Småkjekset Skrevet 25. november 2016 Forfatter #281 Skrevet 25. november 2016 5 timer siden, Nori skrev: Høres fornuftig ut med sykemelding, det er viktig å ta signalene til kroppen på alvor. Jeg vil heller bruke noen uker nå på å komme meg forhåpentligvis helt, enn å gå og slite med dette gjennom hele graviditeten. Alt skal prøves ihvertfall! 4 timer siden, Marimba skrev: Så bra med den sykemeldingen! Slapp nå godt av med god samvtittighet de neste to ukene, det er en ordre fra Marimba Avslapping en begynner over helgen, jeg lover Fulgt opp denne helgen, mer om det under.
Småkjekset Skrevet 25. november 2016 Forfatter #282 Skrevet 25. november 2016 (endret) I dag har det vært julegateåpning her vi bor, så etter å ha hentet E i barnehagen dro vi på senteret. Vi spiste mat der og kikket i butikker. Svigers kom og avlastet meg mens vi ventet på julenissen. E ble helt vill etter å ha gått rundt på senteret, så jeg var veldig glad for at de kom! Fant meg en enkel og satt der mens de løp rundt Når vi kom klarte E å klemstre albuen min i bildøren (hvordan det egentlig var ulik aner jeg ikke) så armen verker godt. Er akkurat kommet hjem og teller ned til sengetid for E. Når hun er lagt må jeg fortsette med en gave som skal være ferdig til søndag - håper armen tåler det! I morgen skal vi på Plutti Plutti Plott, og deltar vi sett frem til i flere måneder! Søndag skal E først på bading før det er rett i barnebursdag til ei venninne fra barnehagen. Mannen er på julebord i kveld og er ikke hjemme før vi kommer hjem igjen, så nå ser jeg frem til mandag og alenetid i huset! Endret 26. november 2016 av Småkjekset
Beccy87 Skrevet 26. november 2016 #283 Skrevet 26. november 2016 Jeg fikk bare sett Plutti Plutti Plott en gang og da var jeg 13år, men kjenner såå mange som synes det er stas så jeg har store planer om å gjøre det til en årlig tradisjon når mine små blir store nok til å ta glede av det. Høres kjempe koselig ut! Hva lager du for gave?
Småkjekset Skrevet 3. desember 2016 Forfatter #284 Skrevet 3. desember 2016 På 26.11.2016 den 18.58, Beccy87 skrev: Jeg fikk bare sett Plutti Plutti Plott en gang og da var jeg 13år, men kjenner såå mange som synes det er stas så jeg har store planer om å gjøre det til en årlig tradisjon når mine små blir store nok til å ta glede av det. Høres kjempe koselig ut! Hva lager du for gave? E var veldig glad for å være på teater, så aner en fast juletradisjon fremover Jeg heklet en veske, som alle jentene vi har vært i bursdagbesøk til i år har fått. Må finne på et nytt prosjekt til neste år
Småkjekset Skrevet 3. desember 2016 Forfatter #285 Skrevet 3. desember 2016 Dagene flyr avgårde og vi er allerede kommet til første helgen i desember! Det er mange kjekke ting som skal skje den neste tiden, så det er nok av ting å telle ned til Nå er det bare 4 dager igjen til oul, og jeg kan nesten ikke vente! E skifter mellom å tro det er jente eller gutt som skjuler seg i magen, så det blir veldig spennende for henne også Hun gleder seg sånn til å bli storesøster, og hun blir helt fantastisk Bekkenet mitt krangler og jeg prøver å begrense ting som kan forverre det, men det er ikke like lett alltid. I natt er det mannen sin feil at jeg har verket Han dro på besøk til noen venner i går for å ta noen øl. Kom hjem i halv to tiden, og fra det og frem til halv fire fikk ikke jeg sove. Han er veldig pratsom i søvne etter å ha drukket, i tillegg til å breie seg i sengen og at soverommet stinket alkohol, så jeg rømte opp på sofaen. Sovnet til slutt av utmattelse, og når jeg våknet i 7 tiden var jeg stiv som en stokk. E hadde heldigvis lyst å starte dagen med film, så har prøvd å mye opp kroppen men kjenner at den blir en hard dag. Sa til mannen at neste gang han skal ut må jeg reise bort evt at han får overnatte der han er, for slike netter trenger jeg ikke Helgens klage fra meg der altså.
Småkjekset Skrevet 6. desember 2016 Forfatter #286 Skrevet 6. desember 2016 18 uker Det er helt utrolig at jeg er kommet så langt allerede! og i morgen er det endelig OUL Jeg er utrolig spent på hvordan det står til med den lille, og lurer på om vi får se hvem det er som skjuler seg der inne Kjenner at jeg har lyst å begynne å tenke mer på navn, og da er det lettere når en vet om det er jente- eller guttenavn vi skal se etter. E har lenge trodd at det var en jente som skjuler seg der inne, men den siste tiden har hun begynt å si han når hun snakker om babyen. Så nå klarer hun ikke å bli enig med seg selv Jeg har ikke følelse på det ene eller det andre, så det blir godt å skulle få vite det. Vi har overvekt av jenter i familien så de fleste tror at det er enda en jente som kommer, men siden svangerskapet har vært helt annerledes enn når jeg gikk med E er det noen som lurer på om det kan være en gutt. Er bare 24 timer igjen og så er vi forhåpentligvis klokere Lurer på om jeg har kjent bevegelse de siste dagene. Da jeg var på tidlig ul fikk jeg beskjed om at jeg hadde foranliggende morkake og at det derfor ble en stund å vente på bevegelse. Klarer ikke å huske hva jeg hadde sist, men da kjente jeg bevegelse dagen etter oul. Spent på hvordan morkaken ligger nå
Gjest Nori Skrevet 6. desember 2016 #287 Skrevet 6. desember 2016 OUL allerede i morgen! Så utrolig spennede. Har du tippeliste og har jeg tippa? Jeg hadde foranliggende morkake sist og kjente bevegelse i uke 18 da. Spent på hvordan morkaka ligger denne gangen. Det ble ikke sagt noe om det på TUL.
Småkjekset Skrevet 6. desember 2016 Forfatter #288 Skrevet 6. desember 2016 23 minutter siden, Nori skrev: OUL allerede i morgen! Så utrolig spennede. Har du tippeliste og har jeg tippa? Jeg hadde foranliggende morkake sist og kjente bevegelse i uke 18 da. Spent på hvordan morkaka ligger denne gangen. Det ble ikke sagt noe om det på TUL. Har tippeliste, og du har tippet jente Var det noe ekstra styr med foranliggende morkake hos deg sist?
Gjest Nori Skrevet 6. desember 2016 #289 Skrevet 6. desember 2016 1 time siden, Småkjekset skrev: Har tippeliste, og du har tippet jente Var det noe ekstra styr med foranliggende morkake hos deg sist? Nei, foranliggende morkake er helt uproblematisk. Det eneste er at det demper bevegelsene en del. Husker de så ganske store bevegelser på UL, som jeg overhodet ikke kjente selv.. Så vidt jeg vet er et forliggende morkake (altså at morkaka ligger over mormunnsåpningen) som potensielt kan være farlig, men dette følger de jo med på.
Småkjekset Skrevet 6. desember 2016 Forfatter #290 Skrevet 6. desember 2016 3 timer siden, Nori skrev: Nei, foranliggende morkake er helt uproblematisk. Det eneste er at det demper bevegelsene en del. Husker de så ganske store bevegelser på UL, som jeg overhodet ikke kjente selv.. Så vidt jeg vet er et forliggende morkake (altså at morkaka ligger over mormunnsåpningen) som potensielt kan være farlig, men dette følger de jo med på. Da satser jeg på at alt er som det skal ift morkaken i morgen
Småkjekset Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #291 Skrevet 7. desember 2016 Etter en natt med lite søvn og sprø drømmer er endelig dagen her! Er så spent på hvordan det står til med knyttet, og om i får vite kjønn
Småkjekset Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #296 Skrevet 7. desember 2016 2 timer siden, sitronkake skrev: Lykke til! 2 timer siden, Weebs skrev: Lykke til! 3 timer siden, Pentu skrev: Lykke til! 😃 4 timer siden, Nautika skrev: Lykke til! Takk for lykkeønskningene
Småkjekset Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #297 Skrevet 7. desember 2016 Hadde time klokken 10 i dag, og siden jeg er redd for å komme for sent var jeg der 09.30 Det var bortkastet, for de var 40 minutter forsinket! Kom nå inn til slutt, og hadde en herlig jordmor som brukte god tid og fortalte og viste oss hele mirakelet Og hun sa hun kom til å bli veldig overrasket om det dukket opp noe annet enn ei lita jente Termin 15. mai, så håper på at hun kommer ut i god tid til 17. mai slik at jeg kan fråtse i fenalår Gleder meg sånn til å fortelle det til kommende storesøster, så sitter og tripper og kan nesten ikke vente til det er hentetid
Weebs Skrevet 7. desember 2016 #298 Skrevet 7. desember 2016 Ååå, gratulerer med jente! Fenalår spiste jeg omtrent én kilo av i går
rainbow_dash Skrevet 7. desember 2016 #300 Skrevet 7. desember 2016 Gratulerer så masse med lillesøster
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå