Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #41 Del Skrevet 24. januar 2016 6 minutter siden, mini-mio skrev: Jeg er vel mer tøff enn søt, men ok.. Det er bare noe du tror.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 24. januar 2016 #42 Del Skrevet 24. januar 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Det er bare noe du tror.. Rapportert! Avsporing! (Tulla ) Du, med den lange ringefingeren din, har ikke du noen av de egenskapene på lang pekefinger-listen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #43 Del Skrevet 24. januar 2016 3 minutter siden, mini-mio skrev: Rapportert! Avsporing! (Tulla ) Du, med den lange ringefingeren din, har ikke du noen av de egenskapene på lang pekefinger-listen da? Hmmmm..... jo egentlig alle 3 som jeg listet, men de egenskapene for lengst ringfinger er nok mer fremtredende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #44 Del Skrevet 25. januar 2016 38 minutter siden, incognita skrev: Dette er ikke én studie, men mange hundre. Det er ingen tvil om at det er en sammenheng mellom lengde på ringfinger og testosteron. Du kan selv google "2:D 4:D ratio" og lese hundrevis av publiserte studier som viser det samme. Evolusjonspsykolog og instituttleder ved psykologisk institutt på NTNU i Trondheim, Leif Edward Ottesen Kennair er en som har viet mye tid på å forske på dette. Han har også publisert en studie som du lett kan finne hvis du googler. Du snakker om oppvekst og miljø, men dette blir rimelig søkt da forskning som dette selvsagt kun gjelder på gruppenivå. Denne forskningen sier ingenting om enkeltindivider. Dette gjelder forøvrig forskning generelt, man må alltid ta hensyn til individuelle forskjeller i forskning som er basert på gruppenivå. Jeg skrev aldri EN studie, som i mengdetall, jeg skrev at en slik studie blir for grunn for meg. Og forklarte videre med at vi er mer komplekse enn det. Jeg skrev også videre at jeg er enig i den delen med tesosteron og rignefinger/pekefinger ratio, enig som at jeg vet at dette er godt forsket på og mest sannsynligvis stemmer. Anonymkode: 11904...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå