Gå til innhold

Fortell om din faring rundt nelly.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på om jeg skal bestille noe fra nelly.com. Før jeg gjør det så vil jeg høre du har om erfaringer med både å handle og ikke minst str. ?

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet (endret)

Hei handlet sko,skjørt,topper,strømper og bh her forleden,syns ikke klærne og skoene oser av kvalitet,men det funker😊str er helt normale etter min erfaring ihvertfall😊billig er det uansett,og du får mye for pengene men sikkert ikke så god kvalitet.

Endret av lipgloss
feilskriving
Skrevet

Har bare positive erfaringer, rask levering har de også :) Hvordan klærne er på størrelsen kommer jo helt an på hva slags merke du kjøper. 

Anonymkode: 9932b...d76

Skrevet

Alt for dyrt!

Anonymkode: 37eaf...d4c

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Alt for dyrt!

Anonymkode: 37eaf...d4c

Skulle til å nevne det selv:fnise:

Det er kjempe dyrt der syns jeg, men vanvittig fine klær der. Jeg har venninner som har kjøpt derfra, og de sier i alle fall at siden er til å stole på :)

Skrevet

Har alltid hatt gode opplevelser. Rask levering (hos meg kommer det etter 3-4 dager, og har hendt at det kom etter 2 dager), god service. Klærne er forskjellig. Som regel passer jeg, men sliter med å finne kjoler. Dette gjør jeg uansett i butikk også.

Skrevet

Har handlet både klær, sko og kosmetikk der :)

Mine favorittruser kommer fra Nelly, og jeg jobber i merkebutikk der trusene koster 500 kroner per stk. De fra Nelly er MYE bedre :);)

Skrevet
3 minutter siden, Tibbie skrev:

Har handlet både klær, sko og kosmetikk der :)

Mine favorittruser kommer fra Nelly, og jeg jobber i merkebutikk der trusene koster 500 kroner per stk. De fra Nelly er MYE bedre :);)

Hvilke? 

• Liker 1
Skrevet

Det som er veldig billig på Nelly har dårlig kvalitet, det er vertfall min erfaring. Enkelte merker er små i størrelsen, men det står mål og ofte erfaringer. 

Skrevet
13 minutter siden, doktorproktor skrev:

Hvilke? 

Hm? Hvilke truser jeg har kjøpt? :klo: 

Skrevet
1 time siden, Tibbie skrev:

Hm? Hvilke truser jeg har kjøpt? :klo: 

Ja, altså, om det var så gode truser så lurte jeg på hvilken type for de har jo utrolig mange forskjellige, fra forskjellige merker :)

• Liker 1
Skrevet

Det er flere år siden jeg handlet der. Elendig kundeservice. 2 av 4 varer var feil/feil størrelse. Jeg sendte tilbake alle varene og allikevel fikk jeg en regning på den dyreste varen (en kjole) fordi de påsto at de aldri hadde mottatt den i retur. Måtte true med forbrukerombudet før det løste seg... Never again.

Anonymkode: 2fa61...5a9

Skrevet

Jeg er fornøyd med både utvalg og kundeservice. Har skjedd 2-3 ganger at plagget ikke passet/så like bra ut IRL, men returprosessen var kjapp og jeg fikk pengene tilbake kjapt også. Null stress.

Anonymkode: 2994c...5c6

• Liker 1
Skrevet

Helt greit så lenge det ordren er riktig. Kundeservicen der er elendig. Og om du skal kjøpe merkeklær så kan det være lurt å sjekke på prisjakt, da enkelte ting ofte er veldig dyrt på nelly i forhold til andre nettbutikker. Ellers så kommer jo str osv an på hvilket merke og sånt. På de mest solgte plaggene så pleier det å ligge tilbakemeldinger om plagget er normalt, lite eller stort.

Anonymkode: c5b28...336

Skrevet

Jeg har bestilt 3 ganger og returnert 2 pga feil størrelse. Ikke noen problemer noen av gangene, og får varen normalt raskt.

Anonymkode: f4074...53c

• Liker 1
Skrevet

jeg har bare positive erfaringer med å handle fra nelly.com :-) jeg var en veldig trofast kunde der for 6-7 år sida og handler ikke så mye der nå lenger... men har aldri hatt noe problemer med betaling, levering etc. har mottatt feil kjole en gang, men gikk veldig fint å returnere og fikk et gavekort som plaster på såret ;-) grunnen til at jeg ikke handler så mye der nå lenger er at jeg synes det er en litt rotete side med veldig MYE å bla seg gjennom og mye av det er ikke min stil, mange slutty kjoler osv. :rodme: men kjøpte en jakke derfra forrige uke som jeg er veldig fornøyd med! størrelse, kvalitet osv. kommer jo helt an på merket..

• Liker 3
Skrevet

Jeg har bare positive erfaringer med Nelly. Rask levering og aldri noe "tull" som jeg har opplevd. Ang str så kommer det helt ann på hvordan merke du bestiller. Jeg har hatt både flaks og uflaks ang str.

• Liker 1
Skrevet
Den 24.1.2016 at 19.40, doktorproktor skrev:

Ja, altså, om det var så gode truser så lurte jeg på hvilken type for de har jo utrolig mange forskjellige, fra forskjellige merker :)

Hipster i type tynt stoff som er et hint gjennomsiktig :)
Litt usikker på hva stoffet heter, men det ligner på dette. De har ikke inne noen av de jeg har.

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/undert%C3%B8y/truser/marie-meili-100411/rose-hipster-412329-14/

• Liker 1
Gjest Enhjørning
Skrevet

Er alltid veldig fornøyd med Nelly jeg. Og mange av plaggene har nok dårlig kvalitet, men det har nok en liten sammenheng med prisen og :P Ellers har de rask levering og alltid ordnet opp i eventuelle problemer fort.

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Syns de har mye kule klær med bra design . Sikkert ikke verdens beste kvalitet, men ikke alt man kjøper trenger å være i så god kvalitet.

Anonymkode: b24a3...c41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...