AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #1 Skrevet 23. januar 2016 Jeg er 22 år, og begynner å miste troen på at det finnes noen der ute for meg. Har vært i nogen lunde lange forhold før, men alle har endt pga krangling, fordi vi har vært for ulike og utroskap. Nå har jeg vært singel en stund, og har begynt å gå ut for å se om jeg finner noen igjen, men føler at jeg aldri kommer til å finne noen. Noen som har hatt det sånn? Del gjerne erfaringer Anonymkode: 472e4...712 2
Gjest PetterPanne Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Du er alene fordi du tror det finnes "den rette". Det finnes nok av menn der ute som er bra nok for deg, og som sikkert vil ha deg, men du er låst fat i en illusjon om at han må være perfekt for nettopp deg. Så du holder igjen fordi du ikke vet om en annen kan være mer rett for deg eller ikke. Det at du gang på gang ender opp med utro menn, eller at du krangler mye antyder at du selv gjør dårlige valg. Prøv å sett opp en liten liste på maks 5 ting du ser etter. Ikke fler enn fem ting, for kvinner kan gjerne ha en liste på 1000 ting og da blir det umulig å finne en fyr.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 6 minutter siden, PetterPanne skrev: Du er alene fordi du tror det finnes "den rette". Det finnes nok av menn der ute som er bra nok for deg, og som sikkert vil ha deg, men du er låst fat i en illusjon om at han må være perfekt for nettopp deg. Så du holder igjen fordi du ikke vet om en annen kan være mer rett for deg eller ikke. Det at du gang på gang ender opp med utro menn, eller at du krangler mye antyder at du selv gjør dårlige valg. Prøv å sett opp en liten liste på maks 5 ting du ser etter. Ikke fler enn fem ting, for kvinner kan gjerne ha en liste på 1000 ting og da blir det umulig å finne en fyr. Det kan godt være grunnen til at jeg er alene, ikke vet jeg.. Men du har sikkert et poeng. Jeg tror også at jeg holder igjen fordi jeg er vant til at alle sårer meg til slutt og ikke vil bli såret igjen. Anonymkode: 472e4...712 1
novo Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 Vel, tror veldig mange har samme følelse som deg, har selv vært singel lenge selv og begynner jo å bli eldre her og tenker det samme, men man kan jo ikke gi opp! Du er 22 og fremdeles veldig ung så tror ikke du skal bekymre deg så mye for at du ikke finner en fyr Når man har opplevd å blitt såret mange ganger vil man sette opp en del vegger, men hvis du ikke tør å ta sjanser vil det kanskje ta lenge tid å finne noen, men du finner han nok til slutt
Teethgrinding Skrevet 24. januar 2016 #5 Skrevet 24. januar 2016 Kjære TS... du er 22. Bare 22! Du er praktisk talt et barn. Hva er det du stresser sånn for? Den rette, du har jo ikke vokst ut din endelige personlighet engang. Hva skal du med den rette nå? Da bare loker du han bort i alt early-twenties-våset ditt.
Willat Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 Du er aå ung!!! Ingen av mine venninner (eller meg selv) tenkte på dette da vii var 22, og det gikk bra med oss! Senke skuldrene - du har så sinnsykt god tid! Skulle tro du var 80 - velkommen til den virkeluge verden. Bruk tiden, date fjols og skatter= eneste måten å lære hva man vil ha ❤️
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #7 Skrevet 24. januar 2016 Kanskje det er greit at du er alene en stund for å finne ut hva du egentlig vil ha. Jeg sier som de andre, du er bare 22 år og har god tid. Selv om jeg sikkert stresset med det samme i tjue-årene så skulle jeg ønske at jeg roet ned på de tingene. Det finnes nok flere "rette", du må bare finne ut hvilken personlighet du vil være sammen med. Anonymkode: 658c9...981
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #8 Skrevet 24. januar 2016 Jeg er fylt 40 og har ikke funnet den rette. Så jeg synes ikke synd på deg. Jeg må si det er mange luksusproblemer som blir luftet på forum. Folk ser ikke lenger enn sin lille nesetipp. Anonymkode: 03ad8...bfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå