Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

jeg er ei 24 år gammel jente som vil ut å reise til Asia. Har aldri vært i Asia før. Tenkte først en lengde på 3 uker :)

Tenkte å reise i september/november ..

Er det noen som kunne tenkt seg å reise sammen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der flere ganger, og var der i 1,5 mnd nå i 2015. Er bare 20 år. Men så spennende for deg, du vil ha mye bra i vente! :) Dessverre er jeg student, så det er ingen mulighet for meg å dra på den tiden.

Skrevet

Hvor i Asia? Selv er jeg veldig interessert i å reise i den arabiske delen av Asia, men det var kanskje ikke det du tenke på? 

Anonymkode: 0dccc...a53

Skrevet

Jeg er interessert! Hvor hadde du tenkt deg?

25 år gammel jente selv, og trenger reisepartner til "den delen av verden" :)

Skrevet
11 timer siden, Dwight skrev:

Jeg er interessert! Hvor hadde du tenkt deg?

25 år gammel jente selv, og trenger reisepartner til "den delen av verden" :)

Så bra 😀

Tenkte å starte i Thailand, Malaysia  å rundt der ! 

Hvor har du kunne tenkt deg ? 

Skrevet

Så spennende! Da har du veldig mye bra i vente!

Jeg er dessverre student, så har ikke tid til å reise bort over lengre tid. Kan anbefale å legge reiseruten innom Kambodsja - det er et virkelig undervurdert land. Utrolig fint med mange flotte mennesker!

Skrevet
38 minutter siden, dreamerspalace skrev:

Så spennende! Da har du veldig mye bra i vente!

Jeg er dessverre student, så har ikke tid til å reise bort over lengre tid. Kan anbefale å legge reiseruten innom Kambodsja - det er et virkelig undervurdert land. Utrolig fint med mange flotte mennesker!

Ja, som du sier - Kambodsja er et undervurdert land! mye spennende å se. Ellers vil jeg anbefale Vietnam, et av favorittlandene mine i Asia :)

Skrevet
22 minutter siden, ramason skrev:

Ja, som du sier - Kambodsja er et undervurdert land! mye spennende å se. Ellers vil jeg anbefale Vietnam, et av favorittlandene mine i Asia :)

Vietnam tror jeg kan være spennende, er land som man kanskje ikke tenker på som turistattraksjon!  

Skrevet
Den 24. januar 2016 at 12.57, B20 skrev:

Vietnam tror jeg kan være spennende, er land som man kanskje ikke tenker på som turistattraksjon!  

Sant så sant! Mye spennende kultur å se der :) Jeg reiste gjennom hele landet, fra nord til sør. God opplevelse!

Skrevet

Jeg er også med!!!  25 år gammel jente snart ferdig med et 6 årig studium og trenger sårt en sånn tur 👏😀

Anonymkode: b58a0...856

Skrevet

Anbefaler veldig Asia. Vietnam er et av mitt absolutte favorittland! Reiste selv rundt der for noen år siden. Har nok ikke mulighet til å bli med selv nå. Dersom dere drar til Malaysia vil jeg anbefale Perhentian islands på østkysten, spesielt den lille øya; Perhentian Kecil. Vi bodde i en bungalow på en strand hvor det kun var vårt lille guesthouse (med sånn 6 bungalows) så det føltes helt fantastisk! Nydelige, kritthvite strender og krystallklart vann:)

Skrevet

Jeg er også med!!! 59 år gammel mann med Isjias og revmatoid artritt som er på desperat jakt etter neshorn horn på det illegale markedet i Øst-Asia for å revitalisere kropp og potens. 

Skrevet

Hvor i Asia lizzåm? Asia er jo den største verdensdelen på kloden, det blir jo nesten litt som å spørre om noen har lyst til å bli med å reise til Tellus.

Anonymkode: 3247f...a6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...