AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Jeg begynner å tenke at det kanskje ikke finnes en mann der ute for meg. Det er de samme som går igjen på Tinder og Sukker, tenker at det er umulig å finne noen der. Har vært på dater med folk derfra så jeg har iallfall prøvd. Men nå begynner jeg å tenke at det ikke er flere kandidater der ute som er singel og passer for meg. Skulle tro at alle som er singel er på nettsider så da har jeg vel vært gjennom "alle" da. Skal det virkelig være så vanskelig å finne kjærligheten? Hvordan skal man gå frem hvis man ikke finner de på nettet? Anonymkode: 3f3f0...908
Gjest PetterPanne Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Hva er det du ser etter? Om du ser etter den komplette pakken mann (les: superkjekk og litt badboyaktig, men samtidig stabil og trygg) så sier det seg selv at du må lete lenger. Det handler om å svelge noen kameler, så finner du en mann der ute som vil ha deg. Men kjenner jeg kvinner rett så betyr følelser mer enn logikk, så bare se bort ifra innlegget mitt.
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, PetterPanne skrev: Hva er det du ser etter? Om du ser etter den komplette pakken mann (les: superkjekk og litt badboyaktig, men samtidig stabil og trygg) så sier det seg selv at du må lete lenger. Det handler om å svelge noen kameler, så finner du en mann der ute som vil ha deg. Men kjenner jeg kvinner rett så betyr følelser mer enn logikk, så bare se bort ifra innlegget mitt. Dummeste jeg har hørt (lest) noen gang. Man skal selvsagt ikke "svelge kameler" for å finne en mann som "vil ha deg". Gudhjelpemeg.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 Nei, jeg leter ikke etter en superkjekk med badboy look. Jeg ser etter en jordnær, snill mann som jeg trives med. Finne på ting sammen med, gå turer, trene sammen og ha de gode samtalene med. Har hatt det før så jeg vet det finnes, men lurer nesten på om mine skanser er brukt opp i livet. Anonymkode: 3f3f0...908 4
Gjest PetterPanne Skrevet 24. januar 2016 #5 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Dummeste jeg har hørt (lest) noen gang. Man skal selvsagt ikke "svelge kameler" for å finne en mann som "vil ha deg". Gudhjelpemeg. Med svelge noen kameler så mener jeg selvsagt å gi slipp på noen av de kravene som kanskje ikke er kritiske. Jeg kan banne på at det er kvinner i forhold idag som irriterer seg over, eller skulle ønske at typen var litt annerledes på enkelte områder. Men de ser igjennom fingrene fordi de vet hva som er viktigst for de. Det er det jeg prøver å si. Å lete etter den komplette pakken, elelr den perfekte mann er nytteløst. For ingen kan leve opp til et bilde dama har av den perfekte mann.
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, PetterPanne skrev: Med svelge noen kameler så mener jeg selvsagt å gi slipp på noen av de kravene som kanskje ikke er kritiske. Jeg kan banne på at det er kvinner i forhold idag som irriterer seg over, eller skulle ønske at typen var litt annerledes på enkelte områder. Men de ser igjennom fingrene fordi de vet hva som er viktigst for de. Det er det jeg prøver å si. Å lete etter den komplette pakken, elelr den perfekte mann er nytteløst. For ingen kan leve opp til et bilde dama har av den perfekte mann. Joda, man må bare lete godt nok. Jeg fant ham til slutt.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #7 Skrevet 24. januar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Joda, man må bare lete godt nok. Jeg fant ham til slutt. Så bra at det ordnet seg for deg! Har du noen gode tips? 😊 Anonymkode: 3f3f0...908
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #8 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så bra at det ordnet seg for deg! Har du noen gode tips? 😊 Anonymkode: 3f3f0...908 Det beste tipset jeg har er egentlig at det er best å la være å jakte så hardt. Han dukker ofte opp når man minst venter det tror jeg, og kanskje også hvor du minst venter det.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #9 Skrevet 24. januar 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Det beste tipset jeg har er egentlig at det er best å la være å jakte så hardt. Han dukker ofte opp når man minst venter det tror jeg, og kanskje også hvor du minst venter det. Ja, det var det å ikke tenke så mye på det 😜 Tror det er et godt tips, skal prøve å holde mer fokus på mine ting og håpe på at han dukker opp etterhvert. Anonymkode: 3f3f0...908
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #10 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var det å ikke tenke så mye på det 😜 Tror det er et godt tips, skal prøve å holde mer fokus på mine ting og håpe på at han dukker opp etterhvert. Anonymkode: 3f3f0...908 Det gjør han garantert. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #11 Skrevet 24. januar 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg leter ikke etter en superkjekk med badboy look. Jeg ser etter en jordnær, snill mann som jeg trives med. Finne på ting sammen med, gå turer, trene sammen og ha de gode samtalene med. Har hatt det før så jeg vet det finnes, men lurer nesten på om mine skanser er brukt opp i livet. Anonymkode: 3f3f0...908 Må det være en mann? Hva med å løfte blikket, så vil du oppdage at en helt ny verden og mer enn doble sjansene dine. Men skjønner at det kan være vanskelig hvis penis er et absolutt krav. Anonymkode: 14cd8...3f2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #12 Skrevet 24. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må det være en mann? Hva med å løfte blikket, så vil du oppdage at en helt ny verden og mer enn doble sjansene dine. Men skjønner at det kan være vanskelig hvis penis er et absolutt krav. Anonymkode: 14cd8...3f2 Ja, må nok være en mann 😉 Anonymkode: 3f3f0...908
Gjest PetterPanne Skrevet 24. januar 2016 #13 Skrevet 24. januar 2016 58 minutter siden, incognita skrev: Joda, man må bare lete godt nok. Jeg fant ham til slutt. Bra for deg
Summers Skrevet 24. januar 2016 #14 Skrevet 24. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynner å tenke at det kanskje ikke finnes en mann der ute for meg. Det er de samme som går igjen på Tinder og Sukker, tenker at det er umulig å finne noen der. Har vært på dater med folk derfra så jeg har iallfall prøvd. Men nå begynner jeg å tenke at det ikke er flere kandidater der ute som er singel og passer for meg. Skulle tro at alle som er singel er på nettsider så da har jeg vel vært gjennom "alle" da. Anonymkode: 3f3f0...908 Kan jo godt være at du hadde likt mange av de du har sveipet forbi på Tinder i virkeligheten så vil ikke si du har vært "gjennom alle" selv om du har sveipet gjennom alle på Tinder.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #15 Skrevet 24. januar 2016 24 minutter siden, Summers skrev: Kan jo godt være at du hadde likt mange av de du har sveipet forbi på Tinder i virkeligheten så vil ikke si du har vært "gjennom alle" selv om du har sveipet gjennom alle på Tinder. Det er et godt poeng. Føler at jeg har gjort en god vurdering, men det er ikke sikkert nei. Anonymkode: 3f3f0...908
Summers Skrevet 24. januar 2016 #16 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er et godt poeng. Føler at jeg har gjort en god vurdering, men det er ikke sikkert nei. Anonymkode: 3f3f0...908 Du har sikkert gjort en god vurdering, men selv om du skulle hatt rett på 99 av 100 du sveiper bort så betyr jo det at det er en 1 du sveiper bort som passer deg. 1
Cancellara Skrevet 24. januar 2016 #17 Skrevet 24. januar 2016 Det er flere arenaer tilgjengelig for å finne et kjæreste emne. Er på utkikk selv, og jeg er nok mer avslappet på dette enn deg vil jeg anta ; jeg innbiller meg at jeg vil finne henne helt tilfeldig i en eller annen sammenheng ; på en tilstelning sosialt, en fest eller middag, blant venners omkrets, en jobbrelatert sammenkomst eller via noen av fritidsinteressene mine. Jeg tenker også at jeg kan finne henne på en kafè, eller tilfeldig på gata o.s.v. Jeg er sosial, utadvendt (må være det i jobbsammnheng) og kommer lett i prat med folk, samtidig hvor jeg er litt på "utkikk" etter et kjæresteemne og da er de rette antennene på plass og jeg har lettere for å komme i kontakt med folk i et sånn "mind-set". Mitt råd til deg er ; vær observant og mottakelig for å komme i kontakt med noen du syns kan være interessante i de sosiale tilstelningene du kanskje er i. Søk i omgangs-, vennekrets og der du utøver fritidsinteresser. Det er fullt mulig å finne et kjæreste emne utenom nettet også, selv om det er mye brukt for tiden. Jeg setter pris på det sosiale og treffe mennesker, vi lever dessverre i altfor stor grad livene våre bak tastaturet i dagens samfunn. Men, ikke gi opp ; smil til en fremmed og signaliser at du ønsker en konversasjon
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #18 Skrevet 24. januar 2016 Hvordan kan man la vær å tenke på det? Jeg føler jeg har det i bakhodet hele tiden; at dette er kanskje en mulighet for å møte noen. Skjer jo aldri da. Meni det jeg har tenkt den tanken så har jeg liksom ødelagt mulighetene da hilsen en i samme båt Anonymkode: 4fabe...ac6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #19 Skrevet 24. januar 2016 33 minutter siden, Cancellara skrev: Det er flere arenaer tilgjengelig for å finne et kjæreste emne. Er på utkikk selv, og jeg er nok mer avslappet på dette enn deg vil jeg anta ; jeg innbiller meg at jeg vil finne henne helt tilfeldig i en eller annen sammenheng ; på en tilstelning sosialt, en fest eller middag, blant venners omkrets, en jobbrelatert sammenkomst eller via noen av fritidsinteressene mine. Jeg tenker også at jeg kan finne henne på en kafè, eller tilfeldig på gata o.s.v. Jeg er sosial, utadvendt (må være det i jobbsammnheng) og kommer lett i prat med folk, samtidig hvor jeg er litt på "utkikk" etter et kjæresteemne og da er de rette antennene på plass og jeg har lettere for å komme i kontakt med folk i et sånn "mind-set". Mitt råd til deg er ; vær observant og mottakelig for å komme i kontakt med noen du syns kan være interessante i de sosiale tilstelningene du kanskje er i. Søk i omgangs-, vennekrets og der du utøver fritidsinteresser. Det er fullt mulig å finne et kjæreste emne utenom nettet også, selv om det er mye brukt for tiden. Jeg setter pris på det sosiale og treffe mennesker, vi lever dessverre i altfor stor grad livene våre bak tastaturet i dagens samfunn. Men, ikke gi opp ; smil til en fremmed og signaliser at du ønsker en konversasjon Godt å få litt oppmuntring, tror jeg har kjørt meg fast i et tankemønster om at alt håp er ute. Jeg er utadvendt og kontaktsøkende selv så jeg har tenkt den samme taktikken. De fleste vennene mine er etablert så det blir ikke så mye sammenkomster med de lenger. Men jeg tenker at jobb, trening og diverse fester kan være en god mulighet for å treffe noen😊 Anonymkode: 3f3f0...908
Collan Skrevet 24. januar 2016 #20 Skrevet 24. januar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal man gå frem hvis man ikke finner de på nettet? Anonymkode: 3f3f0...908 Det er heldigvis mange som har funnet sin partner andre steder enn via nettdating, jeg vil gjette på at de fleste ikke fant partneren via nettdating. Jeg er uenig i det incognita skriver om å ikke prøve aktivt. Du trenger ikke nødvendigvis sjekke selv, men du bør oppsøke situasjoner der du treffer folk du ikke kjenner fra før. Når du er ute blant folk kan du også gjøre sjansene større ved å gjøre deg mer tilgjengelig. Det er mange menm som ikke tør prøve seg på ei som sitter i en venninnegjeng. Begynn på en aktivitet der du blir kjent med andre, f eks dans, kampsport, bowling eller quizkvelder. Jeg mener det er mye bedre å treffe potensielle partnere i virkeligheten enn på nett. Jeg merker det veldig fort om jeg e tiltrukket noen når jeg møter dem i virkeligheten, på nettet må i hvertfall vi menn slite som bare det for å få et date, og så var det ikke noen kjemi der allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå