Gjest MariH Skrevet 23. januar 2016 #1 Skrevet 23. januar 2016 (endret) Takk for alle snille og konstruktive kommentarer. Endret 12. februar 2016 av MariH Personangrep
Gjest glitterogfjas Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Syns nesen din ser veldig fin ut, du behøver absolutt ikke ha komplekser for den. Du er nydelig
Gjest cheshirecat Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 Fyfaen! Helt jævlig! Og du ferdes ut i dagslys? Føler meg visuelt voldtatt. Operer operer operer!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #5 Skrevet 23. januar 2016 2 minutter siden, cheshirecat skrev: Fyfaen! Helt jævlig! Og du ferdes ut i dagslys? Føler meg visuelt voldtatt. Operer operer operer! Douchebagkomplekser much? Nesen din er perfekt som den er, ratt og fin, ikke rør den Anonymkode: bc0ce...fc0
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #7 Skrevet 23. januar 2016 Synes ikke tuppen er så fin nei. Anonymkode: a8f30...f76
Gjest cheshirecat Skrevet 23. januar 2016 #8 Skrevet 23. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Douchebagkomplekser much? Nesen din er perfekt som den er, ratt og fin, ikke rør den Anonymkode: bc0ce...fc0 Bare drittlei av at flotte, vakre unge mennesker her inne poster bilder av såkalte "komplekser".. Ingen som har en pukkelrygg, klumpfot eller hårete utvokst å vise frem?!?!?
merett2 Skrevet 23. januar 2016 #9 Skrevet 23. januar 2016 Jeg synes du har kjempefin nese! Ser ikke noe galt med den, ikke noen "søte imperfeksjoner" (som enkelte kaller søte småfeil) engang. Synes det er trist at sosiale medias skjønnhetshysteri føkker opp selvbildet til unge jenter/damer. 8
Testosteron Skrevet 23. januar 2016 #10 Skrevet 23. januar 2016 11 minutter siden, MariH skrev: Jeg synes den er spiss på tuppen og ikke ser fin ut i profil, samt at den har en kul på toppen. Andre som synes det samme? Nei. Jeg ser ingen kul på toppen, og jeg syns ikke den er spiss på tuppen heller. Jeg syns den er fin 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #11 Skrevet 23. januar 2016 Hva er de med folk.., dag dette må være en spøk! Ts: du har perfekt nese! Dessuten : det er vakkert med en spiss tupp, gir karakter. Anonymkode: 760a9...8b1 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #12 Skrevet 23. januar 2016 P.S : Du har et nydelig ansikt. Med en rundere tup , hadde det blitt alt for søtt, ingen motstand. Det er nettopp nesen din som er med på å balansere ansiktet ditt, så du blir vakker. Anonymkode: 760a9...8b1 3
Gjest lipgloss Skrevet 23. januar 2016 #13 Skrevet 23. januar 2016 nydelig nese,burde heller være stolt,serøst den var vakker😊
Gjest MariH Skrevet 23. januar 2016 #14 Skrevet 23. januar 2016 (endret) Den 23.1.2016 at 0.14, AnonymBruker skrev: Synes ikke tuppen er så fin nei. Anonymkode: a8f30...f76 Den 23.1.2016 at 0.10, cheshirecat skrev: Fyfaen! Helt jævlig! Og du ferdes ut i dagslys? Føler meg visuelt voldtatt. Operer operer operer! Har da aldri sagt jeg skal operere. Jeg skrev også at jeg vet det er en filleting, men ALLE kan vel skrive under på at det er noe ved seg selv man ikke er fornøyd med. Endret 12. februar 2016 av MariH
Gjest cheshirecat Skrevet 23. januar 2016 #16 Skrevet 23. januar 2016 1 minutt siden, MariH skrev: Takk for ærlig svar Har da aldri sagt jeg skal operere. Jeg skrev også at jeg vet det er en filleting, men ALLE kan vel skrive under på at det er noe ved seg selv man ikke er fornøyd med. Såklart. Men hva ville du egentlig med tråden? Du får 20stk som sier du er fin og en som sier du ikke er det, og du TAKKER den ENE som bekrefter de kjipe tankene du har om degselv ..?? Nei Fyfaen, alle har komplekser men alle har også noe som er fint med dem. Lag en ny tråd. "dette digger jeg med megselv". Bekreft heller det, enn det som du synes er kjipt. Og btw nesa di er fin. I-lands problemer ass....
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #17 Skrevet 23. januar 2016 Dette er for dumt! Nesen din er helt normal. Slutt med slik ekstem besatthet av eget utseende!! Det et veldig lite sjarmerende. Anonymkode: 75df8...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #18 Skrevet 23. januar 2016 Og slutt og si "ikke oppmerksomhetsbilde"! . De fleste er ikke idioter her. Anonymkode: 75df8...2d2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #19 Skrevet 23. januar 2016 1 minutt siden, cheshirecat skrev: Såklart. Men hva ville du egentlig med tråden? Du får 20stk som sier du er fin og en som sier du ikke er det, og du TAKKER den ENE som bekrefter de kjipe tankene du har om degselv ..?? Nei Fyfaen, alle har komplekser men alle har også noe som er fint med dem. Lag en ny tråd. "dette digger jeg med megselv". Bekreft heller det, enn det som du synes er kjipt. Og btw nesa di er fin. I-lands problemer ass.... Så klart blir jeg glad for å høre de positive kommentarene også! Du har ett godt poeng, d kan jeg si. Jeg laget tråden for å finne ut om jeg er helt på bærtur og har blitt perfeksjonist eller om nesa faktisk er som jeg selv ser den. i-lands problem kan det fint være, men hvis d plager deg med disse såkalte "kompleksene" folk har kan du overse innlegget. Jeg vet at det provoserer mange at man skal bry seg om en filleting som en nese, men jeg tør i allefall å stå for det Anonymkode: a9504...bc9
Arabella Skrevet 23. januar 2016 #20 Skrevet 23. januar 2016 6 minutter siden, cheshirecat skrev: Såklart. Men hva ville du egentlig med tråden? Du får 20stk som sier du er fin og en som sier du ikke er det, og du TAKKER den ENE som bekrefter de kjipe tankene du har om degselv ..?? Nei Fyfaen, alle har komplekser men alle har også noe som er fint med dem. Lag en ny tråd. "dette digger jeg med megselv". Bekreft heller det, enn det som du synes er kjipt. Og btw nesa di er fin. I-lands problemer ass.... Jeg er sikker på at denne ene personen svarte ironisk. Jeg har ingen sympati med folk som har et perfekt, vakkert utsende og surver over noe ingen andre legger merke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå