AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Jeg skal til New York på shopping. Ønsker å bytte ut en del klær fra kleskapet til ordentlig kvalitetstøy. Jeg tenker classy kjoler, skjorter, gensere og bukser.Hvilken merker er ordentlig kvalitet? Anonymkode: bdbb4...a8f
Fashionistaen Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Tar gjerne i mot tips selv, da jeg reiser til NY om under en mnd Vet ikke pris, men dette er merker jeg synes har fine klær til en rimelig penge. Altså ikke like billig som HM, men ikke helt Hermes-priser heller. Uansett kan du jo ta en titt på følgende merker: -J.crew `(cashmere genserne deres er visst enestående) -Ann Taylor -Banana Republic -Uniqlo (sykt billig basic klær i gode materialer som cashmere og silke) -Ralph Lauren (har god erfaring med det meste bortsett fra buksene deres) -Brooks Brothers
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Tusen takk for svar :-) skal sjekke ut de merkene :-) Ts Anonymkode: bdbb4...a8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå