gangnedsol i elg Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Den er jo beregnet for bykjøring har jeg forstått. Så en brukt en til salgs, grei pris, men jeg trenger jo en bil som også kan kjøre på motorvei. har dessverre ikke mye kunnskap om biler og bilmerker, derfor spør jeg. Takknemlig hvis noen svarer...
ekkoet Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Jeg har kjørt en slik bil ca en dag som (ikke kabrioleten) og det var den verste bilen jeg noen gang har kjørt. Nå var riktignok dette en eldre modell (husker ikke året) som hadde blitt brukt hardt, men støyen var enorm og jeg fant vel ikke en eneste ting med hele bilen jeg likte. Jeg kjørte ikke fortere enn 70-sone, men kunne ikke tenkt meg å kjøre den bilen på motorvei. Antakeligvis er nyere bil bedre enn hva jeg opplevde på mange områder, men jeg ville styrt klar. Pratisk mhp. plass og mulighet til å ha med passasjerer er den jo heller ikke noe særlig. Hvilken prisklasse er du i?
gangnedsol i elg Skrevet 25. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2016 Hei. Takk for svar. Den var til salgs for 44 5000 (fra 2006) på Finn.no. Dvs ER fremdeles til salgs, men jeg fikk beskjed om at den var solgt. (skjønner ikke helt det men) Ut i fra din beskrivelse er jeg bare glad for at jeg slapp, hehe.... Mange takk for tilbakemelding.
Gutt_Buskerud Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Problemet med Smart bilene er at Mercedes-BEnz, som eier merket, har sluttet og produsere bilene for noen år siden. Det begynner og bli begrenset med deler på markedet og delene er dyre. Jeg personlig hadde sett meg om etter noe annet.
gangnedsol i elg Skrevet 1. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2016 10 timer siden, Gutt_Buskerud skrev: Problemet med Smart bilene er at Mercedes-BEnz, som eier merket, har sluttet og produsere bilene for noen år siden. Det begynner og bli begrenset med deler på markedet og delene er dyre. Jeg personlig hadde sett meg om etter noe annet. Javel, da er jeg i hvert fall glad for at salget ikke gikk i orden!!! Nei, det ble en el-sykkel i stedet for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå