger kan også føre til restless legs, hvis du står mye på dagtid, så prøv " fly-strømper" ( kan kjøpes på apoteket) , det vil reduserer hovenheten og dermed også restless legs. Anonymkode: b9144...ff4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var plaget med det samme som deg, tok 1 magnesium om morgenen men det hjalp ikke. Først da jeg begynte å ta B-vitamin om morgenen pluss magnesium, og så tok 1 magnesium om kvelden rett før jeg skulle legge meg, så forsvant det. Hovne legger kan også føre til restless legs, hvis du står mye på dagtid, så prøv " fly-strømper" ( kan kjøpes på apoteket) , det vil reduserer hovenheten og dermed også restless legs. Anonymkode: b9144...ff4 Jeg har en nevrologisk sykdom som gir restless legs, så for meg finnes det ingen annen lindring enn antiepileptika som virker på nevropatiske smerter. Disse tåler jeg dessverre ikke (husker bare glimt fra det året jeg prøvde), så jeg står opp og går rundt i huset når det er som verst. Spyler også med høyt trykk fra dusjen rett på leggene, det lindrer litt. Magnesium og alle andre vitaminer tar jeg fra før. Nå er ikke jeg TS da, jeg svarte bare under henne, for mitt problem er når jeg legger meg, hennes er tydeligvis når hun går. Jeg klarer ikke å se at det er et problem, siden bevegelse ofte lindrer restless legs? Anonymkode: c358f...341
BritneyBitch Skrevet 25. januar 2016 #6 Skrevet 25. januar 2016 Medisinbruk kan også føre til restless legs, så det kan hjelpe å kutte ut "unødvendige" medisiner.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #7 Skrevet 25. januar 2016 Prøvd å smøre på ice-gel? Vet det funker for noen. Anonymkode: d4ae0...8b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå