Ayesh Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Hei i bruksanvisningen står det at i synarela spray er det 60 doser. Jeg tar 2×2 per dag. Det vil si 4 doser om dagen. Nå er jeg på dag 18 og bruker samme flaske fortsatt. Betyr det at jeg ikke har sprayet nok? Har jeg fått for lite doser????
merett2 Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Du vil nok gå tom ila kort tid. Er bittelitt slingringsmonn, blant annet pga utpumpingen du gjør aller først. Jeg tror min hadde rundt 6 ekstra dusjer i seg, for min varte i 14 eller 15 dager til tross for at jeg innimellom sprayet ut i lufta, bare for å sjekke at den fungerte.
Ayesh Skrevet 24. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2016 2 timer siden, merett2 skrev: Du vil nok gå tom ila kort tid. Er bittelitt slingringsmonn, blant annet pga utpumpingen du gjør aller først. Jeg tror min hadde rundt 6 ekstra dusjer i seg, for min varte i 14 eller 15 dager til tross for at jeg innimellom sprayet ut i lufta, bare for å sjekke at den fungerte. Ok jeg bytter den til ny i dag. Når hadde du ivf? Privat ellr offentlig? Ble du gravid
merett2 Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 58 minutter siden, Ayesh skrev: Ok jeg bytter den til ny i dag. Når hadde du ivf? Privat ellr offentlig? Ble du gravid Er på mitt første forsøk. Begynte på Synarela 27.12, men har kun opplevd motsatt av forventet effekt. :/ Derfor ble regimet forlenget.
Ayesh Skrevet 24. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2016 3 timer siden, merett2 skrev: Er på mitt første forsøk. Begynte på Synarela 27.12, men har kun opplevd motsatt av forventet effekt. :/ Derfor ble regimet forlenget. Jeg begynte spray 7 januar. Hva vil det si motsatt effekt?
merett2 Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 Når man går på Synarela, skal man komme i en kunstig overgangsalder og stanse eggproduksjon. Evt. Follikler vil da trekke seg sammen. Hos meg har de bare vokst og blitt veldig mange. Måtte inn og tappes og så fortsette på Synarela i 3 uker ekstra. Men jeg har ekstremt høye amh-verdier (eggstokk-kapasitet), så det er vanskelig å forutse reaksjoner på hormonene. 😤
Ayesh Skrevet 24. januar 2016 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2016 5 timer siden, merett2 skrev: Når man går på Synarela, skal man komme i en kunstig overgangsalder og stanse eggproduksjon. Evt. Follikler vil da trekke seg sammen. Hos meg har de bare vokst og blitt veldig mange. Måtte inn og tappes og så fortsette på Synarela i 3 uker ekstra. Men jeg har ekstremt høye amh-verdier (eggstokk-kapasitet), så det er vanskelig å forutse reaksjoner på hormonene. 😤 Oj skjønner. Jeg håper det skal gå bra til slutt. Ønsker deg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå