AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Damer: Hvordan ville dere ha tolket dette, om dere møtt en kjekk mann som dere ble tiltrukket av og som dere holder på med, som fortalte at han ikke var så veldig opptatt av pupper. Men som beundret deg for andre ting. Vil dere ha blitt skuffet/såret? Hilsen mann som er mer interessert i ansikt/hår/hender/føtter Anonymkode: a2e3b...fdd
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Skuffet eller såret? Absolutt ikke, heller tvert i mot. Anonymkode: ad34d...663 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Tror de fleste sunne oppegående kvinner og menn liker at en annen setter pris på hele personen og kroppen deres..ikke type generell preferanse der man stykker opp den andre. Anonymkode: 50ceb...dbf
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 Altså jeg ville jo ikke tatt det som smiger akkurat om en jeg holdt på med sa "jeg er ikke så opptatt av pupper altså, så ikke tenk på det" liksom..
Gjest FruKG Skrevet 24. januar 2016 #5 Skrevet 24. januar 2016 Det er vel ingen som ikke liker komplimenter om andre ting, men jeg hadde blitt skuffet om han ikke likte kroppen min selvsagt.
Gjest Blomsterert Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Damer: Hvordan ville dere ha tolket dette, om dere møtt en kjekk mann som dere ble tiltrukket av og som dere holder på med, som fortalte at han ikke var så veldig opptatt av pupper. Men som beundret deg for andre ting. Vil dere ha blitt skuffet/såret? Hilsen mann som er mer interessert i ansikt/hår/hender/føtter Anonymkode: a2e3b...fdd Er det noen vits i å fortelle at en ikke er så opptatt av pupper?? Er vel bedre å nevne det du ER opptatt av,og heller si noe om andre ting.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #7 Skrevet 24. januar 2016 Vet ikke helt Anonymkode: f2c1b...d13
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #8 Skrevet 24. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer: Hvordan ville dere ha tolket dette, om dere møtt en kjekk mann som dere ble tiltrukket av og som dere holder på med, som fortalte at han ikke var så veldig opptatt av pupper. Men som beundret deg for andre ting. Vil dere ha blitt skuffet/såret? Hilsen mann som er mer interessert i ansikt/hår/hender/føtter Anonymkode: a2e3b...fdd Jeg ville lurt på hvorfor han hadde gitt meg denne informasjonen. Man forventer jo at en mannholder på med er interessert i en av helt andre grunner enn puppene. Anonymkode: 44b86...563 2
avida30 Skrevet 26. januar 2016 #9 Skrevet 26. januar 2016 Jeg ville tatt det positivt at han ikke "bare" var opptatt av pupper, men samtidig blitt negativt bekymret over at han dermed ikke ville tilfredstille meg maksimalt under foreplay og sex, da puppeknaaing og nippleplay er veldig viktig for min tenning og nytelse.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #10 Skrevet 26. januar 2016 Den 24.1.2016 at 12.55, AnonymBruker skrev: Damer: Hvordan ville dere ha tolket dette, om dere møtt en kjekk mann som dere ble tiltrukket av og som dere holder på med, som fortalte at han ikke var så veldig opptatt av pupper. Men som beundret deg for andre ting. Vil dere ha blitt skuffet/såret? Hilsen mann som er mer interessert i ansikt/hår/hender/føtter Anonymkode: a2e3b...fdd Hvorfor skal du annonsere hva du er opptatt av? Om du formulerer det slik vil det jo fremstå som om hun ikke har fine pupper. Anonymkode: f99a5...c53 2
Tibbie Skrevet 26. januar 2016 #11 Skrevet 26. januar 2016 Ser ikke noe galt i det. Selv er jeg sammen med en rumpemann Vi damer har jo også forskjellige preferanser når det kommer til deres kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå