Gå til innhold

Pek og klikk spill til iPad eller PC.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker pek og klikk spill, men finner ikke så mange gode. Liker de som tar litt ekstra tid, mange "kapitler" osv.

Hva er ditt favoritt pek og klikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du spilt Den Lengste Reisen? :) Jeg spilte gjennom det for ikke så lenge siden, og likte det enda bedre enn jeg gjorde da jeg spilte det som barn med mamma.

Gjest Bergtekjen
Skrevet (endret)

Eg likar veldig godt Monkey Island-serien, som er eventyrspill (point-and-click sjølvsagt). Det fyrste spelet er The Secret of Monkey Island. Dei er morosame, men definitivt utfordrande. Humoren i dei er genial! Her er litt meir informasjon hvis du er interessert.

Så er det også Clock Tower-spela, som er meir skrekkspill. Lenke.

Ellers synast eg ein del av Telltales spel er gode. For eksempel the Wolf Among Us (fantastisk spel!) the Walking Dead, Tales From the Borderlands osv.

Eg er ganske sikker på at alle desse finnes berre til pc.

Endret av Karou
La til noko.
Skrevet

Jeg liker "detektivspill" der man skal løse gåter og finne spor, og har trålt meg gjennom gamle spill som Art of murder, Secret Files og Keepsake. CSI-spillene er også ganske morsomme. Problemet er kanskje at mange av disse er litt utdatert og kanskje ikke en gang kompatible med nyere PC'er. Hvorvidt noen av dem finnes til nettbrett er jeg usikker på. Jeg fant dette da jeg søkte på CSI og det kan kanskje funke på både PC og nettbrett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...