Martek Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Hei! Jeg skal skrive en analyse av boken Idas dans. Glemte denne oppgaven helt og trenger derfor hjelp!! Er det noen her som har lest boka og vet om noen sentrale virkemidler?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Har du lest boken? Anonymkode: 6cc87...8c1
Martek Skrevet 24. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du lest boken? Anonymkode: 6cc87...8c1 Ja jeg har lest boken, men er en liten stund siden så er mye jeg ikke husker.. I tillegg har jeg lånt den bort til min søster som bor i Lillehammer.
tekjerringa Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 Det er flere år siden jeg leste boken, men noe av det jeg husker: Narrator i jeg-person Kreft blir fremstilt som skummelt og noe Ida ikke fortjente. Som om noen fortjener det. Beskrivelser av henne som en inkluderende og godt likt person. Dansen er livet (Idas dans = Idas liv) Det har kommet en oppfølger som heter 'etter dansen'
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #5 Skrevet 24. januar 2016 Prøv å låne den som e-bok på bibliotekets nettsider. Anonymkode: eac30...460
Martek Skrevet 24. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2016 11 minutter siden, tekjerringa skrev: Det er flere år siden jeg leste boken, men noe av det jeg husker: Narrator i jeg-person Kreft blir fremstilt som skummelt og noe Ida ikke fortjente. Som om noen fortjener det. Beskrivelser av henne som en inkluderende og godt likt person. Dansen er livet (Idas dans = Idas liv) Det har kommet en oppfølger som heter 'etter dansen' Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå