Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #1 Skrevet 12. oktober 2004 Kjøpt en veske og et belte i fra Friis. Men på både beltet og veska henger det en ring med friis-logoen på og en firkant hvor det stor friis&company på. Skal disse være på?? Jeg har en "diskusjon" med venninna mi om det hehehee, og hun tror de skal være på, men jeg mener motsatt. Det gikk ann å ta av dingledanget på veksa, men på beltet sitter det helt fast... Noen som vet?? Sorry teit spm
CheapChampagne Skrevet 12. oktober 2004 #2 Skrevet 12. oktober 2004 Det der lurer jeg og på! Kjøpte ei veske med sånn dingeldangel på, men har ikke tatt det av ennå.. Er det meningen eller..? :klø:
Gjest Ethereal Skrevet 12. oktober 2004 #3 Skrevet 12. oktober 2004 Hvis den sitter fast, er det vel meningen av at den skal være der, da?
myagi Skrevet 12. oktober 2004 #4 Skrevet 12. oktober 2004 Hvis du liker det, la det henge på, hvis du ikke liker det, ta det av.
Gjest Gjest1 Skrevet 12. oktober 2004 #5 Skrevet 12. oktober 2004 Syns du skal gjøre som du selv vil, jeg. Den ringen på beltet kan du lett fjerne ved å bruke en tang og litt krefter. Det gjorde jeg :-) De fleste jeg har sett, har ikke fjernet disse dingeldanglene. Men hvorfor være som alle andre....? Men det skal også sies at jeg har satt de på igjen selv. Syns kanskje det er litt penere med de på! Er jo sikkert også en grunn til at de er så "vanskelige" å få av.......
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #6 Skrevet 12. oktober 2004 Hvis den sitter fast, er det vel meningen av at den skal være der, da? Ja men du skjønner, på veska gikk det helt fint å ta den av. Men på beltet så er det omtrent bolta fast :-? Og myagi, jeg liker ikke det dingledanget. Vil ha det av. Men siden det gikk av på veska og ikke på beltet så lurer jeg... :-? :-?
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #7 Skrevet 12. oktober 2004 Syns du skal gjøre som du selv vil, jeg. Den ringen på beltet kan du lett fjerne ved å bruke en tang og litt krefter. Det gjorde jeg :-) De fleste jeg har sett, har ikke fjernet disse dingeldanglene. Men hvorfor være som alle andre....? Men det skal også sies at jeg har satt de på igjen selv. Syns kanskje det er litt penere med de på! Er jo sikkert også en grunn til at de er så "vanskelige" å få av....... Hehe oki! Rå makt er det som må til altså. Da skal den av nå!!
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2004 #8 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg fjernet den som var på veska i hvert fall. Er ikke så glad i merker
Piglet Skrevet 12. oktober 2004 #10 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg tror det er meningen at de dingel-dangel greien skal være der. Det er liksom varemerket deres. Ger finner du hjemmesiden: http://www.friis-co.dk/ Piglet
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #11 Skrevet 12. oktober 2004 Har de butikker i Norge? Hvis ikke, har de i Strømstad el? Hvordan er prisen sammenlignet med f.eks Vero Moda? Hadde mye fint på hjemmesiden!
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #12 Skrevet 12. oktober 2004 Har de butikker i Norge? Hvis ikke, har de i Strømstad el? Hvordan er prisen sammenlignet med f.eks Vero Moda? Hadde mye fint på hjemmesiden! litt dyrere enn veromoda gitt. veskene ligger på fra 400 kr og oppover. belter fra 300 og oppover. finnes ingen ren friisbutikk her i norge, men mange klesbutikker tar inn friisting
summer25 Skrevet 14. oktober 2004 #13 Skrevet 14. oktober 2004 Det er nok meningen at det skal henge på!!! Hvis noen har planer om en tur til Danmark, så kan dere kjøpe Friis-produkter der. Det er MYE billigere. F eks. kjøpte jeg en en liten veske i DK til 199 DKR i Norge koster samme veske 350 NOK....
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #14 Skrevet 15. oktober 2004 All "dingledangel" er faktisk trendy, særlig på vesker for tiden. Så hvis det betyr noe for deg så la det være - hvis ikke ta det av! (Selv har jeg beholdt alt dingledangel på mine vesker og belter fra Friis, også før denne siste "trenden").
myagi Skrevet 17. oktober 2004 #15 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har kjøpt en klokke fra Friis som det henger litt dingel på. Tror jeg kommer til å ta det av etterhvert, for det henger seg opp i alt mulig!
CheapChampagne Skrevet 17. oktober 2004 #16 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har kjøpt en klokke fra Friis som det henger litt dingel på. Tror jeg kommer til å ta det av etterhvert, for det henger seg opp i alt mulig! Vet du hvor en kan få kjøpt Friis klokker i Oslo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå