Gå til innhold

Vindu på soverom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har kun et soverom i leiligheten vår, og vinduet på det ligger vendt der folk går rett forbi. Vi er avhengige av å ha vinduet åpent når vi har sex. Vi lurer litt på om hva folk tenker når de går forbi og hører meg/oss. (Nei, jeg klarer ikke være helt stille)

Ville du brydd deg eller bare tenkt det er bra folk har god sex?

Jente, 20

Anonymkode: 6fad7...d5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk vil flire litt, og bli litt misunnelige og kanskje litt pirret. Det er jo alle positive ting, så ha vinduet oppe og spre litt positivitet. 

Skrevet

Hvorfor ha vindu åpent? Kan du ikke bare lukke det under akten og så åpne det igjen?

• Liker 13
Skrevet

Ekshibisjonist kanskje?

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde synes det var kleint, men ikke tenkt noe mer på det hvis jeg bare gikk forbi. Hadde du vært naboen min og jeg hadde hørt deg ofte hadde du nok kjapt blitt den kjipe og litt harry/klasseløse naboen (ja, jeg vet jeg høres veldig fisefin ut nå :fnise:)

• Liker 8
Skrevet

Sikkert festlig for de av naboene dine som har barn å måtte forklare at "Neida, det er ikke ville aper der inne" hver gang de går forbi vinduet deres.

• Liker 7
Skrevet

Respektløst ovenfor naboer og andre som måtte gå forbi. Lukk vinduet mens dere har sex, og åpne det igjen etterpå.

Anonymkode: c7fab...751

• Liker 7
Skrevet

Ikke bli forskrekket om en gammel mann stirrer inn vinduet da.

• Liker 3
Skrevet

Kan dere ikke bare lukke vinduet mens dere har sex? Eller er vissheten om at folk hører dere en del av selve tenningen?

bor i første etasje selv og kunne ikke finne på å ha åpent vindu mens jeg har sex. Greit nok at det ikke er tabu, helt normalt osv men naboene trenger jo ikke å få det oppi seg likevel..

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, KatyP skrev:

Kan dere ikke bare lukke vinduet mens dere har sex? Eller er vissheten om at folk hører dere en del av selve tenningen?

bor i første etasje selv og kunne ikke finne på å ha åpent vindu mens jeg har sex. Greit nok at det ikke er tabu, helt normalt osv men naboene trenger jo ikke å få det oppi seg likevel..

Vi kan jo det, men det har en tendens til å bli så altfor varmt. I tillegg skal jeg nok innrømme at det er en del av tenningsmønsteret at jeg vet folk kan høre oss. Jeg kan skjønne det hvis det er et vindu ut mot en plass folk oppholder seg, men når de bare går forbi kan de jo velge å gå bort. (Evt stå å høre på for de som liker det)

Anonymkode: 6fad7...d5f

Skrevet

Så utrolig varmt kan det da umulig bli inne på dette soverommet mens dere har sex. Varer sexakten i 3-4 timer kanskje?

Hvis du tenner på at folk kan høre dere så synes jeg det er greit å ha vinduet åpent. Da vil du antakelig oppnå akkurat dette. Men hvis nå hensyn. Bor dere et sted hvor nærmeste naboer og barn er de som passerer synes jeg du burde revurdere, av hensyn til dem. Bor dere et et sted hvor masse random folk er de som passerer dette vinduet så ok tenker jeg.

Anonymkode: 3a939...29a

Skrevet

Det dreier seg ikke om varmen. TS vil bli hørt. Og det er egentlig bare ekkelt...

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde nok flirt om det var et engangstilfelle, hadde det derimot vært ofte hadde det blitt ekkelt. Lukk vinduet og sett ei vifte på rommet for å kjøle litt ned under akten. Er respektløst å tvinge deres sexliv over på uskyldige ofre ute på gata.

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier alltid å lukke vinduet når jeg har sex, ikke fordi jeg bryr meg om hva folk tenker, men fordi jeg vet at det ofte er barn der ute. De trenger ikke å høre sånt rikrig ennå. 

• Liker 1
Skrevet

UANSETT hvor vart det måtte være (feks varme sommerdager) lukker jeg alltid vunduet når jeg har sex. Alle skal få slipe å høre på det, ufrivillig. Æsj så kvalmt. Hadde fkyttet om du var naboen min. 

Anonymkode: 9eba2...7ee

• Liker 1
Skrevet

varmt*

Anonymkode: 9eba2...7ee

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg hadde likt det😊husker en gang jeg var ute å gikk tur,i det jeg passerte et hus med vindu ut mot fortau hørte jeg ei dame som stønnet noe innmari😊jeg ble stående i et par minutter bare for å lytte og må si det var pirrende og utrolig opphissende,det dumme med det er jo at det kan være barn som hører det og de bør jo skånes for slike ting da,men visst det er bare voksne så kjør på sier nå jeg da😊

Skrevet

Tenker mest på om barn går forbi, stakkars små kan bli merket for livet...

• Liker 1
Skrevet

Kjæremintid... Ekkelt å bli påtvunget å høre andre ha sex. Hvor jeg bor er det blokker, og når jeg går kveldsrunden med hundeene opplever jeg å høre naboer. Greit at du tenner på å bli hørt, men ikke alle som vil høre. Er det litt fordi det er varmt, så kan jeg med hånden på hjertet anbefale dere å invistere i ei gulvvifte, funka fjell for oss.

Skrevet
5 timer siden, lillegulle skrev:

Tenker mest på om barn går forbi, stakkars små kan bli merket for livet...

Var dette seriøst?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...