Gå til innhold

Er leppene mine normalt tynne eller veldig tynne ? ( bilde )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er leppene mine normalt tynne eller veldig tynne ? Bare lurer :) har litt lyst å forstørre de. 

image.jpeg

Anonymkode: 081ba...2b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si det er normale

Anonymkode: 07d29...79b

• Liker 17
Skrevet

De er normalt tynne, du trenger ikke å fikse på deg selv. :) 

Anonymkode: 158e7...b34

• Liker 7
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Jeg ville ikke kalt dem tynne i det hele tatt. Helt normale.

Skrevet

Helt normale vil jeg si :) 

• Liker 6
Skrevet

Leppene dine er kjempefine! Kjenner ei som ikke har overleppe, og tynn underleppe. Mye verre.

Anonymkode: 9a2d8...d11

• Liker 7
Skrevet

Normale, fine lepper. 

Anonymkode: 481f6...5d5

• Liker 6
Gjest lipgloss
Skrevet

Helt normale og pene lepper😊syns ikke du bør klusse med dem,de er tilpasset ditt ansikt,ikke risiker å se ut som en and eller andre ulumskheter ved forstørring,hadde det vært nødvendig ja,men det er ikke nødvendig for deg.

Klemmer💋💋

Skrevet

Takk for svar folkens 😊

Ts 

Skrevet

Ikke tynne, helt normale.

Anonymkode: 9ca0b...738

• Liker 9
Skrevet

Normale lepper med fin fasong.De trenger du absolutt ikke fikse på.

• Liker 5
Skrevet

Helt normale, pene lepper! Ville ikke gjort noe med de :) 

• Liker 4
Skrevet

Normale, pene lepper! Vil tro de ser litt større ut om du ikke smiler, men slapper av  i munnen også. 

Anonymkode: 00f65...cae

• Liker 3
Skrevet

Hva er det med slike overfladiske mennesker som absolutt skal kjøpe seg store pupper, store lepper... Fatter de ikke at det ser utrolig falskt ut. Det er ikke slik at de ser naturlige ut, uansett hvor mye du selv tror det. Den opprinnelige størrelsen, er den str. som passer best til ansiktet ditt, alt annet ser merkelig ut. 

Og ja, du har helt normale lepper. 

Anonymkode: bcf09...af5

• Liker 7
Skrevet

Kan ikke folk bare slutte? Jeg kan ikke få sagt hvor vanvittig idiotisk jeg synes det er når folk driver og spør rundt om eget utseende: ser det bra ut? er det for smått, stort, bredt, smalt, tykt, tynt? :rope: det er deg, og det er normalt!!! Alle ser forskjellige ut! Hvem bestemmer at noens lepper er for smale, andres for tykke, mens noen er "perfekte"? Man er seg selv, og man er laget sånn, så det er fint som det er! Ikke fiks på utseendet! Slutt å være så jævla overfladiske! Om 30 år er du uansett rynkete, det er den veien det naturlig går med oss alle.

:frustrert: 

Anonymkode: e54f8...102

• Liker 14
Skrevet

Du har typiske nordiske lepper... svært få nordmenn har dollyducklepper fra naturen sin side......

• Liker 4
Skrevet

Helt normale fine lepper, ville aldri endret på dem! Bare å Google visse kjendiser så ser du hvor latterlig det ser ut når man sprøyter ting inn i leppene som ikke skal være der. Mye finere med naturlige som passer ansiktet da :) 

• Liker 3
Skrevet

Noen av dere som kan gjette alderen min ? Hørt at man kan se alderen på folk hvis man ser rundt munnen på andre

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen av dere som kan gjette alderen min ? Hørt at man kan se alderen på folk hvis man ser rundt munnen på andre

30-35?

Anonymkode: 068f8...5a0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...