Gå til innhold

Damer hvordan ville dere tolket dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damer: Hvordan ville dere ha tolket dette, om dere møtt en kjekk mann som dere ble tiltrukket av og som dere holder på med, som fortalte at han ikke var så veldig opptatt av pupper. Men som beundret deg for andre ting. Vil dere ha blitt skuffet/såret?

Hilsen mann som er mer interessert i ansikt/hår/hender/føtter

Anonymkode: a2e3b...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skuffet eller såret? Absolutt ikke, heller tvert i mot. :)

Anonymkode: ad34d...663

• Liker 1
Skrevet

Tror de fleste sunne oppegående kvinner og menn liker at en annen setter pris på hele personen og kroppen deres..ikke type generell preferanse der man stykker opp den andre. 

Anonymkode: 50ceb...dbf

Gjest incognita
Skrevet

Altså jeg ville jo ikke tatt det som smiger akkurat om en jeg holdt på med sa "jeg er ikke så opptatt av pupper altså, så ikke tenk på det" liksom.. 

Skrevet

Det er vel ingen som ikke liker komplimenter om andre ting, men jeg hadde blitt skuffet om han ikke likte kroppen min selvsagt.

Gjest Blomsterert
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Damer: Hvordan ville dere ha tolket dette, om dere møtt en kjekk mann som dere ble tiltrukket av og som dere holder på med, som fortalte at han ikke var så veldig opptatt av pupper. Men som beundret deg for andre ting. Vil dere ha blitt skuffet/såret?

Er det noen vits i å fortelle at en ikke er så opptatt av pupper?? Er vel bedre å nevne det du ER opptatt av,og heller si noe om andre ting. 

Skrevet

Vet ikke helt

Anonymkode: f2c1b...d13

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville lurt på hvorfor han hadde gitt meg denne informasjonen. Man forventer jo at en mannholder på med er interessert i en av helt andre grunner enn puppene. 

Anonymkode: 44b86...563

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville tatt det positivt at han ikke "bare" var opptatt av pupper, men samtidig blitt negativt bekymret over at han dermed ikke ville tilfredstille meg maksimalt under foreplay og sex, da puppeknaaing og nippleplay er veldig viktig for min tenning og nytelse.

Skrevet
Den 24.1.2016 at 12.55, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du annonsere hva du er opptatt av?

Om du formulerer det slik vil det jo fremstå som om hun ikke har fine pupper. 

Anonymkode: f99a5...c53

• Liker 2
Skrevet

Ser ikke noe galt i det. Selv er jeg sammen med en rumpemann :) Vi damer har jo også forskjellige preferanser når det kommer til deres kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...