AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Del Skrevet 24. januar 2016 Er aldri sammen med venner, da jeg ikke har så mange. Jeg er alene hele tiden, mest sammen med familien, bortsett fra når jeg er med kjæresten(avstand). Er det farlig? Redd for at det ikke er sunt... Anonymkode: 3825f...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 24. januar 2016 #2 Del Skrevet 24. januar 2016 Føler du deg ensom eller trives du alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #3 Del Skrevet 24. januar 2016 Føler meg ensom, men går som regel greit. Men føler meg ikke spesielt vellykket. Anonymkode: 3825f...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 24. januar 2016 #4 Del Skrevet 24. januar 2016 Det kommer vel helt an på hvordan du føler deg. Siden du stiller dette spørsmålet vil jeg anta du føler deg ganske ensom, og da kanskje burde prøve å gjøre noe med det. Hvor gammel er du? Jobber du? Går du på skole? Driver du med noen hobby, kan du eventuelt starte med det? Eller ta litt oftere kontakt med de vennene du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå