Gå til innhold

Jeg har fortsatt ikke fått mensen for denne måneden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hundre prosent regelmessig mens, men siden jeg fikk det for første gang for 3år siden, har jeg hatt det hver måned, rundt 15-20. Jeg pleier som regel å føle meg litt rar noen dager før, og svette mye om natten. Nå har jeg fortsatt ikke fått mensen for denne måneden og har heller ingen ''tegn'' på at jeg får det snart, så jeg begynner å uroe meg litt... Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg gleder meg til å få det nå.

Jeg er jomfru, så er ikke gravid.

Hva søren er det som skjer? Jeg spiser som jeg alltid har gjort, så tror ikke det har noe med kosthold å gjøre heller...

Anonymkode: 29a51...10f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mensen kan påvirkes av psyken din -stress osv. I tillegg kan den bare finne på å leve sitt eget liv. Den komme nok snart ;)

Anonymkode: 7f57f...e63

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mensen kan påvirkes av psyken din -stress osv. I tillegg kan den bare finne på å leve sitt eget liv. Den komme nok snart ;)

Anonymkode: 7f57f...e63

Jeg har jo faktisk hver veldig stressa og deprimert i det siste... Tusen takk for svar!

TS

Skrevet

Burde jeg fortelle mamma om dette? Eller skal jeg bare la det være, også hvis jeg ikke får det igjen de to neste månedene, fortelle det da? Er sykt nervøs pga dette... Jeg har ømme bryster, noe jeg pleier å få rundt mensentider, det har jeg hatt i en uke nå omtrent, men mensen er fortsatt ikke synlig og jeg har ingen andre ''tegn'' på at jeg får det...

Skrevet

Min var 13 dager for sen denne måneden selv om den er ganske regelmessig ellers. Det er bare sånn det er i blant. :) 

Anonymkode: a1406...02f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...