Gjest twins Skrevet 12. oktober 2004 #1 Skrevet 12. oktober 2004 Har endelig kommet i situasjonen hvor vi skal finne navn til 2nydelige jenter. Har dere noen enkle og flotte navnetips, noen som klinger bra sammen.??
*Lene* Skrevet 12. oktober 2004 #2 Skrevet 12. oktober 2004 Oj...leste ikke nøye nok..Skrev gutt og jentenavn..Men skal tenke, og komme tilbake :oops:
*Lene* Skrevet 12. oktober 2004 #3 Skrevet 12. oktober 2004 Hva med Thea og Emilie... Enkle fine navn....
Polly Ester Skrevet 12. oktober 2004 #6 Skrevet 12. oktober 2004 Hvor enkelt skal det være, da? Mitt førstevalg som jentenavn er Pernille, men det spørs om du syns det er enkelt, eller om du syns det er pent i det hele tatt Pernille og Michelle syns jeg er pene navn... Hvis det skal være veldig enkelt syns jeg Heidi og Cecilie er fine navn også som går fint sammen... Hilde og Heidi Camilla og Tonje Mie og Oda f.eks...
BritElin Skrevet 12. oktober 2004 #8 Skrevet 12. oktober 2004 Lone og Ida Ingrid og Marie (Gratulere forresten)
Lullu Skrevet 12. oktober 2004 #9 Skrevet 12. oktober 2004 Andrea og Linnea Ida-Sofie og Frida-Marie Sara og Mia Tvillinger!! Som morsomt!!
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #10 Skrevet 12. oktober 2004 Du som venter tvillinger, vær så snill: Tenk på at ungene dine er/blir/bør være to sjølstendige individer. Velg derfor navn som fungerer sammen på en slik måte at det går an å rope på begge to ved navn samtidig. Ligg unna navn som oppmuntrer folk til å se på og behandle barna dine som en enhet. Klask på lanken til Annie: Maia og Kaia er typiske "Vi er tvillinger, jeg-navn" Hver for seg flotte navn, men kombinasjonen kan skade jentene. Klask til Suzy også: Ragnhild og Rønnaug er to flotte navn, men er veldig vanskelige å bruke sammen, samtidig som de er to anelser for like. Gratulerer og lykke til med navnevalget! 1
Suzy Skrevet 12. oktober 2004 #11 Skrevet 12. oktober 2004 Klask til Suzy også: Ragnhild og Rønnaug er to flotte navn, men er veldig vanskelige å bruke sammen, samtidig som de er to anelser for like. Ser poenget ditt Tispa. De to navnene er muligens litt vel like MEN jeg mener det er lett å rope Rønnaug og Ragnhild (i den rekkefølgen)
maiia Skrevet 12. oktober 2004 #12 Skrevet 12. oktober 2004 Ida og Tea Julie og Emilie Frida og Emma Gratulerer. Lykke til med navnevalg!
Sofia Skrevet 12. oktober 2004 #13 Skrevet 12. oktober 2004 Emma og Regine. To flotte navn som klinger fint ilag..
Angelica Skrevet 12. oktober 2004 #14 Skrevet 12. oktober 2004 Gratulerer, kjempekoselig med tvillinger da! Et par forslag: Ida og Marie Martine og Nicoline Ida og Emilie Liker navnet Ida veldig godt. Enkelt og greit. Lykke til!
Lala Skrevet 12. oktober 2004 #15 Skrevet 12. oktober 2004 Det finnes jo utallige kombinasjoner da. Du har sikkert noen favorittnavn til jenter. Prøv deg frem med ulike kombinasjoner av de. Syns ikke du skal fokusere for mye på at det er til tvillinger, men heller på å finne to fine jentenavn. 1
Gjest Tispa på tur Skrevet 12. oktober 2004 #16 Skrevet 12. oktober 2004 Syns ikke du skal fokusere for mye på at det er til tvillinger' date=' men heller på å finne to fine jentenavn.[/quote'] Støttes 100% Husk for all del at jentene dine er sjølstendige individer. De er ikke en del av et par, og skal leve med navna sine resten av livet.
Gjest sexysadie Skrevet 12. oktober 2004 #17 Skrevet 12. oktober 2004 Har endelig kommet i situasjonen hvor vi skal finne navn til 2nydelige jenter. Har dere noen enkle og flotte navnetips, noen som klinger bra sammen.?? Ane Maud
Bandula Skrevet 12. oktober 2004 #20 Skrevet 12. oktober 2004 Ingen som har foreslått Siri og Line..? Jeg trodde "alle" tvillingjenter het det, jeg. Jeg kjenner hvertfall tre tvillingpar som heter det! Siri og Line Tonje og Therese Stine og Martine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå