Gå til innhold

Nrk1: 20.15 "Brøyt i vei" Ny sesong!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg sitter klar. :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hyggelig gjeng med godt humør og en innsatsvilje som det står respekt av. De gjør en kjempeviktig jobb. Naturen er nydelig og jeg gleder meg allerede til neste episode. Jeg ville gjerne hatt det tekstet, akkurat slik jeg ville i den forrige sesongen. Litt lav mumling og dialekt sluker en del ord, men hurra for kolonne og brøytefolket! :tommelopp: Jeg er fan! 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

En av de få "reality"-seriene jeg får med meg, men må si det småirriterte litt at de ikke hadde plassert streker som viste akkurat hvor veiene gikk over fjellet. Man får tross alt litt mer inntrykk av hvordan forholdene er når veien enten går midt oppå fjellet, gjennom ett fjellskar eller nede ved sjøen. Er litt kartnerd, men tror de hadde det i fjor, så da burde de klare det i år også :)

• Liker 2
Skrevet

Koselig serie fulgte med forrige sesong, skal se på denne også

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hyggelig gjeng med godt humør og en innsatsvilje som det står respekt av. De gjør en kjempeviktig jobb. Naturen er nydelig og jeg gleder meg allerede til neste episode. Jeg ville gjerne hatt det tekstet, akkurat slik jeg ville i den forrige sesongen. Litt lav mumling og dialekt sluker en del ord, men hurra for kolonne og brøytefolket! :tommelopp: Jeg er fan! 

NRK tekster alle programmer for hørselshemmede, så det er fullt mulig å få tekst på dette programmet også :) 

http://www.nrk.no/hjelp/teksting-av-tv-programmer-1.7862839

Anonymkode: f0020...662

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk, snille AB. :)  

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Er det noen som har lest i "den kulørte presse"  om hvordan det har gått med han som bodde hjemme med sin syke gamle mor? Eller noen av de andre fra forrige sesong? 

• 1 måned senere...
Skrevet

Dytter litt bare. :) 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Dytter litt bare. :) 

Han har fått seg kjæreste og de har flyttet sammen. Moren hans døde i fjor sommer. 

Anonymkode: 90c0e...e02

• Liker 1
Skrevet

Oijj.....både hyggelig og trist altså. Første sesongen sitter igjen ennå hos meg. Takk for svar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...