AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Hvorfor bruker dere dating-apper? Synes dere det er lettere å møte folk via de enn å spørre fremmede dere møter i diverse settinger? Handler det om å finne felles interesser? Selv trives jeg godt uten, men det virker som om så mange har det så blir jo litt nysgjerrig Anonymkode: ff360...9fb
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Bruker Tinder og sukker, dessverre. Anonymkode: b9ab4...427 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Dating-apper er umoralsk. Fandens verk rett og slett, og de mannfolka som bruker de er umoralske og har umoralske hensikter. Anonymkode: 9ba02...a52 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dating-apper er umoralsk. Fandens verk rett og slett, og de mannfolka som bruker de er umoralske og har umoralske hensikter. Anonymkode: 9ba02...a52 Oisann. Det er vel ikke helt rett. Det er vel ikke umoralsk å være ute etter noe seriøst? Anonymkode: b9ab4...427 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #5 Skrevet 24. januar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oisann. Det er vel ikke helt rett. Det er vel ikke umoralsk å være ute etter noe seriøst? Anonymkode: b9ab4...427 Haha! Menn ute etter noe seriøst på dating-apper? Nå har jeg hørt det også De er ikke ute etter noe seriøst. De er umoralske. Og til de som påstår de møtte kjæresten på Tinder etc, han er GARANTERT utro. Man har jo ikke kontroll på om de fortsetter å bruke appen. Anonymkode: 9ba02...a52 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha! Menn ute etter noe seriøst på dating-apper? Nå har jeg hørt det også De er ikke ute etter noe seriøst. De er umoralske. Og til de som påstår de møtte kjæresten på Tinder etc, han er GARANTERT utro. Man har jo ikke kontroll på om de fortsetter å bruke appen. Anonymkode: 9ba02...a52 Absolutt alle som bruker Tinder kommer til å være utro? Har det skjedd med deg? Jeg kan være enig i at det er mye rart der ute, men at alle er utro idioter synes jeg er å dra den litt langt. Anonymkode: b9ab4...427 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #7 Skrevet 24. januar 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt alle som bruker Tinder kommer til å være utro? Har det skjedd med deg? Jeg kan være enig i at det er mye rart der ute, men at alle er utro idioter synes jeg er å dra den litt langt. Anonymkode: b9ab4...427 Har ikke skjedd med meg, men det er da bare å lese her på kg om alle trådene vedrørende dater som har lurt damer på tinder. Jeg mener Tinder er fandens verk. Kristendate.no er mye bedre, mer moralske menn der. Anonymkode: 9ba02...a52
Ananas. Skrevet 24. januar 2016 #8 Skrevet 24. januar 2016 Fordi jeg møter få aktuelle menn i dagliglivet mitt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #9 Skrevet 24. januar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke skjedd med meg, men det er da bare å lese her på kg om alle trådene vedrørende dater som har lurt damer på tinder. Jeg mener Tinder er fandens verk. Kristendate.no er mye bedre, mer moralske menn der. Anonymkode: 9ba02...a52 Hvis man ikke er kristen selv da? Jeg er ikke interessert i en som er religiøs. Anonymkode: b9ab4...427 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #10 Skrevet 24. januar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke skjedd med meg, men det er da bare å lese her på kg om alle trådene vedrørende dater som har lurt damer på tinder. Jeg mener Tinder er fandens verk. Kristendate.no er mye bedre, mer moralske menn der. Anonymkode: 9ba02...a52 Får du betalt for alle disse innleggene dine om kristendate? Anonymkode: 53a71...257 7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #11 Skrevet 24. januar 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke skjedd med meg, men det er da bare å lese her på kg om alle trådene vedrørende dater som har lurt damer på tinder. Jeg mener Tinder er fandens verk. Kristendate.no er mye bedre, mer moralske menn der. Anonymkode: 9ba02...a52 Mye rart på Kristendate og. Det er det bare å gå på Kristendate sin forum del og se hva noen menn skriver. Anonymkode: c4207...490
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #12 Skrevet 24. januar 2016 Kvinnfolk bruker dating APP`s og nettdating tjenester for å validere seg selv og ikke stort annet. Dem bygger på en rar måte sitt selvbilde opp der...så takke meg til det virkelige liv hvor vi stiller litt mer likestilt. Anonymkode: aa831...d34
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #13 Skrevet 24. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruker dere dating-apper? Synes dere det er lettere å møte folk via de enn å spørre fremmede dere møter i diverse settinger? Handler det om å finne felles interesser? Selv trives jeg godt uten, men det virker som om så mange har det så blir jo litt nysgjerrig Anonymkode: ff360...9fb For oss som har lite aktuelle kandidater på jobb eller i omgangskretsen, og ikke flyr på byen er det ikke så mange andre alternativer. Jeg endte opp med en fyr som er super, og som jeg aldri hadde møtt ellers, siden ingen av oss er typen til å sjekke opp andre på byen, så selv om vi faktisk frekventerer samme type steder hadde vi nok aldri kommet i prat. Og selvsagt finnes det seriøse menn på apper, problemet er at de selvsagt vil være i mindretall, fordi alle de seriøse sirkulerer ut av appen med en gang de finner noen, mens de useriøse blir igjen til evig tid for å harve over nye damer. Derfor lønner det seg å være litt kritisk, dersom de virker for rutinerte. Anonymkode: f8e10...6e0 1
Gjest Aucaman Skrevet 24. januar 2016 #14 Skrevet 24. januar 2016 Datingapper og datingnettsider har blitt en så stor del av sjekkemarkedet at jeg ikke har råd til å ikke være der. Problemet er at den overfladiske naturen til sånne sider har lett for å gjøre en selvdestruktiv. Men enn så lenge anser jeg den potensielle verdien i at kanskje, en dag, så finner jeg hvor begge er interesserte og ikke kun meg. (Det høres mer tragisk ut enn det føles).
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #15 Skrevet 24. januar 2016 Fordi 'I don't shit where I eat', dvs ikke sjekker menn i jobbsammenheng, da det er viktig for meg som frilans og kvinne å bevare gode jobb-relasjoner, fremstå profesjonell og holde fokus på arbeidet. Ikke sjekker jeg, eller flyr mye på byen, og i vennekretsen er alle godt gift, eller 7-10 år yngre enn meg. Det jeg liker ved nettdating (Tinder/Happn) er at jeg møter spennende mennesker jeg kanskje ellers ikke ville møtt. Luker ut de minst seriøse tidlig i prosessen, og møter de som står seg og holder interessen. Ett par ganger har det vært åpenbar skivebom i kjemi, men de fleste har jeg datet flere ganger, og 2-3 over lengre tid. Vil man knulle rundt, så er nok nettdating perfekt, men der finnes også mer seriøse folk der ute, på jakt etter kjærlighet. er selv en typisk introvert/ekstrovert: ekstro på jobb og i trygge relasjoner, men intro når det gjelder dating/nye mennesker, så for meg er det en perfekt arena å stille de kritiske spørsmålene tidlig, da 'date'settingen gir mer åpenbart rom for det. elsker å spørre på date 2 hva gutten er ute etter, for vrir han seg som en orm, vet man svaret. Kort sagt: nettdating åpner for kortere elimineringsprosess, da jeg ofte fremstår som kompis irl, og har nok kompiser. Anonymkode: c93eb...834
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #16 Skrevet 24. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dating-apper er umoralsk. Fandens verk rett og slett, og de mannfolka som bruker de er umoralske og har umoralske hensikter. Anonymkode: 9ba02...a52 Drar alle under en kam her....... Anonymkode: da623...c65 1
Bergen1989 Skrevet 24. januar 2016 #17 Skrevet 24. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruker dere dating-apper? Synes dere det er lettere å møte folk via de enn å spørre fremmede dere møter i diverse settinger? Handler det om å finne felles interesser? Selv trives jeg godt uten, men det virker som om så mange har det så blir jo litt nysgjerrig Anonymkode: ff360...9fb Bruker ikke dating app.. Er mer av den gammeldagse skolen. Selv om jeg bare er 27. Men likevel, så virker det som om det er den eneste muligheten for å møte andre :/
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #18 Skrevet 24. januar 2016 Fordi jeg har unge og jobber turnus. Lite frikvelder og lite voksenkontakt på privaten. Dukker drømmepartneren opp så er det trivelig, om ikke så har jeg i det minste noen å taste med Anonymkode: 233fd...96d
Okapi Skrevet 24. januar 2016 #19 Skrevet 24. januar 2016 Er helt håpløs i gruppesettinger og snakker aldri med fremmede. Lettere på nett da. 1
Knirke Skrevet 24. januar 2016 #20 Skrevet 24. januar 2016 7 timer siden, Ananas. skrev: Fordi jeg møter få aktuelle menn i dagliglivet mitt. What she said Dessuten har jeg aldri hørt om noen som har tatt skade av å bruke date-apper, så jeg ser ingen grunn til å unngå dem 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå