Gå til innhold

Skyvedører til garderobe

Grooo

Anbefalte innlegg

Hvor får jeg billigst mulige skyvedører, helst i lakkert furu? Total bredde 240 cm.

Vil prisen bli enormt mye større hvis vi i tillegg vil ha en skrådør ved siden av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Både Obs bygg og byggmakker har skyvedørsgarderober. Obs har i tillegg salg på 25% rabatt innimellom. Dersom det ikke haster ville jeg fulgt med i obsavisen og kjøpt når tilbudet kom (bestiller på mål).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byggmakker har også 25% avslag rett som det er. Jeg har nettopp sjekket litt rundt, skal ha skyvedører, og på Byggmakker sa de regner med en ny kampanje før jul. Et annet sted jeg spurte fikk jeg vite at de har kampanje fire ganger i året, men at det er forhandler som bestemmer tidspunkt, derfor vet ikke butikken akkurat når det blir tilbud.

Jeg skal følge med i avisen, og slå til når det kommer tilbud. Har sjekket priser rundt omkring, og har funnet ut at det rimeligste blir å vente til det er en slik 25% avslag kampanje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk!

Så i går at vi fikk en eller annen brosjyre i posten med 15% rabatt, men vi har god tid så vi venter til det blir 25 % vi og :)

Har kjøpt "innmat" til skapet på IKEA, klarer oss med det en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...