AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Er du en av de? Eller hva synes du om de? Nå mener jeg på en slik måte at folk stikker nesen i ting de av egen vilje stikker nesen i. F.eks, har jeg et par kolleger som kan ta en brus uten å betale fra lageret, jeg varsler ikke. Jeg tenker bare at problemet er deres, hvis de blir tatt. For et par dager siden holdt jeg for første gang i mit liv å bli påkjørt. Jeg anmeldte ikke, fordi jeg tenkte at vedkommende sikkert tenker seg om etter dette. Men så er det en og annen, som anmelder . Som gidder å sladre på andre, f.eks, var det en jeg vet om som sladret til politiet om at en annen hadde cannabis hjemme hos seg. Jeg synes liksom slike personer, er så brysomme og ikke far livets rett. Hva synes du om å bry seg med andre på denne måten? Anonymkode: ae0db...8d6
Gjest 123Sol Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Jeg gidder ikke henge meg opp i hva andre gjør. De får gjøre som du vil, jeg bryr meg ikke.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Føler meg forpliktet til å varsle om ulovlige ting. Meg gidder egentlig ikke å bry meg om småting. Ellers legger jeg meg ikke oppi hvordan folk har det. Anonymkode: 0bfaa...88a 2
solitary shell Skrevet 24. januar 2016 #5 Skrevet 24. januar 2016 Det er ikke alle som lærer av sine feil. Man kan ikke vite om personen som nesten kjørte ned deg, kommer til å faktisk kjøre noen rett ned neste gang. Muligens et barn? Men jeg hadde ikke sladret på en kollega som stjal en halvliter brus fra lageret, da. Men, hvis det faktisk kan handle om liv og død føler jeg personlig at det blir rett og si ifra... Nå vet jeg ikke hele situasjonen du snakker om, småfeil i trafikken er noe annet en tydelig ukritisk kjøring. 3
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 Andres liv angår ikke meg, med mindre det gjelder noe farlig som går utover flere ufrivillige.
loffen Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 Jeg irrriterer med veldig over folk som skal bry seg med hva andre gjør, og iksom 'passe på'. Som lurer på om naboen jukser med trygden eller jobber svart, som banker på bilvinduet ditt og sier at du ikke parkerer helt rett, osv. Pass dine egne saker!
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #8 Skrevet 26. januar 2016 jeg syntes cecilieX kan stå for den uttalelsen der selv, og nå holder det vel. Anonymkode: 422d8...71e
loffen Skrevet 26. januar 2016 #9 Skrevet 26. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg syntes cecilieX kan stå for den uttalelsen der selv, og nå holder det vel. Anonymkode: 422d8...71e
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #10 Skrevet 26. januar 2016 2 minutter siden, loffen skrev: ? Anonymkode: 422d8...71e
loffen Skrevet 26. januar 2016 #11 Skrevet 26. januar 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: 422d8...71e Ja? Skjønner ikke hva innlegget ditt hadde med tråden å gjøre..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå