AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #21 Del Skrevet 26. januar 2016 Den 25. januar 2016 at 2.26, Summers skrev: Jeg er mann og synes jeg kan være ærligere om hva jeg mener om ting med menn enn kvinner. Det kan jo kanskje være fordi jeg oftere er enige med menn og deler oftere humor med menn enn kvinner. Med ærlig mener jeg ikke bare at man snakker sant, men kan si hva man mener og fortelle vitser man synes er morsomme. Derfor lurer jeg på om kvinner føler noe av det samme. Synes dere det er lettest å si hva dere mener til menn, kvinner eller er det ingen trend? Eksempel: Var en tråd på singleforumet som kan illustrere det litt. En fyr forteller daten på spøk at de to asiatiske leietakerne han har betaler leia med sex. Mange av jentene som svarer i tråden legger ganske mye i den ene spøken. "Det sier noe om kvinnesynet hans", "Han drømmer om å ha sex med jentene", osv Sånn synes jeg det ofte er med kvinner, de legger mye mer i hva som blir sagt enn menn. Det er fordi menn har kontakt med primærfølelsene sine, i motsetning til kvinner som ikke sier ting så direkte og de tolker og annalyserer i langs større grad. Jeg er selv kvinne, men er rett frem av natur og derfor er det er få kvinner jeg kan ha som nære venner. Menn derimot, de kaller en spade for en spade og de kan jeg forholde meg til. Menn, dyr og barn funker, men koden til kvinner er helt annerledes. Men det er klart at to kvinner som prater i koder sammen kan forstå hverandre, eller de baksnakker hverandre etterpå fordi de egentlig ikke skjønte noe de heller (det er derfor tre jenter aldri går sammen, tre gutter fungerer helt fint) Sånn, her var fasiten. Den er biologisk sammensatt :D Anonymkode: 26d91...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #22 Del Skrevet 26. januar 2016 18 timer siden, Summers skrev: Det kan jeg være med på, men synes kvinner er de verste til å dømme kvinner i det tilfellet så det støtter jo litt min tråd. Ja, jeg tror du har litt rett i det, selv om det definitivt finnes en del menn som er ganske bastante og dømmer lett. Da kanskje godt voksne menn som har kjørt seg fast i en litt ensidig tankegang. Jeg opplever i hvert fall at jeg kvier meg for å si akkurat hva jeg mener til disse, fordi de prater så høyt og bastant og befinner seg i en angrepsposisjon. Man orker bare rett og slett ikke å begynne diskusjonen en gang sidene ørene er lukket fra starten. Men, det er kanskje ikke kvinner de er mest fordømmende mot, kanskje mer innvandrere, religion osv. Jeg opplever ikke at kvinner i hovedsak dømmer på denne måten, kanskje de dømmer mer enkeltpersoner(?) etter oppførsel, noe som selvfølgelig ikke er noe bedre. Og, en siste ting, det jeg synes er en litt skummel oppførsel, er hvis noen smiler og snakker til deg som om alt er bra, men så mener de noe helt annet når du ikke er tilstede, noe de også har null problem med å dele med andre. Den type falskhet synes jeg at jeg ser mest hos kvinner. Anonymkode: 2ce07...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #23 Del Skrevet 26. januar 2016 Jeg syns jeg kan være ærligere mot menn enn kvinner, jeg er kvinne. Menn tar seg ikke så nær av ting om jeg sier noe i feil tonefall eller noe fra levra. Og jeg kan også være mer meg selv rundt menn enn kvinner fordi jeg føler kvinner alltid skal dømme etter normer, om jeg drar en teit spøk vil de tenke at jeg er rar mens en mann bare vil flire av hvor teit spøken var og syns det er kult at jeg dro den selvom den var teit. Anonymkode: cb168...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruKG Skrevet 26. januar 2016 #24 Del Skrevet 26. januar 2016 Den 25.1.2016 at 2.26, Summers skrev: Jeg er mann og synes jeg kan være ærligere om hva jeg mener om ting med menn enn kvinner. Det kan jo kanskje være fordi jeg oftere er enige med menn og deler oftere humor med menn enn kvinner. Med ærlig mener jeg ikke bare at man snakker sant, men kan si hva man mener og fortelle vitser man synes er morsomme. Derfor lurer jeg på om kvinner føler noe av det samme. Synes dere det er lettest å si hva dere mener til menn, kvinner eller er det ingen trend? Eksempel: Var en tråd på singleforumet som kan illustrere det litt. En fyr forteller daten på spøk at de to asiatiske leietakerne han har betaler leia med sex. Mange av jentene som svarer i tråden legger ganske mye i den ene spøken. "Det sier noe om kvinnesynet hans", "Han drømmer om å ha sex med jentene", osv Sånn synes jeg det ofte er med kvinner, de legger mye mer i hva som blir sagt enn menn. Vet du, jeg synes det er lettere å være ærlig med menn, de er langt mindre dømmende enn mine medsøstre. Så en stor applaus til dere menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #25 Del Skrevet 26. januar 2016 Den 1/25/2016 at 2.26, Summers skrev: Jeg er mann og synes jeg kan være ærligere om hva jeg mener om ting med menn enn kvinner. Det kan jo kanskje være fordi jeg oftere er enige med menn og deler oftere humor med menn enn kvinner. Med ærlig mener jeg ikke bare at man snakker sant, men kan si hva man mener og fortelle vitser man synes er morsomme. Derfor lurer jeg på om kvinner føler noe av det samme. Synes dere det er lettest å si hva dere mener til menn, kvinner eller er det ingen trend? Eksempel: Var en tråd på singleforumet som kan illustrere det litt. En fyr forteller daten på spøk at de to asiatiske leietakerne han har betaler leia med sex. Mange av jentene som svarer i tråden legger ganske mye i den ene spøken. "Det sier noe om kvinnesynet hans", "Han drømmer om å ha sex med jentene", osv Sånn synes jeg det ofte er med kvinner, de legger mye mer i hva som blir sagt enn menn. ja. kanskje. jeg er litt som en gutt, så jeg bryr meg ikke så mye om det - men hvis noen hadde dratt og hatt seg i manilla eller i thailand så hadde jeg lagt nok i det jeg og altså. man drar ikke dit og har seg. det samme med dubai, etc. beklager, men... jeg syntes det er like lett å si det til begge kjønn egentlig. hva man mener. det kommer jo litt an på hva det er så klart, men i hovedsak så syntes jeg det er greit å uttale meg om hva jeg mener. men hva slags humor er det der egentlig? jeg syntes ikke det er noe morsomt, men skjønner en i familien som ristet litt på hodet hvis det er tilfellet. Anonymkode: 4894a...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 26. januar 2016 #26 Del Skrevet 26. januar 2016 Med folk jeg ikke kjenner spesielt godt tar det kortere tid før jeg er "meg selv" med kvinner enn med menn. Grunnen er at menn oftere tolker væremåten min som flørtete. Jeg hadde vel en periode hvor jeg trodde at jeg trivdes bedre med gutter enn med jenter, men så innså jeg at jeg ikke var så voldsomt spesiell som jeg innbilte meg, og at verden er full av jenter som både er ikke-dømmende, fantastiske å ha som venner og langt kulere enn meg. Jeg er like ærlig med venner av begge kjønn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #27 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg begrenser meg alltid rundt menn. Ikke meninger eller det meste av hva jeg sier, men utrykksmåte og kroppsspråk. Hvis jeg glemmer meg tror oftest menn at jeg flørter. Så med menn toner jeg ned hyggligheten og interessen flere hakk. Anonymkode: cc454...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå