AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Hei, jeg og ei venninne tenker oss til London i mars, vi er studenter, og drar egentlig utelokkende for shopping og "saitsing", haha Så vi lurer på om hvilke hoteller som er gode til en rimelig penge. Vi tenker å dra fra man-tors ( da vi har intrykk av at det er billigst da, siden vi kommer unna weekend-turistene) Håper på mange gode forslag Anonymkode: b4b2b...328 1
Johnny the Mud Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Var nylig på DoubleTree Hilton Hotel. Er vel ca. 5km fra sentrum. Kan ta en 5minutters busstur/togtur til tbanen og derfra inn tar maks 15min til sentrum. Hotellet ligger i Stamford. En av de finere strøka. Billig og fint hotell. Men tenker dere inni sentrum blir det dyrere. Vi dro på guttetur nå på nyttår. Kosta oss 2,5k for 6 dager på DoubleTree. 1
Shai Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Jeg vil anbefale St.Giles. Billig, suuupersentralt og fin standard. Skal selv bo der med to venninner i sommer 1
super-ida Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Jeg anbefaler ikke st.giles..... Ligger greit sentralt, men om dere har mer enn en koffert blir rommet for lite.....hehe! 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Var nylig i London og bodde på Park Grand London Kensington. Synes ikke at oppholdet var ekstremt dyrt, men man finner vel billigere alternativ. Rommet var derimot fint og romslig nok for meg og kjæresten. Hotellet ligger ca. 2-3 minutters gange unna Earl's Court (t-bane), og det tar ikke lang tid å komme seg til sentrum. Anonymkode: c203d...24b 1
missdior Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 anbefaler tune hotels kings cross veldig fint og billig hotell, bare 5 min fra tuben 2
super-ida Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 The cumberland var et suverent hotell for oss. Tvers over gaten for primark, hyde park over gata, metroen "i kjelleren" helt topp!! 1
Invicta Skrevet 29. januar 2016 #8 Skrevet 29. januar 2016 Anbefaler også tune hotel - halve prisen av st.giles, rent rom, litt hard seng. Kjempegod mat på kafeen over gata og kort vei til tube. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå