AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Har datet en jeg møtte på en nettdatingside.Han er veldig vinglete men i det siste har han ringt meg flere ganger og vi har hatt lange fortrolige samtaler.Han har fortalt at han alltid har hatt problemer med intimitet,og det å skulle slå seg til ro.Samtidig gjentar han hver gang at det er meg han vil ha,beklager at han har vært så unnvikende osv. Fredag hadde vi nok en lang tlfsamtale,der han sa ville besøke meg lørdag.Jeg skulle egentlig på jobb i helgen,men forstuet ankelen torsdag kveld.Sa jeg måtte se an formen,men han oppfordret meg til å melde meg syk i helgen.Både for min egen del og fordi han da kunne komme på besøk og lage middag til meg.Han har aldri vært hjemme hos meg før.Min mor bror bor i huset ved siden av meg,og han sa han var nervøs for å skulle hilse på han hvis han dukket opp.Kanskje han ikke kommer til å like meg sa han.Jeg sa det kom til å gå helt fint,hvis det kjedde.Til slutt spurte han igjen:Skal du på jobb i morgen eller skal du ikke?Du må svare nå"og så ler han.Til slutt ble vi enige om at vi sikkert kunne møtes lørdag.Han ville ikke avtale noe eksakt tid,men jeg forklarte veien til huset mitt,hv vi skulle handle inn av mat etc. Han sa til slutt:La oss avtale bestemt tid lørdag morgen,jeg ringer deg.Det gjorde han ikke.Tidlig formiddag sendte jeg han en melding på face om spurte hvordan det gikk.Han har vært litt syk i det siste,så jeg tenkte det kanskje var forverret seg.Fikk aldri svar. Samtidig ser jeg han er online.Det står sånn aktiv for 3 minutter siden hele tiden og han har adder nye damevenner,både unge og eldre damer i 50-årene med barnebarn,liker bilder av andre jenter etc.Føler han ignorerer meg helt. Hva ville dere gjort videre? Tror dere han faktisk har forpliktelsesangst eller er det bare et spill der jeg er for naiv??? Anonymkode: f32b7...25f
Gjest Blomsterert Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har datet en jeg møtte på en nettdatingside.Han er veldig vinglete men i det siste har han ringt meg flere ganger og vi har hatt lange fortrolige samtaler.Han har fortalt at han alltid har hatt problemer med intimitet,og det å skulle slå seg til ro.Samtidig gjentar han hver gang at det er meg han vil ha,beklager at han har vært så unnvikende osv. Fredag hadde vi nok en lang tlfsamtale,der han sa ville besøke meg lørdag.Jeg skulle egentlig på jobb i helgen,men forstuet ankelen torsdag kveld.Sa jeg måtte se an formen,men han oppfordret meg til å melde meg syk i helgen.Både for min egen del og fordi han da kunne komme på besøk og lage middag til meg.Han har aldri vært hjemme hos meg før.Min mor bror bor i huset ved siden av meg,og han sa han var nervøs for å skulle hilse på han hvis han dukket opp.Kanskje han ikke kommer til å like meg sa han.Jeg sa det kom til å gå helt fint,hvis det kjedde.Til slutt spurte han igjen:Skal du på jobb i morgen eller skal du ikke?Du må svare nå"og så ler han.Til slutt ble vi enige om at vi sikkert kunne møtes lørdag.Han ville ikke avtale noe eksakt tid,men jeg forklarte veien til huset mitt,hv vi skulle handle inn av mat etc. Han sa til slutt:La oss avtale bestemt tid lørdag morgen,jeg ringer deg.Det gjorde han ikke.Tidlig formiddag sendte jeg han en melding på face om spurte hvordan det gikk.Han har vært litt syk i det siste,så jeg tenkte det kanskje var forverret seg.Fikk aldri svar. Samtidig ser jeg han er online.Det står sånn aktiv for 3 minutter siden hele tiden og han har adder nye damevenner,både unge og eldre damer i 50-årene med barnebarn,liker bilder av andre jenter etc.Føler han ignorerer meg helt. Hva ville dere gjort videre? Tror dere han faktisk har forpliktelsesangst eller er det bare et spill der jeg er for naiv??? Anonymkode: f32b7...25f Syns ikke det spiller så mye hvorfor han gjør dette. Han ignorerer deg og tar kontakt med andre. Bare gi blaffen i ham. Det fins hyggeligere menn :-)
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Høres ut som min x. Var sånn i starten. Til slutt sa han at han ville prøve med meg selv om han hadde angst for forpliktelser og vi ble sammen. Men etter 3 måneder ble det for seriøst for han og han stakk. Var hele tiden sånn som likte andre jenters bilder. Han var 25 og fikk støtt og stadig nye jentevenner på face. Alt fra 20 til 50 år gamle. Vil anbefale deg å bare gå videre. Det forandrer seg ikke. Anonymkode: a4d48...94c 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som min x. Var sånn i starten. Til slutt sa han at han ville prøve med meg selv om han hadde angst for forpliktelser og vi ble sammen. Men etter 3 måneder ble det for seriøst for han og han stakk. Var hele tiden sånn som likte andre jenters bilder. Han var 25 og fikk støtt og stadig nye jentevenner på face. Alt fra 20 til 50 år gamle. Vil anbefale deg å bare gå videre. Det forandrer seg ikke. Anonymkode: a4d48...94c Leit å høre. Jeg spurte han om han var redd for at noe bedre skulle dukke opp rundt neste sving.Om det var derfor han fryktet forpliktelse.Han svarte det ikke var derfor.Han kunne ikke gi noe god forklaring på hvorfor,men sa det aldri hadde handlet om andre jenter,bare han.Likevel virker det jo rart å være så aktiv på datingsider hvis man ikke er opptatt av andre.Kanskje det bare handler om selvbekreftelse og behov for oppmerksomhet? Anonymkode: f32b7...25f 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #5 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Leit å høre. Jeg spurte han om han var redd for at noe bedre skulle dukke opp rundt neste sving.Om det var derfor han fryktet forpliktelse.Han svarte det ikke var derfor.Han kunne ikke gi noe god forklaring på hvorfor,men sa det aldri hadde handlet om andre jenter,bare han.Likevel virker det jo rart å være så aktiv på datingsider hvis man ikke er opptatt av andre.Kanskje det bare handler om selvbekreftelse og behov for oppmerksomhet? Anonymkode: f32b7...25f Er ikke godt å si. Jeg møtte min x på sukker. Syntes også det var fryktelig rart å være så aktiv der hvis man ikke vil noe seriøst. Men jeg kastet bort 1 år på han. Og angrer veldig på at jeg ikke gikk etter første gang han ignorerte meg. Det er liksom et tegn på at de ikke er klar for noe forhold. Så finn heller en som er klar og som ønsker å være med deg :-) virker som om noen av disse mennene har et veldig behov for å booste sitt eget ego eller får bedre selvtillit av å date mange jenter. Men ikke vil forplikte seg. Anonymkode: a4d48...94c 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 2 timer siden, Blomsterert skrev: Syns ikke det spiller så mye hvorfor han gjør dette. Han ignorerer deg og tar kontakt med andre. Bare gi blaffen i ham. Det fins hyggeligere menn :-) Han har ikke tatt kontakt i dag heller,selv om han er online på face så jeg tenker det samme som deg Anonymkode: f32b7...25f 1
Gjest Mythic Skrevet 24. januar 2016 #7 Skrevet 24. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Leit å høre. Jeg spurte han om han var redd for at noe bedre skulle dukke opp rundt neste sving.Om det var derfor han fryktet forpliktelse.Han svarte det ikke var derfor.Han kunne ikke gi noe god forklaring på hvorfor,men sa det aldri hadde handlet om andre jenter,bare han.Likevel virker det jo rart å være så aktiv på datingsider hvis man ikke er opptatt av andre.Kanskje det bare handler om selvbekreftelse og behov for oppmerksomhet? Anonymkode: f32b7...25f Du har hørt om å lyve? Å si det folk vil høre? Du må lære deg å se på hva folk gjør i stedet for å analysere i hjel det de sier. Handling trumfer ord.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #8 Skrevet 24. januar 2016 2 minutter siden, Mythic skrev: Du har hørt om å lyve? Å si det folk vil høre? Du må lære deg å se på hva folk gjør i stedet for å analysere i hjel det de sier. Handling trumfer ord. Ja så klart jeg forstår det.Skjønner bare ikke hva han får ut av å lyve i en situasjon som det her ??? Anonymkode: f32b7...25f 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #9 Skrevet 24. januar 2016 Han kan jo ikke være interessert når han holder på sånn? Ignorer han selv, se etter en annen som ønsker å være med deg! Forvent mer hos en mann. Anonymkode: 12c5a...bd7 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #10 Skrevet 24. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han kan jo ikke være interessert når han holder på sånn? Ignorer han selv, se etter en annen som ønsker å være med deg! Forvent mer hos en mann. Anonymkode: 12c5a...bd7 Jeg har samme følelse men jeg skjønner ikke hvorfor han da tar kontakt,detaljplanlegger avtaler,spør meg masse spørsmål om foreldrene mine,og andre litt private ting?Har møtt menn før,som ikke har vært interessert og de har aldri gjort noe av dette.De laget ingen planer og stilte nesten ingen personlige spørsmål.De bare sluttet å ta kontakt og gjenopptok den aldri. Så fatter ikke hva han får ut av dette. Anonymkode: f32b7...25f
Gjest Mythic Skrevet 24. januar 2016 #11 Skrevet 24. januar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja så klart jeg forstår det.Skjønner bare ikke hva han får ut av å lyve i en situasjon som det her ??? Anonymkode: f32b7...25f Å holde deg sånn passe varm, så klart.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #12 Skrevet 24. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har samme følelse men jeg skjønner ikke hvorfor han da tar kontakt,detaljplanlegger avtaler,spør meg masse spørsmål om foreldrene mine,og andre litt private ting?Har møtt menn før,som ikke har vært interessert og de har aldri gjort noe av dette.De laget ingen planer og stilte nesten ingen personlige spørsmål.De bare sluttet å ta kontakt og gjenopptok den aldri. Så fatter ikke hva han får ut av dette. Anonymkode: f32b7...25f Spør hvorfor han holder på sånn hvis han ikke vil møte deg. Anonymkode: 12c5a...bd7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #13 Skrevet 24. januar 2016 3 minutter siden, Mythic skrev: Å holde deg sånn passe varm, så klart. Det kunne det vært men vi har ikke sex,han ber meg aldri om noe,og jeg har aldri lånt ham penger.Dette pleier jo å være de vanligste grunnene til å holde noen varm.Så jeg ser ikke helt hva slags utbytte han har av å holde meg varm da? Anonymkode: f32b7...25f 1
Gjest Mythic Skrevet 24. januar 2016 #14 Skrevet 24. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kunne det vært men vi har ikke sex,han ber meg aldri om noe,og jeg har aldri lånt ham penger.Dette pleier jo å være de vanligste grunnene til å holde noen varm.Så jeg ser ikke helt hva slags utbytte han har av å holde meg varm da? Anonymkode: f32b7...25f Fordi du kan være en reserveløsning hvis han ikke finner noen bedre. Det er vel hovedgrunnen for å holde noen varm. Han vet hvor han har deg, og kan dermed spille litt høyt uten å risikere for mye.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #15 Skrevet 24. januar 2016 2 minutter siden, Mythic skrev: Fordi du kan være en reserveløsning hvis han ikke finner noen bedre. Det er vel hovedgrunnen for å holde noen varm. Han vet hvor han har deg, og kan dermed spille litt høyt uten å risikere for mye. Det høres logisk ut ja.Men faen heller,skal ikke gå i den fellen igjen! Anonymkode: f32b7...25f 1
Gjest Mythic Skrevet 24. januar 2016 #16 Skrevet 24. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres logisk ut ja.Men faen heller,skal ikke gå i den fellen igjen! Anonymkode: f32b7...25f Good for you! Sett foten ned, og ikke finn deg i sånn tull
Gjest O.G. Skrevet 24. januar 2016 #17 Skrevet 24. januar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva ville dere gjort videre? Tror dere han faktisk har forpliktelsesangst eller er det bare et spill der jeg er for naiv??? Anonymkode: f32b7...25f Slettet ham overalt og gitt fanden hvis han tok kontakt igjen.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #18 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Slettet ham overalt og gitt fanden hvis han tok kontakt igjen. Ja,ser at fbookmeldingen jeg sendte i går formiddag står registrert som lest i det samme øyeblikket den ble sendt.Så da har han jo lest den med en gang den kom!og han han fortsatt ikke svart i kveld heller.Faen altså,fatter ikke hva som driver slike folk!!! Anonymkode: f32b7...25f 1
Gjest Kālikā Skrevet 24. januar 2016 #19 Skrevet 24. januar 2016 Hva er det som taler for å ikke bryte med denne mannen? Han lyver og ignorerer deg, hva skal kunne veie opp for en slik grunnleggende drittsekkoppførsel?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #20 Skrevet 25. januar 2016 Kjenner meg så igjen i dette, TS. Men han jeg datet brukte depresjon som en unnskyldning. Vi hadde et avstandsforhold, så for min del var jeg avhengig av å opprettholde kontakt med han via fb og telefon mellom hver gang vi traff hverandre. Han tok kontakt 1-3 ganger i uken, og skyldte som sagt på depresjonen som grunn til at han ikke tok mer kontakt. At han isolerte seg og han beklaget veldig for det. Jeg har selv vært deprimert tidligere, så jeg godtok dette. Det var også slik som du sier, at han var pålogget men åpnet ikke meldinger fra meg. Han stakk midt i chatsamtaler og det kunne ta ei uke før han åpnet meldingen for å svare, selvom jeg kunne se at han ofte var pålogget. Han tok heller ikke telefonen når jeg prøvde ringe. For noen dager fikk jeg vite at han var på Tinder. Skjønner det ikke... Jeg slettet og blokkerte han fra alt og har ennå ikke hørt noe fra han. Det er sårende, men vi finner nok noen som bryr seg om oss til slutt. Som vier tida si til oss, slik som vi gjør med dem. Klem til deg, TS. Anonymkode: 092dc...4b9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå