B20 Skrevet 23. januar 2016 #1 Skrevet 23. januar 2016 Hei, jeg er ei 24 år gammel jente som vil ut å reise til Asia. Har aldri vært i Asia før. Tenkte først en lengde på 3 uker Tenkte å reise i september/november .. Er det noen som kunne tenkt seg å reise sammen?
ramason Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Jeg har vært der flere ganger, og var der i 1,5 mnd nå i 2015. Er bare 20 år. Men så spennende for deg, du vil ha mye bra i vente! Dessverre er jeg student, så det er ingen mulighet for meg å dra på den tiden.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 Hvor i Asia? Selv er jeg veldig interessert i å reise i den arabiske delen av Asia, men det var kanskje ikke det du tenke på? Anonymkode: 0dccc...a53
Gjest Dwight Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Jeg er interessert! Hvor hadde du tenkt deg? 25 år gammel jente selv, og trenger reisepartner til "den delen av verden"
B20 Skrevet 24. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2016 11 timer siden, Dwight skrev: Jeg er interessert! Hvor hadde du tenkt deg? 25 år gammel jente selv, og trenger reisepartner til "den delen av verden" Så bra 😀 Tenkte å starte i Thailand, Malaysia å rundt der ! Hvor har du kunne tenkt deg ?
dreamerspalace Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 Så spennende! Da har du veldig mye bra i vente! Jeg er dessverre student, så har ikke tid til å reise bort over lengre tid. Kan anbefale å legge reiseruten innom Kambodsja - det er et virkelig undervurdert land. Utrolig fint med mange flotte mennesker!
ramason Skrevet 24. januar 2016 #7 Skrevet 24. januar 2016 38 minutter siden, dreamerspalace skrev: Så spennende! Da har du veldig mye bra i vente! Jeg er dessverre student, så har ikke tid til å reise bort over lengre tid. Kan anbefale å legge reiseruten innom Kambodsja - det er et virkelig undervurdert land. Utrolig fint med mange flotte mennesker! Ja, som du sier - Kambodsja er et undervurdert land! mye spennende å se. Ellers vil jeg anbefale Vietnam, et av favorittlandene mine i Asia
B20 Skrevet 24. januar 2016 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2016 22 minutter siden, ramason skrev: Ja, som du sier - Kambodsja er et undervurdert land! mye spennende å se. Ellers vil jeg anbefale Vietnam, et av favorittlandene mine i Asia Vietnam tror jeg kan være spennende, er land som man kanskje ikke tenker på som turistattraksjon!
ramason Skrevet 25. januar 2016 #9 Skrevet 25. januar 2016 Den 24. januar 2016 at 12.57, B20 skrev: Vietnam tror jeg kan være spennende, er land som man kanskje ikke tenker på som turistattraksjon! Sant så sant! Mye spennende kultur å se der Jeg reiste gjennom hele landet, fra nord til sør. God opplevelse!
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #10 Skrevet 31. januar 2016 Jeg er også med!!! 25 år gammel jente snart ferdig med et 6 årig studium og trenger sårt en sånn tur 👏😀 Anonymkode: b58a0...856
aglaea Skrevet 4. februar 2016 #11 Skrevet 4. februar 2016 Anbefaler veldig Asia. Vietnam er et av mitt absolutte favorittland! Reiste selv rundt der for noen år siden. Har nok ikke mulighet til å bli med selv nå. Dersom dere drar til Malaysia vil jeg anbefale Perhentian islands på østkysten, spesielt den lille øya; Perhentian Kecil. Vi bodde i en bungalow på en strand hvor det kun var vårt lille guesthouse (med sånn 6 bungalows) så det føltes helt fantastisk! Nydelige, kritthvite strender og krystallklart vann
MinnisMus Skrevet 4. februar 2016 #12 Skrevet 4. februar 2016 Jeg er også med!!! 59 år gammel mann med Isjias og revmatoid artritt som er på desperat jakt etter neshorn horn på det illegale markedet i Øst-Asia for å revitalisere kropp og potens.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #13 Skrevet 4. februar 2016 Hvor i Asia lizzåm? Asia er jo den største verdensdelen på kloden, det blir jo nesten litt som å spørre om noen har lyst til å bli med å reise til Tellus. Anonymkode: 3247f...a6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå