AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Er norske solarium fri for kamera? Jeg har en følelse som sier at jeg blir overvåket. hørte nettopp en veninne som ble sett på i solarium! Anonymkode: c8c94...074
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er norske solarium fri for kamera? Jeg har en følelse som sier at jeg blir overvåket. hørte nettopp en veninne som ble sett på i solarium! Anonymkode: c8c94...074 Du spør som du..... Følger du med i nyhetene vil du få med deg at der avslører skjulte kameraer både i solariumer, prøverom, toaletter og ellers andre steder syke personer eller gutter ute med guttestreker har mot og fantasi til å sette opp skjulte kameraer. Det sikreste er å låse seg inn hjemme og bli der. Eller er det det? Anonymkode: 60d68...2ce
Roseh Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er norske solarium fri for kamera? Jeg har en følelse som sier at jeg blir overvåket. hørte nettopp en veninne som ble sett på i solarium! Anonymkode: c8c94...074 det finnes slike kamera-detectere, som da altså finner om det er skjulte kamera i rommet. Som en slags metalldetektor om du skjønner. Tror det koster et par hundre, så er litt unødvendige penger med mindre du er veldig paranoid.
Nordmann1 Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 De eneste kameraene som jeg har sett er de 4 overvåkningskameraene som overvåker gangene der jeg går. Da føler man at man blir sett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå