Gå til innhold

Pinlige ting du gjorde på ungdomsskolen som du trodde var kult dengang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke jeg få sove fordi hjernen min går gjennom arkivet mitt markert med "flauser," så kan jeg liksågodt more meg med andres flauser:P

Anonymkode: 418fe...4df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt blanda, både konkrete småting og ting med måten jeg trodde man var folk på på den tiden:

• Gikk med plekter i lomma. Gjerne på tidspunkter det ikke var i nærheten av sannsynlig at det skulle kunne være aktuelt.
  • Og lot håret vokse ut av kontroll. Noe annet var mammadaltete og sykt teit.
  • Hyperaktiv bruk av msn-chat selv om jeg var en middels stille fyr ansikt til ansikt. Selvfølgelig med for mange ":P"
  • Heavy metal høyt på mp3en ved enhver anledning. Likte den ikke egentlig så mye bedre en pop og rock, men det var den delen av musikksmaken min jeg turte å dele.
  • Åpenbaringsfaser der jeg oppdaga politisk interesse, musikk-sjangre, forfattere og alt mulig rart bare for å score poeng med jenter. Noen av interessene var greie, mye var dumt.
  • Sykt mye sms-flørt uten å få ut fingern og faktisk prøve. Innser i ettertid at jeg antageligvis kunne hatt dame mye ungdomsskolen hvis jeg hadde vært litt mer frempå. 
  • Div. tilfeller av situasjoner der jeg ikke tok romantiske hint, eller overfortolket vennskapelige gester.
  • Gikk alltid i konflikt i stedet for å backe ned og ta ting litt rolig.
  • Delte lite av meg selv utenom med noen få gode venner. Har fortsatt mange vennskap fra den tiden der takhøyden for å snakke om ting ikke er spesielt høy.

Anonymkode: f6957...baf

• Liker 3
Skrevet

Ikke pinlig, men dumt. Røyking. Var jo kult på slutten av 70tallet.  

Skrevet

- Hadde hårsveis med rottehale.
- Bruke hvit leppestift med skimmer og vaniljeduft.
- Brukte plastsmykker i pastellfarger
- Syntes Limahl med sin hocheysveis var verdens kjekkeste!
- Konfirmasjonsantrekket var en mintgrønn kjole med rosa sko
- Syntes jeg hadde mange dype og filosofiske tanker som jeg skrev ned i dagboka mi.

Lenge leve 80-tallet!

• Liker 5
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Tror det verste og flaueste jeg har gjort var når jeg gikk rundt i stygg, stor joggebukse, trang, hvit, gjennomsiktig genser og musefletter. Hva søren var det jeg tenkte på?

Skrevet

Hang på den tingen man brekker av fra brus boks når man åpner den, rundt halsen i et kjede. Som hjemmelaget smykke. 

Satt på do med to andre jenter i pauser og kutta meg. 

Skjærte og lagde hull i ettersittende jeans. Gjerne rett under rumpa også. 

Farget håret svart, brukte naglebelte, svarte negler. 

Gjorde alt for å likne på avril lavigne. 

Tapetserte rommet mitt med bilder av spesielt to jeg likte. Ikke en flekk igjen der man så den faktiske tapeten. 

Gikk med satan kors som smykke.

Brukte å risse inn div merker i huden. Spesielt satanistiske greier.

Sloss endel.

Anonymkode: 32abb...023

• Liker 3
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Likte boyband, men det er kanskje mer normalt for alderen. Var nok litt munnrapp enkelte ganger. 

Verste: hørte på fæl gangster-rap.Eneste unntaket var tupac, som ikke var såå ille, men det hadde heller ikke appellert like mye i dag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det var kult å miste jomfrudommen, så jeg fant en mindre pen gutt som jeg hadde sex med bare for å få det overstått.

Anonymkode: 41c0f...db9

• Liker 2
Skrevet

Det jeg ikke skammer meg over, er at jeg likte historie. Mye nytte å dra derfra. Husker jeg skulle fremføre en nyhet om at de hadde opprettet et nytt Holocaust- museum- i hvilket land kommer jeg ikke på, men tror det var i Israel( Yad Vashem?). Ble møtt med idiotisk jamring og stønn, og 'det er 70 år siden, hvorfor skal vi lære om det da', sutre sutre. Om de er like uvitende hele ca 15 år senere vet jeg ikke, men tror jeg lærte noe svært viktig: årstall er ikke det viktigste, men sammenhengen mellom årsak og konsekvens. Det er derfor man lærer historie. Man blir ikke dummere av historie-kunnskaper. 

Skrevet

Røyking både vanlig, grønt og brunt

Festing så ofte som mulig....Hjemmebrent til blackouts....Blandet alltid med fanta exotic, ewwwww!

Slossing så fort det var mulighet for det....Slo til en lærer en gang og kastet stol på en annen.... omg... jeg var som et dyr.... SHAME!

Stjal på butikken ganske ofte....

Innbrudd på skolen, mest på svømmehallen med en del venner.

Lekte meg dum i timene selv om jeg kunne ca 98% av alle svarene...Spesielt i matte timene. Ville ikke virke nerdete...

Hadde så mange kjærester som mulig, trodde det var kult å kunne skryte av nummeret...behandlet jenter veldig dårlig...

Å være Badboys var noe jeg og mine venner gikk virkelig inn for å være.....oh god...

Mobbet andre ekstremt... og trodde jeg var kul som gjorde det da.... NOT AT ALL!!! Denne angrer jeg vel mest på....

Fy faen for en drittunge....Er ikke sånn i det hele tatt nå altså :P Mye av dette har formet meg til et bedre menneske i voksenaldern.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte Buffalo-sko :rodme:

Anonymkode: 88be2...a70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Mari Y skrev:

Det jeg ikke skammer meg over, er at jeg likte historie. Mye nytte å dra derfra. Husker jeg skulle fremføre en nyhet om at de hadde opprettet et nytt Holocaust- museum- i hvilket land kommer jeg ikke på, men tror det var i Israel( Yad Vashem?). Ble møtt med idiotisk jamring og stønn, og 'det er 70 år siden, hvorfor skal vi lære om det da', sutre sutre. Om de er like uvitende hele ca 15 år senere vet jeg ikke, men tror jeg lærte noe svært viktig: årstall er ikke det viktigste, men sammenhengen mellom årsak og konsekvens. Det er derfor man lærer historie. Man blir ikke dummere av historie-kunnskaper. 

Og hva er det som er pinlig med dette?

Anonymkode: 4f166...467

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er det som er pinlig med dette?

Anonymkode: 4f166...467

Var hvel heller meningen å påpeke noe som ikke var pinlig? Var jo faktisk det jeg forsøkte å hevde;) if you catch my drift:)

Skrevet
57 minutter siden, John_Felipe skrev:

Røyking både vanlig, grønt og brunt

Festing så ofte som mulig....Hjemmebrent til blackouts....Blandet alltid med fanta exotic, ewwwww!

Slossing så fort det var mulighet for det....Slo til en lærer en gang og kastet stol på en annen.... omg... jeg var som et dyr.... SHAME!

Stjal på butikken ganske ofte....

Innbrudd på skolen, mest på svømmehallen med en del venner.

Lekte meg dum i timene selv om jeg kunne ca 98% av alle svarene...Spesielt i matte timene. Ville ikke virke nerdete...

Hadde så mange kjærester som mulig, trodde det var kult å kunne skryte av nummeret...behandlet jenter veldig dårlig...

Å være Badboys var noe jeg og mine venner gikk virkelig inn for å være.....oh god...

Mobbet andre ekstremt... og trodde jeg var kul som gjorde det da.... NOT AT ALL!!! Denne angrer jeg vel mest på....

Fy faen for en drittunge....Er ikke sånn i det hele tatt nå altså :P Mye av dette har formet meg til et bedre menneske i voksenaldern.

Bra er jo det. Har nok gjort enkelte ting som ikke var veldig bra. Mobbing, ja, det er virkelig noe herk. Men det finnes voksne og som ikke er bedre, derfor er det bra at noen innser galskapen i egne handlinger. 

Skrevet

Sagge  bukse.

Lommebok med lenke.

Vi hadde ett lite vers vi pleide å synge..  var "drit kult" 

Sommer og sol, speed og rohypnol. Vinter og sne , hasj og lsd. \o/

Skrevet

Gikk med buffalo,miss Sixty og hettegenser..

Slengbukser med "innebygd"belte i  lyslilla,lysblå osv (med Buffalo selvsagt)

Hårmaskara og hårglitter,masse foundation og lys rosa leppestift..

Saggebukse fra Flava,trang overdel,stygge fake smykker,fake negler,stooore øreringer,bandana og caps over der igjen (gjerne "babypink" eller "babyblue"....)som det sto LA eller NY på.

Alt av Chicago Bulls og Lakers effekter.

Hadde en "politisk"periode også da jeg gikk med grønne "army"klær,sorte klær,secondhand veske med pins og gikk i demo mot NWO,Chemtrails osv. Skrev på sedler og skrev med tusj på bussetet foran meg ting som "9/11 was an inside job","google chemtrails","fluoride kill your teeth" osv...

Også free spirit perioden med prøving av stoff,var veggis, kjøpte klær fra Scorpius,Shangri-La og andre jalla butikker. Drev med yoga og var medlem som Bahai'i..

Drakk mye dritt sprit og...no class...appelsinjuice&vodka osv....æsj!

Var frekk når jeg ble full og sloss i ny og ne mot andre jenter.

Jaja,godt man lærer....

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...