AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Jeg har siste året datet veldig mye. Trives som singel og synes det er spennende å møte nye. Jeg stresser ikke med å komme i et forhold, men samtidig vil jeg ikke at noen som jeg kunne fått det veldig bra med skal glippe, bare fordi jeg liker å utforske. Har siste året hatt et uforpliktende forhold med en som ikke vil noe mer. Han er ganske ulik meg, og har gitt uttrykk flere ganger for at han ikke legger mer i det enn bare sex. Han har på mange måter ikke det jeg ser etter heller. Jeg klarer likevel ikke å glemme han og tenker mye på han.. Jeg har avvist mange bra menn som har mye av det jeg ser etter fordi jeg bare ikke har utvikler de rette følelsene. Nå har jeg møtt en veldig bra mann ca.5 ganger. Han er litt eldre enn meg, har livet på stell, bra utdannelse, fast jobb, kjøpt leilighet osv. Det slår meg at denne fyren har utrolig mye av det jeg ser etter, og det er nesten som at det skremmer meg litt. En del av meg vil virkelig teste ut dette, men utrolig nok er det vanskelig for meg. Jeg har prøvt å tenke litt på hvorfor jeg føler det sånn, og har vell kommet frem til at jeg er litt redd for å gå inn i et forhold som skal være "kjedelig". Et forhold med en som fremstår perfekt og der alt er på stell. Jeg trives vell litt mer med det som er uforutsigbart og spennende, slik som med han andre jeg har møtt siste året.. Men samtidig ønsker jeg jo egentlig et godt og stabilt forhold med en som virkelig vil ha meg. Blir litt oppgitt over meg selv. Jeg er redd for å la en veldig bra mann gå, bare fordi jeg er problemet.. Jeg ønsker virkelig å snu på dette tankemønsteret, men vet ikke hvordan jeg skal klare det. Hvordan glemme han andre og virkelig klare å teste ut dette nye uten å bli stressa av det? Andre som har det litt på samme måte? At når alt virker perfekt er det vanskelig å få de rette følelsene? Forstår ikke hvorfor jeg har det sånn. Har et veldig godt forhold til faren min bare så det er sagt, om noen skal tro dette handler om daddy issues. Anonymkode: e4e11...516
Gjest PetterPanne Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Du er ikke klar for å være i forhold, det er ikke noe galt i det. Alle forhold blir kjedelige over tid, og det krever for mye å holde det spennende til enhver tid. Det endrer seg over tid når du innser at en slik kjedelig mann hadde vært perfekt for dine barn. Da er det plutselig mindre viktig at mannen skal være så innmari spennende til enhver tid. Men spørsmålet er om denne kjedelige mannen vil ha deg når den tid kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå