Gå til innhold

Da blir det enda en liten på oss!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med lillesøster! :rodmer: 

Skrevet
2 timer siden, Weebs skrev:

Ååå, gratulerer med jente! :rodmer:

Fenalår spiste jeg omtrent én kilo av i går :fnise: 

Takk :rodmer:

Svigermor har sagt at jeg skal få opp noen pakker PAKK så fort han er ute :fnise:

2 timer siden, Pentu skrev:

Så gøy med en frisk liten jente ❤️ 

Det er helt utrolig å se alt de kan på ul, og det kunne ikke vært bedre :hjerte:

1 time siden, _marielle_ skrev:

Gratulerer så masse med lillesøster :babyjente:

Tusen takk :rodmer:

1 time siden, tr.heimspia83 skrev:

:strix: Lita pie 

Ja! :strix:

1 time siden, sitronkake skrev:

Gratulerer så mye med lillesøster! :rodmer: 

Tusen takk :rodmer:

1 time siden, Leviora skrev:

Gratulerer! :rodmer: 

Takk :rodmer:

Skrevet

Har gått rundt med tidenes smil siden ul i dag, og tviler på at det gir seg med det første :ler:

Var innom garn butikken for å studere hentesett, og tror jeg har bestemt meg for et :hjerte: Men så har jo Klompelompe så mye fint, så har lyst på noe derfra også ;)

Fortalte det til E når vi kom hjem fra barnehagen. Hun var født litt skeptisk, for nå var hun visst sikker på at det var gutt og det hadde vært greit for da fikk hun ha lekene i fred :ler: Men etter 5 sekunder ble hun et stort smil selv, og babyen kunne låne alt hun ville :rodmer: Hun satt seg ned og tegnet familien vår, så da brukte jeg likegodt det bilde og la det ut på FB. Så nå vet så godt som alle det :tommel:_20161207_160904.JPG

Skrevet

Så koselig måte å fortelle det på! Gratulerer med nok ei jente 😊

Fikk lyst på fenalår nå ja...

Skrevet

Gratulerer med nok en jente på vei :strix: Og så koselig måte å annonsere det på :rodmer:  Er sikker på at E konmer til p bli en fantastisk storesøster, selv om lillesøstre kan være slitsomme (det tror jeg mine søsken syntes at jeg var)

Skrevet

Gratulerer med en frisk og fin lillesøster i magen! :strix:

Skrevet

For en herlig måte å dele nyheten på! :strix:
Og gratulerer med frisk og fin lillesøster! 

Skrevet
5 timer siden, Marimba skrev:

Så koselig måte å fortelle det på! Gratulerer med nok ei jente 😊

Fikk lyst på fenalår nå ja...

Takk :hjerte: Siden hun var første som fikk vite at vi skulle ha en til måtte hun få fortelle det på sin måte nå også :jepp:

Løp forbi en som solgte spekeskinke i alle varianter før i dag. Hadde han stoppet med og prøvd å selge meg noe hadde jeg nok blitt skikkelig sur :fnise:

5 timer siden, A4-livet skrev:

Gratulerer med nok en jente på vei :strix: Og så koselig måte å annonsere det på :rodmer:  Er sikker på at E konmer til p bli en fantastisk storesøster, selv om lillesøstre kan være slitsomme (det tror jeg mine søsken syntes at jeg var)

Takk for det :rodmer:

Det blir nok en stor omveltning for henne, men satser på at de vokser opp som gode venner :hjerte:

3 timer siden, Nautika skrev:

Gratulerer med en frisk og fin lillesøster i magen! :strix:

1 time siden, Beccy87 skrev:

For en herlig måte å dele nyheten på! :strix:
Og gratulerer med frisk og fin lillesøster! 

Skrevet

Har dere tatt vare på alt etter storesøster? Vi ser hvor utrolig praktisk det er med to jenter i forhold til arving. Jeg får ikke dårlig samvittighet hvis jeg kjøper dyre ting til Lille. For de kan jo bruke det begge to. Hipp hurra for gjenbruk! 

Skrevet
9 timer siden, Pentu skrev:

Har dere tatt vare på alt etter storesøster? Vi ser hvor utrolig praktisk det er med to jenter i forhold til arving. Jeg får ikke dårlig samvittighet hvis jeg kjøper dyre ting til Lille. For de kan jo bruke det begge to. Hipp hurra for gjenbruk! 

Vi har vogn, babycall og noe klær etter E. Alt annet ga vi bort til andre som trengte det, evt solgte. Vi var ikke sikker på når vi kunne tenkt oss andremann, og hadde dessverre ikke plass å la alt stå på ubestemt tid. 

Svigermor kom på besøk en dag og sa hun ville kjøpe vogn til oss (de kjøpte den vi har til E), for hun hadde tenkt at vi nok var solgt den. Men siden vi har den enda sa hun at det bare var å sende liste over hva vi trengte, for noe måtte de få kjøpe denne gangen også :hjerte:

Skrevet

Så utrolig snill svigermor! Vi fikk vogn og vognpose i gave fra foreldrene våre sist. Kjenner jeg mamma rett kommer hun til å få shoppedilla når det nærmer seg termin og komme med mange handleposer med klær, kluter, sengetøy osv :fnise: Veldig kjekt med gavmilde besteforeldre, altså :)

Skrevet
3 timer siden, Leviora skrev:

Så utrolig snill svigermor! Vi fikk vogn og vognpose i gave fra foreldrene våre sist. Kjenner jeg mamma rett kommer hun til å få shoppedilla når det nærmer seg termin og komme med mange handleposer med klær, kluter, sengetøy osv :fnise: Veldig kjekt med gavmilde besteforeldre, altså :)

Svigermor er fantastisk :hjerte:

Skrevet

Nå sitter jeg hos frisøren :nigo:

Var sist hos frisøren i april/mai, så da var det på tide at både jeg og E fikk ordnet oss litt :jepp:

Så nå blar jeg gjennom x antall ukeblader på jakt etter strikkeinspirasjon til lillesøster :hjerte:

Skrevet

Spennende! 
Er det store hårforandringer på planen da? :lur:

Skrevet (endret)
7 timer siden, Beccy87 skrev:

Spennende! 
Er det store hårforandringer på planen da? :lur:

Klippet av 15 cm og har nå en nydelig brunfarge på håret :nigo: Håret var stripet etter solen i sommer, så det var ganske skjoldete. Men nå er det endelig jevnt igjen, og jeg kan endelig prøve meg på glatting og styling av håret igjen uten å bruke 2 timer (nevnte noen tykt hår? :ler:

Endret av Småkjekset
Skrevet

ÅÅåh, gratulerer så mye med lillesøster! :hoppe: Og for en skjønn måte å dele nyheten på! :hjerte:

Skrevet

Hvilket garn var det du brukte til klutene dine?

Skrevet
40 minutter siden, Pentu skrev:

Hvilket garn var det du brukte til klutene dine?

Bomullsgarn fra Søstrene Grene, og Mandarin Petit fra Sandnes Garn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...