AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Jeg selger noen klær på Finn. Nå har jeg en kjøper på hånda som vil ha et par plagg sendt som brev siden de skal brukes fort. Spørsmålet er: hvordan er der best å ta betalt? Mht paypal; hvordan kan jg vite at hun ikke stopper overføringen så snart jg har sendt varen? Også får hun kjolen og jg ingen penger? Det beste for meg hadde jo vært å få pengene på konto først og så sende når jeg får dem. Men regner ikke med noen vil betale før sending.? Tips? Anonymkode: 66b4b...1fb
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Jeg selger mye på Finn og det er sjelden et problem å få pengene på konto før sending med mindre det er veldig store beløp. Anonymkode: a770b...02a
Pengebingen Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Jeg både selger og kjøper endel på Finn.no, og mindre beløp overfører jeg før sending. Vipps er ganske kjekt, for da vet selger at pengene kommer inn. Jeg sender aldri noe av sted uten å ha fått penger først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå