Gå til innhold

Håper jeg aldri forelsker meg igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet det er dumt sagt av meg, men akkurat nå håper jeg faktisk på det.

Har nylig avsluttet ett "forhold" og det med en på samme arbeidsplass som meg. Stor arbeidsplass med mange forskjellige firmaer, men vi samarbeider.

Vi møttes på møteplassen og første møte var på jobb. Deretter ble vi venner, så veldig gode venner, men aldri kjærester.

Nå sitter jeg med vondt i hele kroppen pga at jeg savner han sårt. Jeg vet han savner meg også og jeg håper det savnet hans blir enormt etterhvert.

Jeg har bestemt allerede at noen datingside skal jeg ikke på og ut på byen er aldri aktuellt for meg heller. 

Så herved kan jeg nok trygt si jeg blir evig singel og får bare innfinne meg med det 😢

Anonymkode: c4726...03f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan det ikke bli dere?

Du må ha en annen innstilling, tro og håpe at noe kan bli mulighet, og en vilje til å gjøre noe med det.

Anonymkode: a730a...590

• Liker 1
Skrevet

Blir ikke oss fordi han ikke vil bli kjæreste. Han vil ikke bli kjæreste med noen. Her snakker vi om ett "Brent barn, skyr ilden"

Jeg har mistet alt håp om å finne meg noen, men trøster meg med at jeg ikke er alene om å ha det sånn

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke oss fordi han ikke vil bli kjæreste. Han vil ikke bli kjæreste med noen. Her snakker vi om ett "Brent barn, skyr ilden"

Jeg har mistet alt håp om å finne meg noen, men trøster meg med at jeg ikke er alene om å ha det sånn

Ved senere anledninger, kan du jo på forhånd spørre og få vite om den andre er interessert i forhold eller ikke.

Anonymkode: d5902...2ee

Skrevet

"Brent barn skyr ilden" er bare piss som psykisk ustabile kommer med. Du skal bare være glad til. Stol generelt lite på folk som snakker om at de har blitt "brent". 

Anonymkode: 682c1...355

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Brent barn skyr ilden" er bare piss som psykisk ustabile kommer med. Du skal bare være glad til. Stol generelt lite på folk som snakker om at de har blitt "brent". 

Anonymkode: 682c1...355

Og det du kommer med er enda mer piss. 

Har full forståelse for at TS er satt ut av spill nå. Det gjør vondt som faen å bli såra. Og man ønsker aldri noen sinne å ha det like vondt igjen. Ergo blir man mer tilbakeholden. 

Jeg er selv såpass ødelagt av menn at jeg sliter veldig med tillit. Men jeg prøver å løsne opp i denne knuta. 

Ts - du vil klare å gå videre senere. Men ingen vits å stresse det heller. 

Anonymkode: af9dd...cee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...