AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #1 Del Skrevet 23. januar 2016 Beskriver situasjonene litt kort ; når jeg er med flere venner samtidig så blir jeg veldig stressa og prater aalt for mye! Jeg svetter, blir kvalm og vet nesten ikke hva jeg sier fordi jeg blir så nervøs/stressa!! Dette er veldig slitsomt for det ender bestandig med at jeg flauer ut meg selv når jeg prater og blir som regel veldig kleint! Jeg slapper ikke av i det hele tatt! Når jeg kommer hjem for meg selv så gråter jeg, for jeg føler jeg blir sett på som rar, bablete og slitsom! Jeg er egentlig ikke så bablete, mn prater alt for mye når jeg blir nervøs. Har heller ikke kontroll på ordene, så jeg sier som regel feil og roter det til! Går mye bedre når jeg møter få venner! Det er verst er når vi møter vennepar, flere sammen! Så hva er dette? Er det litt sosial angst? Hva skal jeg gjøre for å kunne slappe av å snu dette? Blir jo helt utslitt av å være med folk når det er sånn Føler ikke at jeg er meg selv når vi treffes sånn. Anonymkode: 08c20...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå