Mimmii Skrevet 23. januar 2016 #1 Skrevet 23. januar 2016 Har dere noen tips mot blåe ringer under øynene? Kremmer etc.. Jeg drikker nok vann, og har et greit kosthold, så jeg skulle absolutt hatt er krem som funket mot det, selvom jeg tviler på at det er noe som gjør underverker for det her..
Gjest marizz Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Nok søvn. Samtidig er det nok arvet betinget så vanskelig å gjøre noe med det sånn egentlig. Bruk en god concealer
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 Et øyeblikk siden, marizz skrev: Nok søvn. Samtidig er det nok arvet betinget så vanskelig å gjøre noe med det sånn egentlig. Bruk en god concealer Helvette. Jeg hater å bruke concealer.. Jeg bruker det jo hver dag, men jeg elsker å gå uten sminke, problemet er bare at jeg er ganske blå under øynene, og jeg ser ut som et lik om jeg bruker concealer uten annen sminke... Anonymkode: ce68e...ed3
Fredsmegleren Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Sliter med det samme, men det er genetisk betinget. Har prøvd det meste ute på markedet og merkelige tips som kalde skjeer, men ingenting ser ut til å fungere. Dersom jeg får minst 10 timer søvn ser det noe bedre ut, men hvem har vel tid eller lyst til å sove så mye til normalt? Bruker fargekorrektur for å rette opp den blå nyansen fra blodårene. Paletten består av tykke krem concealere der fargen oransje er ment til å bruke rundt blå områder. Lysner opp med en lysere flytende concealer etterpå. Bruker ikke concealer under øynene daglig. Synes det er bedre å akseptere seg selv som man er, med både positive og negative genetiske trekk 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #5 Skrevet 23. januar 2016 22 minutter siden, Mimmii skrev: Har dere noen tips mot blåe ringer under øynene? Kremmer etc.. Jeg drikker nok vann, og har et greit kosthold, så jeg skulle absolutt hatt er krem som funket mot det, selvom jeg tviler på at det er noe som gjør underverker for det her.. Det eneste som hjelper er å akseptere seg selv som en er skapt. (Nytter heller ikke å klage til dem som har skapt en.) Mangt og mye hevder at det skal fungere og hjelpe, det hjelper kanskje dersom du overbeviser deg selv om at det hjelper. Det kremer og andre ting hjelper deg med, er å bruke penger på noe som ikke hjelper. Det er de harde faktaene om blå ringer underøynene. Forresten en ting som reduserer dette ved å gjøre dem mindre synlig er å bli brun fra solen. Og det er vel ikke noe som kan kjøpes? Anonymkode: 38778...10f 1
365vinter Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 Selv om du skriver du ikke liker å bruke sminke tillater jeg meg å komme med et tips om du skulle endre mening: prøv en oransjefarget corrector under øynene. Selv brukte jeg først denne fra NYX for å sjekke ut om jeg likte det før jeg gikk over til samme type produkt i et litt dyrere merke. Jeg ble overrasket over hvor utrolig godt det dekket over de mørke ringene under øynene Det er så tynn konsistens at det heller ikke kjennes ut som et sminkeprodukt, men mer som en krem. Vil du ha enda bedre dekkevne kan du bruke en vanlig concealer over, men jeg syns den fungerer veldig bra uten noe annet også.
Hmmmmmm Skrevet 24. januar 2016 #7 Skrevet 24. januar 2016 4 minutter siden, 365vinter skrev: Selv om du skriver du ikke liker å bruke sminke tillater jeg meg å komme med et tips om du skulle endre mening: prøv en oransjefarget corrector under øynene. Selv brukte jeg først denne fra NYX for å sjekke ut om jeg likte det før jeg gikk over til samme type produkt i et litt dyrere merke. Jeg ble overrasket over hvor utrolig godt det dekket over de mørke ringene under øynene Det er så tynn konsistens at det heller ikke kjennes ut som et sminkeprodukt, men mer som en krem. Vil du ha enda bedre dekkevne kan du bruke en vanlig concealer over, men jeg syns den fungerer veldig bra uten noe annet også. Hvilken hudfarge har du og hva slags farge valgte du ut i denne??
365vinter Skrevet 24. januar 2016 #8 Skrevet 24. januar 2016 5 minutter siden, Hmmmmmm skrev: Hvilken hudfarge har du og hva slags farge valgte du ut i denne?? Lys med varm undertone. Bruker så å si alltid den nest lyseste fargen når jeg kjøper foundation og concealer, og jeg kjøpte den i fargen light. Den ser veldig riktig ut til meg, men tror fair hadde fungert også
Hmmmmmm Skrevet 24. januar 2016 #9 Skrevet 24. januar 2016 Ok. Men er den lyse orange da? Ble litt forvirra av av dette jeg. Ser ikke så orange ut. For poenge med denne er at den skal være orange slik at den tar vekk blått? Jeg er litt brunere en nordmenn i hudfarge. Er i ifra nord afrika, lurer på hva slags farge jeg må ha da.
Djungelvrål Skrevet 24. januar 2016 #10 Skrevet 24. januar 2016 Jeg har hatt blå ringer under øynene siden jeg var barn...prøvd sikkert 100 øyekremer men ingen kremer kan gjøre huden tykkere....de er selvfølgelig verre når jeg får for lite søvn. De syns best når jeg er skikkelig vinterblek syns ikke fullt så godt når jeg er brun. Nå når jeg er bleik ser jeg syk ut når jeg går uten concealer. Bruker Fit Me i fargene 10 og 20. Det er den beste jeg har funnet så langt. Den Nyx conceaeren har jeg prøvd og den blir seende skikkelig tørr ut på huden etter 30 min. Anbefales ikke.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #11 Skrevet 25. januar 2016 INGENTING hjelper. Vært blå under øynene siden jeg var baby og ser min sønn har arvet det samme. Er jeg brun, blek, trøtt, uthvilt er det like blått. Anonymkode: f1600...15d
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #12 Skrevet 25. januar 2016 Kan være fettlaget rundt øynene som er i ferd med å forsvinne, da kommer blodårene mer frem. Det kan også være at du har begynt å få blodårer som "lekker" farge, endel kan få dette etterhvert. Glo minerals sin undereye concealer er veldig bra synes jeg. Anonymkode: be5be...7f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå