Gå til innhold

Se på jenter som tar squats

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dere menn det på treningssenteret?

Anonymkode: 79b6a...305

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med "se på"?

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Hvis du mener å stirre på dem 24/7, mens de gjør dette, så syns jeg ikke det er greit på noen som helst måte. 

Skrevet

Nei, men det kan sikkert se sånn ut. Stort sett stirrer jeg rett ut i lufta uten å tenke på noen ting mellom settene. 

Anonymkode: a4c45...aa9

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

KNEBØY!!!

Gjør det ikke konstant. De får mindre blikk enn gutta som løfte mest, men mer enn de som løfter normalt.

Endret av Herr Heftig
Skrevet
1 minutt siden, Herr Heftig skrev:

KNEBØY!!!

Poteto Potato......folk forsto hva som var poenget! -.-

Anonymkode: a86aa...3f4

• Liker 1
Skrevet

Hvis en fager bakende driver og beveger seg rundt i diverse pene stillinger midt i synsfeltet mitt er det ikke akkurat slik at jeg vemmes og vil se vekk.

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)

alle ser vell litt😊se og bli sett syndromet hihi,men det er forskjell på å se og glo.

Heldigvis er det ikke blitt ulovlig å se her i norge enda😊den dagen det skjer flytter jeg til spania😊da gidder jeg rett og slett ikke mere😂

Endret av lipgloss
Skrevet
51 minutter siden, lipgloss skrev:

alle ser vell litt😊se og bli sett syndromet hihi,men det er forskjell på å se og glo.

Heldigvis er det ikke blitt ulovlig å se her i norge enda😊den dagen det skjer flytter jeg til spania😊da gidder jeg rett og slett ikke mere😂

hahaha den likte jeg, hilsen TS.

Gjest lipgloss
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😊😊😘😘

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er du da, ts? Jenta som liker å bli sett på eller mannen som liker å se?

Anonymkode: 42754...a80

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er du da, ts? Jenta som liker å bli sett på eller mannen som liker å se?

Ingen av dem, tror jeg? Bare lurer på om mange menn gjør det, for kan ofte virke sånn. Sånn ser litt ekstra/snur seg mange ganger når jenter bøyer seg osv med tights på. Ikke at det er noe rart, om man liker damer altså. 

Skrevet

Mener du knebøy? 

Anonymkode: 7e494...d95

• Liker 3
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du knebøy? 

Det gjør jeg.

Skrevet
2 timer siden, The Lost Dreamer skrev:

Hvis du mener å stirre på dem 24/7, mens de gjør dette, så syns jeg ikke det er greit på noen som helst måte. 

Feminist du eller?

Anonymkode: 0d4fc...99e

Skrevet

Å nei noen så har sett på de når de trener? det er jo farlig ! ring politiet ! :fnise:

Anonymkode: c1622...693

Skrevet

Jepp, det gjør jeg, må passe på om de tar mer enn meg, og evt har bedre teknikk:ph34r::fnise:

Men, glor ikke da!! Synes bare det er tøft med jenter som tør løfte tungt:trene:

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feminist du eller?

Er du en forkjemper for seksuell trakassering? I følge straffeloven er det faktisk seksuell trakassering når den som blir beglodd føler det er ubehagelig. Det er også da straffbart, så hvis du står og glor på noen andre i kanskje 10 min så kan du faktisk bli anmeldt og straffet for det.

• Liker 3
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er du en forkjemper for seksuell trakassering? I følge straffeloven er det faktisk seksuell trakassering når den som blir beglodd føler det er ubehagelig. Det er også da straffbart, så hvis du står og glor på noen andre i kanskje 10 min så kan du faktisk bli anmeldt og straffet for det.

Snart er det ingenting som ikke er seksuell trakkasering best å arrestere alle menn for å være sikker på kvinner har det trygt.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feminist du eller?

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å nei noen så har sett på de når de trener? det er jo farlig ! ring politiet ! :fnise:

:natti:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...