Gå til innhold

Forelskelse og over 40

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere over 40, hvordan merket du at den du er sammen med deg nå var den riktige personen for deg?

Bare visste du det eller fikk du sommerfugler i maven?

Hvor vanlig/uvanlig er det med sommerfugler i maven?

Eller merket du noe annet?

Anonymkode: 54615...1b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone???  Pls 😊

Skrevet

Det er vel det samme om man er forelska som 19åring , 40+ eller 70 for den saks skyld. Man møter noen det "klikker med"...

Anonymkode: 59120...175

• Liker 4
Gjest Blomsterert
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til dere over 40, hvordan merket du at den du er sammen med deg nå var den riktige personen for deg?

Bare visste du det eller fikk du sommerfugler i maven?

Hvor vanlig/uvanlig er det med sommerfugler i maven?

Eller merket du noe annet?

Det er jo ingen forskjell på hvordan en føler. Det er mer hvordan en takler dem. En bruker jo mer fornuft pga erfaringer,men forelskelse føles som forelskelse uansett. 

Skrevet

Skjønner ikke at alderen har noe å si på følelsene? ok, man tenker seg kanskje om en ekstra gang før man hopper inn i det, men følelsene er jo like. Jeg får fortsatt sommerfugler i magen i starten.

Anonymkode: 0c3e4...a8c

Skrevet

Kjør debatt!!!

Dette er aktuelt tema 

Anonymkode: 68add...ffe

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjør debatt!!!

Dette er aktuelt tema 

Ja, det synes jeg faktisk. Når man henger sammen tilbake tider og gjør alt sammen, så er det vel ikke vanskelig å bare kunne bekrefte å være kjærester.

Når den ene vil videre og den andre har masse følelser for deg, men venter på kriblingen i maven før han kan ta steget videre???? Da lurer jeg veldig på hva som er feil.

Samtidig er den andre helt "avhengig" av den første fordi hun betyr så mye for han. Samtidig sier at han ikke vil miste henne ut av livet sitt noen gang. Til og med tilbudt seg å være singel resten av livet bare for å være venn med henne. 

Skjønner ikke noe jeg da 😳

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det synes jeg faktisk. Når man henger sammen tilbake tider og gjør alt sammen, så er det vel ikke vanskelig å bare kunne bekrefte å være kjærester.

Når den ene vil videre og den andre har masse følelser for deg, men venter på kriblingen i maven før han kan ta steget videre???? Da lurer jeg veldig på hva som er feil.

Samtidig er den andre helt "avhengig" av den første fordi hun betyr så mye for han. Samtidig sier at han ikke vil miste henne ut av livet sitt noen gang. Til og med tilbudt seg å være singel resten av livet bare for å være venn med henne. 

Skjønner ikke noe jeg da 😳

Det tyder jo på en viss umodenhet at man ikke ønsker å slippe sin første dame/kjæreste. Dessuten er det jo bare selvpining å aldri klippe tråden, skal man komme videre i kjærlighetslivet må man klippe strengen hvis man ikke greier å holde eventuell kontakt med eksen rent vennskapelig. 

Anonymkode: 0198a...3de

Skrevet

Jeg har kriblinger i maven for en. Jeg er godt voksen.

Samtidig så kjenner jeg noe dypere også, for jeg kaster meg ikke ut i ett forhold bare for å ha det. Mye som skal stemme og når det stemmer, så kommer følelsene også.

Jeg trur det er stor forskjell på forelskelse som 20 åring kontra 40 åring. 40 åringene vet mye mer og jeg kan også tru at enkelte ikke har den kriblingen som 20 åringer har. De heller gleder seg til å treffes, smiler når de tenker på hverandre osv.

Skrevet
59 minutter siden, EvaLena skrev:

Jeg har kriblinger i maven for en. Jeg er godt voksen.

Samtidig så kjenner jeg noe dypere også, for jeg kaster meg ikke ut i ett forhold bare for å ha det. Mye som skal stemme og når det stemmer, så kommer følelsene også.

Jeg trur det er stor forskjell på forelskelse som 20 åring kontra 40 åring. 40 åringene vet mye mer og jeg kan også tru at enkelte ikke har den kriblingen som 20 åringer har. De heller gleder seg til å treffes, smiler når de tenker på hverandre osv.

Kan ej spørre korleis du fekk kriblingar i magen? Kva "tente" deg? :) 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ej spørre korleis du fekk kriblingar i magen? Kva "tente" deg? :) 

Personligheten hans, han er kjekk å se på. Rett og slett hele han tiltalte meg veldig.

Skrevet

Jeg er 45 og har vært sammen med min kjære i 6 år. Er akkurat like forelsket i han enda og det kribler ofte i magen (heldigvis ikke hele tiden, da hadde jeg sikkert blitt gal :-) ). Forskjellen er at som 20-åring hadde jeg ingen familie eller venner som påvirket forholdet, nå er det mange som prøver å påvirke vårt liv :-(

Anonymkode: 70709...fe7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...