Tosca Skrevet 12. oktober 2004 #1 Skrevet 12. oktober 2004 Har veldig lyst til å lese denne boken. Noen som har lest den? Er den så god som mange sier?
Gjest Ethereal Skrevet 12. oktober 2004 #2 Skrevet 12. oktober 2004 Temaet har vært oppe x antall ganger før...Hvis du søker i forumet, kan du lese hva som er blitt skrevet. Tipper du vil finne de fleste svarene du søker.
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #3 Skrevet 12. oktober 2004 ja den er utrolig bra.Skulle ønske at den aldri sluttet, skal nå begynne å lese den for 2.gang.
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #4 Skrevet 12. oktober 2004 Spennende, men litt overhypet. Den er god underholdning, men den ga meg ingenting utover det å være underholdning.
Gjest F-16 Skrevet 16. oktober 2004 #5 Skrevet 16. oktober 2004 Absolutt en god bok. Jeg lærte faktisk mange ting av den. Men - jeg synes den var litt for lang..
suzie Skrevet 16. oktober 2004 #6 Skrevet 16. oktober 2004 Den var helt fantastisk bra!! Anbefales på det sterkeste. Skulle ønske den var dobbelt så lang Tror ikke du skal ta alt som står i boka for riktig (i så fall kommer en del grupper ganske uheldig ut av det), men skikkelig spennende bok, og super underholdning!
Polly Ester Skrevet 16. oktober 2004 #7 Skrevet 16. oktober 2004 Skriver under på det de fleste her har svart allerede; en kjempespennende og underholdende bok. Jeg syns det hadde vært enda mer spennende om det virkelig hadde vært sant og ekte alt som sto i boka, men den var bra uansett... Anbefales!
Gjest gloria Skrevet 17. oktober 2004 #8 Skrevet 17. oktober 2004 Har en kamerat som nylig leste den, og anbefalte den på det sterkeste! I den nyeste utgaven av "Det Nye" er det også en artikkel om denne boken, ble enda mer inspirert til å lese Da Vinci Koden etter å ha lest denne artikkelen.
Cilla Skrevet 17. oktober 2004 #9 Skrevet 17. oktober 2004 Er halvveis i boka nå, og den er kjempebra så langt. At alt som står i boka skulle være sant, har jeg gått ut fra fra side 1.
Arkana Skrevet 17. oktober 2004 #10 Skrevet 17. oktober 2004 Veldig bra bok, hadde problemer med å legge den fra meg. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #11 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg synes den var litt skuffende i forhold til det jeg hadde trodd. den var jo vanvittig hypet opp på forhånd, så jeg hadde kanskje litt urealistiske forventninger. Men den er jo spennende, og også lærerik, selv om man ikke må ta alt som står der som en sannhet...
Superlammet Skrevet 19. oktober 2004 #12 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg leste Angels&Demons av samme forfatter først og synes den var MYE bedre enn Da Vinci Code. Som nevnt skal man ikke ta all faktaen for god fisk, men det er veldig mye som faktisk stemmer, selv om det blir fremstilt på "uheldige" måter. Det som var feil i boka var en del mål av malerier osv., men stort sett stemmer faktaen! Ellers var det en god bok som gav meg mye underholdning, men som sagt, Angels&Demons er evig mye bedre. Kan også anbefale Deception Point for de som liker politikk, og konspirasjoner, samt en smule action
Cilla Skrevet 19. oktober 2004 #13 Skrevet 19. oktober 2004 Tror jeg skal prøve meg på Angels&Demons etterpå. Finnes denne på norsk, hva heter den i såfall?
Superlammet Skrevet 19. oktober 2004 #14 Skrevet 19. oktober 2004 Tror jeg skal prøve meg på Angels&Demons etterpå. Finnes denne på norsk, hva heter den i såfall? Oj.. der spurte du bra.. Engler&demoner? =P har faktisk ikke peil.. Dan Brown er forfatteren iallefall, så det er jo bare å spørre.. anbefaler den uansett på engelsk.. jeg synes den var lettlest iallefall =)
Polluela Skrevet 21. oktober 2004 #15 Skrevet 21. oktober 2004 Angels and Demons er ikke oversatt enda... Men den er relativt lettlest, har jeg fått inntrykk av.
Superlammet Skrevet 21. oktober 2004 #16 Skrevet 21. oktober 2004 Angels and Demons er ikke oversatt enda... Men den er relativt lettlest' date=' har jeg fått inntrykk av.[/quote'] Oh yea! Tilmed jeg som nesten ikke leser bøker fikk helt dilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå