AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Har datet en mann i ca 4 mnd. Vi er voksne, over 30. Ingen barn. Mulig jeg er krevende, men jeg begynner å bli misfornøyd.. 1)Vi møtes kun ett par ganger i uken selv om vi kunne møttes langt oftere. 2)Stort sett jeg som tar initiativ, men han sier aldri nei. 3)Lite kontakt på SMS, face, mail osv. Han liker ikke texting. Jeg har ikke tatt det opp med han enda, for jeg vil ikke fremstå som needy. Men nå begynner det å bli irriterende for meg og jeg undrer på om jeg må innse at han ikke er så interessert som jeg skulle ønsket og bare ta den samtalen.. Jeg er ikke forelsket enda, jeg tillater ikke meg selv det for jeg blir så usikker pga dette. Og han er nok neppe det, ellers tror jeg han ville vært mye mer ivrig. Når det er sagt har vi det koselig når vi er sammen. Vi har vært på storbyferie og vi har bestilt sydentur. Begge deler på hans initiativ. Jeg føler ar noe er galt, men stoler ikke på mavefølelsen da jeg tror jeg har et over snittet behov for bekreftelse........ Anonymkode: 035a7...938
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Dette høres ut som et ff-opplegg. Anonymkode: df050...da1
Cat&Cat Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette høres ut som et ff-opplegg. Anonymkode: df050...da1 Ja, bortsett fra at det ikke er alltid vi har sex..
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 Er akkurat der selv 😝 Jeg har tatt det opp.. Satt langt inne for meg å ta det opp, men heller satse enn å snu fordi man blir usikker.. Så får vi se om bedringen skjer Anonymkode: 4399b...5fb
lulle Skrevet 24. januar 2016 #5 Skrevet 24. januar 2016 Jeg syns ikke det høres ut som et ff forhold. Spesielt ikke siden det er han som har tatt initiativet til både storbyferie og planlagt sydentur. Imidlertid virker det som han (som mange andre) trenger tid på å la følelsene vokse. For min er det mye mer positivt enn de mennene som er 100 % på med en gang. Easy come, easy og. Han er nok neppe stormende forelsket, men ut fra det du beskriver ville jeg tatt det med ro og gitt det mer tid. 1
Okapi Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 Kan jo være så enkelt som at han ikke har det samme behovet for å tilbringe tid sammen som det du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå