Gå til innhold

Teit å reagere på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en mann rundt femti. I underetasjen har han to asiatiske jenter i midten av tyveårene som leier.

På daten vår i går pratet vi om dette. Og så spurte han meg "Vet du hvordan de betaler?" "Nei" sa jeg. Så så han lur ut og sa "Sex". Min mine endret seg ikke da han sa det, så ble han irritert fordi jeg ikke lo av spøken hans.

Virker dette som et tegn på at hans fantasi er å ha sex med disse unge damene? Kanskje jeg er hårsår, men jeg synes ikke det var noe morsomt.

Anonymkode: ed3ed...8e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg synes heller ikke det var morsomt. Synes det var kleint, og usmakelig.

Men hvorvidt det sier noe om hans fantasier vet jeg ikke noe om, ikke er det så rart om han fantaserer om det heller, men elendig å spøke med det på den måten overfor deg.

Skrevet

Jeg hadde ledd, og kunne sagt det selv så tror ikke du skal reagere så mye.

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Ufint. Perverst. Jeg hadde reist meg og gått. 

Skrevet

Upassende, særlig når dere fortsatt er på dating-stadiet. Hadde heller ikke ledd. 

Om det er en fantasi han har, er ikke lett for oss å si. Men det er vel ikke usannsynlig at en mann fantaserer om unge kvinner. Særlig med tanke på at de bor rett under han. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg er en del yngre enn han. Men hvis det er sånn at han bare dater meg fordi han ikke kan få det han egentlig har lyst på, gidder ikke jeg dette. Så kan han fortsette å drømme om de thaidamene i fred.

• Liker 4
Skrevet

For meg høres det ut som har har forkledd en sannhet i en latterlig dårlig spøk.

Jeg tror jeg hadde spydd av hele fyren.

Anonymkode: e54b0...13b

• Liker 11
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en del yngre enn han. Men hvis det er sånn at han bare dater meg fordi han ikke kan få det han egentlig har lyst på, gidder ikke jeg dette. Så kan han fortsette å drømme om de thaidamene i fred.

Er det noe å vurdere? Kutt ut den perverse fyren. 

Gjest Raindrops
Skrevet

Høres ut som en typisk femtiåring fra gutteklubben grei. Samme typen som tilbyr meg 20 kroner i tips om de får klå meg på rumpa når jeg serverer i julebord. Inngrodd i sin mannssjåvinistiske, halvrasistiske tankegang med tilsvarende dårlig humor. Og før noen spør, nei, jeg er ikke utpreget feminist, men i bruk av diskriminerende humor burde man kjenne sitt publikum, noe han åpenbart ikke gjorde. Så da fremstår han ikke bare som en idiot, men en sosialt tilbakestående en også.

Skrevet

Kvalmende spøk.

Anonymkode: cc01a...e68

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, TalithaG skrev:

Er det noe å vurdere? Kutt ut den perverse fyren. 

Han driver ofte å spøker om å gjøre ting med andre damer. Den gangen jeg tok igjen med samme mynt (fordi mange ikke skjønner hvordan det føles før man snur situasjonen) ble han veldig stille og såret. 

Ciao pervert

• Liker 4
Skrevet

Den fyren har vært latterlig heldig som har fått date deg flere ganger. Godt du dropper Herr Pervo.

Anonymkode: e54b0...13b

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han driver ofte å spøker om å gjøre ting med andre damer. Den gangen jeg tok igjen med samme mynt (fordi mange ikke skjønner hvordan det føles før man snur situasjonen) ble han veldig stille og såret. 

Ciao pervert

Typisk sånne folk å bli sur og fornærmet når man gjør det samme som dem. Pervers humor OG hårsår. Bra det var spikeren i kista for den fyren. Way to go :-)

Anonymkode: e8825...179

• Liker 4
Skrevet

Hvordan vet du at det ikke er sant? Høres ut som du bare trodde det var tomt skryt, men sannsynligvis kan det ha vært et signal pakket inn i spøk, som backfiret for hans del (i sin lave sosiale intelligens kan han ha tenkt at det validerer ham å brife med seksuell tilgang, uten refleksjon over at normale folk reagerer på korrupsjon & utnyttelse).

Gjest Blomsterert
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dater en mann rundt femti. I underetasjen har han to asiatiske jenter i midten av tyveårene som leier.

På daten vår i går pratet vi om dette. Og så spurte han meg "Vet du hvordan de betaler?" "Nei" sa jeg. Så så han lur ut og sa "Sex". Min mine endret seg ikke da han sa det, så ble han irritert fordi jeg ikke lo av spøken hans.

Virker dette som et tegn på at hans fantasi er å ha sex med disse unge damene? Kanskje jeg er hårsår, men jeg synes ikke det var noe morsomt.

Har du tenkt å date han igjen?? Æsj,for en ekkel fyr. Ikke nok med en harry uttalelse om jentene,men han ble irritert også. Jeg hadde bare gått. 

Gjest Blomsterert
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det handler egentlig ikke om drømmer og fantasier. Det handler om en utrolig enkel uintelligen sosial fyr som får seg til å si sånt på en date! Fyfader,så usmakelig. Godt å se at du ikke gidder mer. 

Skrevet

Om han fantaserer/gjør noe med de eller ikke, synest jeg er irrelevant. At han kom med en sånn rasistisk vits hadde gjort meg sikker i min sak: Han der ville jeg ikke datet. For en dust. 

• Liker 1
Skrevet

Litt gøy da.. På en sånn upassende måte. 

Men hva har det at de er asiatiske med noe å gjøre?

Skrevet
7 minutter siden, mini-mio skrev:

Litt gøy da.. På en sånn upassende måte. 

Men hva har det at de er asiatiske med noe å gjøre?

Fordi de asiatiske er kjent for å selge seg. Ikke flertallet, men mange fra fattige land/områder.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...