Gå til innhold

Jævla hre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er en passelig konsekvens for å kalle Moren sin for jævla hore ? Søsteren min var her med sin sønn på 11 idag og han kalte henne jævla hore 4 ganger. Hun reagerte ikke engang.  

Skal ikke sånt bli straffet ? Ifølge henne hjelper det ikke med Straff. Hun bare overser noe jeg syns er helt på tryne. 

Han kalte henne dette fordi hun nektet han telefon 

Anonymkode: c808f...023

Videoannonse
Annonse
Gjest cheshirecat
Skrevet

Jeg hadde blitt RASENDE! Helt uakseptabelt. Snakker ta ifra telefon/iPad/spill, husarrest osv. Hadde dette vært på besøk hadde jeg vært truende til å dra med Meg ungen rett hjem og avslutte besøket. Hvordan snakker han til medelever og lærere tenker jeg, når mora akdepterer det der..?? 

Skrevet

Det er vel ikke bare dette han får manglende i rettesettelse på? Barn som behandler foreldrene sinre respektløst i en sammenheng gjør det stadig mer, og vil tilslutt ikke ha respekt for noe eller noen. Straff er vel ikke rett våpenet? Men veiledning i irettesettelse? 

Anonymkode: 90f4c...2f8

• Liker 3
Gjest BlackMascara
Skrevet

Jeg er halvt utenlandsk. Sånt er uakseptabelt med mor fra Brasil. Moren min hadde jult meg opp og den respekten vi lærer for foreldre er på helt annet nivå enn den norske. De norske vennene mine sa sånt hvis de kranglet med moren sin, uten at mor gjorde no! Man må sette ungene på plass sånn at de veit hvem som bestemmer! 

Skrevet

For en oppførsel. Hvis ikke moren hadde reagert, så vill jeg gjort det. Hvis man aksepterer at sønnen kaller seg en hore, så aksepterer man også den navnekallingen andre steder.

• Liker 2
Skrevet

Nei dæven. Hadde en av ungene kalt meg for det, så haddde det f*** meg blitt månelåyst!!

Den ungen må settes på plass!! Var det virkelig INGEN der som sa noe??? Alle holdt helt kjeft?

Ja, da sier jo dere ALLE at det er greit!! Til og med du TS! Skjerpings!!! Dette menneske skal bli voksen, og er allerede ett medmenneske! Makan oppførsel på dere alle!!

Anonymkode: 724a7...5f0

Gjest Hummels
Skrevet

For en drittunge!! Burde låses inne til han fikk vett i hodet. 

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)

Her har det sviktet tidlig i oppdragelsen,dette baller fort på seg og virker som moren har gitt opp.

Det er veldig trist,hun burde ta opp den kampen og få ting på rett kjøl igjen

Hun er sjef og styrer det hele.ta fra ham goder så vil endringene komme gradvis.

Det er også synd på gutten,dette vil påvirke fremtiden hans betydelig.

Endret av lipgloss
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet (endret)

Han kommer til å bli en flott mann når han blir eldre, når han får lov til å snakke slik mot sin egen mor

Endret av The Lost Dreamer
Skrevet

Wow. 

Hvis hun mener det ikke hjelper med straff så har vel den oppførselen gått for langt, da har han fått holde på altfor lenge uten å få tilsnakk... Ikke bra. Hadde det vært min sønn hadde jeg blitt flau. 

Skrevet

Jeg ville blitt rasende om noen av mine barn hadde sagt noe slikt. Tenker de hadde fått hørt det kontant og grundig, uten tanke på at andre hørte tilsnakket, om det skulle skjedd.

Heldigvis har jeg ikke blitt kalt noe værre enn " verdens verste mor" i denne typen tilfeller og da har jeg bare endt opp med å fnise og kalt dem for privilligerte, som ikke tror det finnes noe verre enn mødre som ikke lar dem få gjøre hva de vil. 

Skrevet

Jeg ba han dra hjem hvis han ikke skjerpet seg. Da ble det hyl og enda mer banning.  De gikk til slutt, men jeg vet de sliter med å få han til å følge reglene. Han bryter hver eneste regel.  De har to andre barn som oppfører seg helt perfekt. Stikk motsatt 

Anonymkode: c808f...023

Gjest PetterPanne
Skrevet

Jeg kalte mora mi en hore som femåring. 

Fikk en god dose med chilli på tunga og juling av faren min.

Gjorde ikke det igjen :P

Skrevet

Slapp oppdragelse fra starten av, moren har gitt opp. Så ufattelig trist for moren :( 

Skrevet

Ryddet for personangrep.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Hadde klikka. Null tv, null pc, null telefon. Inn på rommet og bli der når han ikke er på skolen eller spiser, samt en ektefølt unnskyldning. Deretter gradvis tilbakeføring av godene. Hadde han gjentatt bragden ville jeg tatt fra han telefonen og spillene for godt. Sånn snakker man rett å slett ikke til moren sin. Sånn sier man ikke til noen.

Anonymkode: 7d9ee...4fb

Skrevet (endret)

WOW. :ohmy: det er MANGE her som mener at foreldrene burde ty til vold når barnet kaller mora for hore.  Da er spørsmålet mitt om hva dere kloke hoder mener er riktig irettesettelse.. 

husk at vold avler vold. 

Endret av needinspiration
  • Liker 2
Skrevet

Ryddet for oppfordring til vold.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Jeg hadde gitt han en time out helt til han ba om unnskyldning.

Hvor har han lært dette uttrykket tro...?

Anonymkode: 3d164...c07

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet
20 timer siden, PetterPanne skrev:

Jeg kalte mora mi en hore som femåring. 

Fikk en god dose med chilli på tunga og juling av faren min.

Gjorde ikke det igjen :P

Håper ikke du er seriøs??? Herregud du var jo bare fem:icon_frown:

Til ts: Hvis mor ikke klarer å kontrollere guttungen nå, kommer han bare til å bli verre når han blir tenåring. Han kommer mest sannsynlig til å havne i et dårlig miljø, også fokusere lite på skole, som senere kan skape problemer for han. Det starter ''smått'' også utvikler det seg. Få kontroll på han før det faktisk er for sent.

Forresten; Jeg er i den tro at om en mann ikke respekterer sin mor, kommer han aldri til å respektere sin fremtidige partner, så dette er faktisk ikke bra. Noen tenker jeg sikkert overdriver nå, og kanskje jeg gjør det, men man vet jo aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...