rutti Skrevet 12. oktober 2004 #1 Skrevet 12. oktober 2004 Noen som har erfaringer med brudekjole.net? Er litt skeptisk til dette jeg. Hvor lang leveringstid er det?
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #2 Skrevet 13. oktober 2004 Det er vel ikke noe hokus-pokus med det. Bare en produsent som selger kjolene sine uten mellomledd. Så de vil "samarbeide med alle brudesalongene i Norge"... Sikkert mange som er interessert i å samarbeide med en produsent som konkurrerer med sine egne eventuelle forhandlere ja... De er sikkert greie, men de er ihvertfall ikke billigst, slik de påstår...
Gjest brudekjole.net Skrevet 13. oktober 2004 #3 Skrevet 13. oktober 2004 Er de ikke de billigste? Hvem e billigere da? Så jeg kan gå i en salong å prøve, og si til de at den og den skal jeg ha? Ok, jeg trodde jeg måtte kjøpe en kjole jeg ikke hadde prøvd. Noen som har bestilt der?
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #4 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har prøvet min i salong, og bestiller deretter fra Brudeshop.com. Det blir ca halve prisen. Ikke si det i salongen du prøver i, da blir de enda mer gretne enn de er fra før. Kjolene i brudekjole.net er spesial designet av dem selv og selges ingen steder slik at man kan prøve:(
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #5 Skrevet 14. oktober 2004 Er de ikke de billigste? Hvem e billigere da? Så jeg kan gå i en salong å prøve, og si til de at den og den skal jeg ha? Ok, jeg trodde jeg måtte kjøpe en kjole jeg ikke hadde prøvd. Noen som har bestilt der? Det er MANGE kjolekolleksjoner som er billigere. Jeg husker ikke akkurat navn nå, andre kan sikkert hjelpe der, men jeg har ihvertfall sett flere kolleksjoner som er billigere og som ikke er sånn lugubert tyrkisk billigprosjekt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå