Gå til innhold

Jeg avviste han til slutt, vil han få opp øynene for meg nå ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en lang periode så datet jeg en kar som jeg ble veldig forelsket i. Dessverre så fikk han kalde føtter og fortalte meg at han ikke var på utkikk etter ett forhold. Vi fortsatte å holde kontakten, og i ny og ne så kommenterte han bilder av meg, at han syntes at jeg så helt nydelig ut, og flørtet litt før han forsvant igjen. Dette har gitt meg enorme berg- og dalbaner av følelser fordi jeg føler jeg får så ambivalente signaler fra han. Til slutt så bestemte jeg meg for at denne kontakten var usunn for meg, så jeg skrev til han at det beste er at vi slutter å skrive til hverandre ettersom han ikke er interessert i meg. Det smertet meg å skrive denne mailen, men jeg måtte.

Nå lurer jeg på om sjansene er der for at han "kommer tilbake" ettersom jeg gjorde det klart å tydelig for han at jeg ikke synes så veldig om at han leker med følelsene mine. Med å "komme tilbake" så mener jeg om han nå kanskje innser at jeg er seriøs når jeg først nå "avviser" han etter at han har avvist meg flere ganger.

Jeg klarer ikke å tenke klart nå, så jeg håper noen her har noen gode råd å gi meg.

Vær snille med meg folkens - er litt sårbar nå :( 

Anonymkode: b333d...8e8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han ikke interessert nok, så tviler jeg at han tar kontakt.

Vil han det beste for deg, så vet han å ikke ta kontakt.

Er han plutselig interessert og tar kontakt, så må du se en endring og faktisk engasjement til deg for at DU skal ta kontakt med han igjen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg sitter i samme båt som deg og føler virkelig med deg.

Håper på det samme selv fra en jeg virkelig vil ha 😢

• Liker 2
Skrevet

Nei, han kommer neppe til å bli mer interessert nå. Du har jo avslørt at han fortsatt har veldig mye makt over deg, at du er veldig svak fortsatt. Så det vil logisk bare gjøre han mindre interessert. Men mulig han kan like den makten, på en selvopptatt måte. At han likevel vil ønske å oppsøke deg for å styrke sitt ego.

Hvis man vil prøve å gjøre noen interessert er det nok lurest å vise seg uberørt. Å være blid og lett, og fremstå aktiv og opptatt, ikke innen rekkevidde.

Anonymkode: 06317...2c5

• Liker 2
Skrevet

Vær klart over at noen menn kan finne på å ta kontakt etter et avslag, fordi de ikke vil minste makta de har over damene. De kan fint finne på å holde dere varme sånn tilfelle du er kjekk å ha senere. Menn liker å ha noen damer på gress :P

Så om han kommer luskende tilbake, ikke kast deg i armene på han med en gang.

Anonymkode: 0c053...aaa

• Liker 2
Skrevet

Nå må alle kvinner og menn lære seg en gang for alle at hvis man blir behandlet sånn som TS blir behandlet så er de ikke interessert!! Riv av plasteret, blås litt på såret ego og kom dere videre!

Anonymkode: 2656f...951

• Liker 2
Skrevet

Det du burde ha gjort var jo å ikke svare på disse flørtende meldingene hans.

Anonymkode: 06317...2c5

Skrevet

Jeg ville ikke kalt det der en avvisning. Det ligner mer et desperat dilemma. "Bli min, ellers får du ingenting i det hele tatt, men jeg har så veldig lyst til at du skal bli min så vær så snill å bli det, for jeg trenger deg!" 

Anonymkode: 99536...d65

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I en lang periode så datet jeg en kar som jeg ble veldig forelsket i. Dessverre så fikk han kalde føtter og fortalte meg at han ikke var på utkikk etter ett forhold. Vi fortsatte å holde kontakten, og i ny og ne så kommenterte han bilder av meg, at han syntes at jeg så helt nydelig ut, og flørtet litt før han forsvant igjen. Dette har gitt meg enorme berg- og dalbaner av følelser fordi jeg føler jeg får så ambivalente signaler fra han. Til slutt så bestemte jeg meg for at denne kontakten var usunn for meg, så jeg skrev til han at det beste er at vi slutter å skrive til hverandre ettersom han ikke er interessert i meg. Det smertet meg å skrive denne mailen, men jeg måtte.

Nå lurer jeg på om sjansene er der for at han "kommer tilbake" ettersom jeg gjorde det klart å tydelig for han at jeg ikke synes så veldig om at han leker med følelsene mine. Med å "komme tilbake" så mener jeg om han nå kanskje innser at jeg er seriøs når jeg først nå "avviser" han etter at han har avvist meg flere ganger.

Jeg klarer ikke å tenke klart nå, så jeg håper noen her har noen gode råd å gi meg.

Vær snille med meg folkens - er litt sårbar nå :( 

Anonymkode: b333d...8e8

Du skjønner ihvertfall ingenting av hvordan mannfolk tenker og er...når din forståelse av mannfolk er såpass grunnleggende annerledes enn hva som er tilfellet så er det vanskelig å komme med noen råd. 

Hate 2 break it to you...

Anonymkode: 5c8c9...d18

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner ihvertfall ingenting av hvordan mannfolk tenker og er...når din forståelse av mannfolk er såpass grunnleggende annerledes enn hva som er tilfellet så er det vanskelig å komme med noen råd. 

Det var jo et veldig konstruktivt innlegg :P 

Så da antar jeg faktisk at ditt svar er "ja vi menn er kyniske og kalde og han er ikke forelska i deg. Kun forelska i seg selv" 

Anonymkode: 0c053...aaa

• Liker 4
Skrevet

Hadde gått videre. Virker som han bruker deg for å få en selvtillitboost. Kommenterer og tar kontakt her og der for å se om han fortsatt har deg. Ta det fra en som har vært der, og prøver intenst å komme seg bort fra det - det blir ikke bedre. Jo lengre du lar han ha en slik makt over deg, jo verre blir det. Gå nå mens det faktisk er lettest!

• Liker 2
Gjest nicecar
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så alle menn er like ..? 

Skrevet

Han vet du er svak for han og er kun ute etter selvtillitboost. Han høres ut som en player, så hvis han kommer etter deg igjen er sjansen stor for at han trenger deg for å feede egoet sitt.

Poenget er, du vet aldri med sånne menn. Man vil jo tro man er så spesiell at de velger deg. Men sjansen er størst for at du bare kaster bort tid, energi og degraderer deg selv. Ikke skriv mere til han, du vil komme til å angre at du feeda egoet hans og at dine desperate tanker er på trykk.

Hvis han hadde respekt for deg, ville han latt deg være i fred etter han fortalte deg at han ikke ville ha noe forhold.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...