doktorproktor Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Hei! Jeg skal kjøpe 2xu-tights og lurer på hvilken jeg skal velge. Jeg liker dem høye i livet så jeg tenker mid rise, men er det noen som har prøvd mid rise thermal? Jeg har egentlig mest bruk for en vintertights til, men er litt redd for at den ikke sitter like godt og da er jo vitsen med å koste på seg en så dyr tights borte. Eventuelt, er den vanlige høy nok i livet? Jeg ligger litt mellom xs og s, og lurer også på hvilken størrelse jeg må ha. Er 162 høy og 48 kg så ligger litt mellom på tabellen også.
Banan Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Har flere tights fra 2xu, både den vanlige, elite versjonen og mid rise. Sistnevnte er uten tvil favoritten. Sitter utrolig godt og sklir ikke, selv om det ikke er knytting i den. Ville gått for xs ut i fra dine mål
Gjest willma Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Mid rise er min favoritt, beste tightsen jeg noen gang har eid
Gjest lipgloss Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 mid rise sommertights,er bare å bruke strømpebukse under på de kaldeste dagene
doktorproktor Skrevet 24. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2016 Da går jeg for vanlig mid rise. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå