Gå til innhold

Da blir det enda en liten på oss!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wow :pls: Så utrolig mye fint! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gurimalla, så flink du er!! :overrasket: Nydelig strikk! 

Skrevet
6 timer siden, Beccy87 skrev:

WoW  så flink du er!! :pls:

Takk for det :)

5 timer siden, Weebs skrev:

Halloooo, skills! :hakeslepp:

Takker ;)

4 timer siden, A4-livet skrev:

Men kjære vene, så flink du er! Har tenkt å strikke den romperen selv forresten, syns den er så fin! :) 

Den er utrolig flott, og har troen på at det blir flere av den! 

4 timer siden, Nori skrev:

Utrolig flotte klær, du er kjempeflink! 

Tenk at det er så kort tid til termin, jeg vil tippe 13. mai! Har du noen fødselstegn ennå?

Har hatt mer nedpress de siste dagene, men ellers ikke noe. Hadde ingenting sist heller før det plutselig startet, så blir spennende å se om det kommer noe mer denne gangen :)

Skrevet
4 timer siden, _marielle_ skrev:

Wow :pls: Så utrolig mye fint! 

Takk for det:)

52 minutter siden, Marimba skrev:

Så nydelig! 

Takker :)

40 minutter siden, Leviora skrev:

Gurimalla, så flink du er!! :overrasket: Nydelig strikk! 

Takk for det :) Mange timers glede bak alle disse garnnøstene :hjerte:

Skrevet

Nå er vi hjemme igjen fra 100 års feiring, og strømpebuksen er byttet ut med haremsbukse :nigo:

Er godt sliten etter en lang dag, og på slutten visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre i forhold til bekkenet og nedpresset som ikke ble noe mindre. Men det hjalp å komme hjem til sofaen, så her blir jeg sammen med strikkepinnene frem til leggetid.

I morgen er det meldt strålende sol, så da blir det en tur på tivoli! Tar med meg krykker jeg har fått lånt slik at jeg har ekstra støtte er behov. Satser på at storesøster blir i ekstase når hun ser hvor vi skal ;)

Skrevet

I dag er første dato på tippelisten, og broren min sin bursdag :) Han er så spent på om jeg kunne komme i besøk til han senere, så han håper vel at jeg ringer og sier at jeg ikke kommer :ler:

Lurer på om slimproppen holder på å gå :klo: Så ikke noe til den sist gang, så dette er helt nytt for meg! Så litt blod i morges, men ingenting mer før jeg var på toalettet nå. Så  har nå utstyrt meg med bind for å unngå evt griserier :ler:

Har ikke noe flere plager eller vondter enn tidligere, bare et konstant nedpress som har vart den siste uken, Har hatt litt svie øverst i magen de siste dagene, men andre jeg har snakket med sier de har hatt det også pga baby som ligger helt øverst mot livmoren og ribbeina og presser. Blir spennende å se om det tar seg opp noe, eller om det skal være slik frem til termin. Har time hos jordmor i morgen tidlig, så er spent på hva hun sier :)

Skrevet

Slimpropp og blod! Jeg ble så glad da det skjedde hos meg :fnise: Tror jeg fødte fire dager senere. Har jeg tippet fire dager fra nå? Håper det :nori:

Skrevet
1 time siden, Weebs skrev:

Slimpropp og blod! Jeg ble så glad da det skjedde hos meg :fnise: Tror jeg fødte fire dager senere. Har jeg tippet fire dager fra nå? Håper det :nori:

Du har tippet 10. så blir spennende å se om det blir 8. eller 10. nå da ;)

Skrevet (endret)

Innom med en rask oppdatering!

Vannet gikk med et poff rett før klokken 5 i morges, og vår nydelige L ble født klokken 09.28 :rodmer:

Koser meg med amming og lukten av nyfødt baby :hjerte:

Endret av Småkjekset
Skrevet

Gratulerer :strix: Nyyyyyyt! Det går så fort med nr to :) 

• Liker 1
Skrevet

Oi så gøy! Gratulerer så mye! :yvonne:

• Liker 1
Skrevet

Åh, det var litt av en overraskelse! Gratulerer så mye med lille L! :strix: 

• Liker 1
Skrevet

Nei, guuu! :bond::strix: Gratulerer så mye! :hjerte:

Håper alt gikk greit og alt står bra til med dere begge to :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer så mye! :strix: 

• Liker 1
Skrevet

Hohoii! Gratulerer! :strix: Fin tid det der :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer så mye :strix:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer :strix:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer!!! :nordvesta:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...