AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #61 Skrevet 28. januar 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med Mytich. Elsket der første smykket. Kunne gjerne gått med det hver dag 😊 Jeg er 35. De andre smykkene i tråden synes jeg blir for små og kjerringete.. Jeg går alltid med det jeg får av kjæresten min. Synes det er så godt å tenke på at han har stått i butikken og funnet noe spesielt for meg 😍 Anonymkode: b5c92...673 Er det kjærring å gå med små smykker? Synes det kan være kjærring å gå med for store...Vel, det hele kommer an på dama de sitter på, om de er store eler små. Og godt at man har forskjellig smak, ellers ville det vært utrolig kjedelig! Anonymkode: acba9...b3b 1
skruf Skrevet 28. januar 2016 #62 Skrevet 28. januar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det kjærring å gå med små smykker? Synes det kan være kjærring å gå med for store...Vel, det hele kommer an på dama de sitter på, om de er store eler små. Og godt at man har forskjellig smak, ellers ville det vært utrolig kjedelig! Anonymkode: acba9...b3b Helt enig.... Disse enorme statementsmykkene kunne det ikke har ramlet meg inn å bruke f.eks. Det kommer an på stil også tror jeg. Jeg kler meg enkelt og klassisk, ergo liker jeg muligens best smykker som ikke er så dominerende. Uansett så tror jeg det er mest "safe" å kjøpe smykker som er enkle og klassiske, da er sjansen minst for å bomme totalt. Jeg tenker og at enkle smykker som man kan bruke til alle slags klær til hverdags og fest er det beste når man er litt usikker på smaken. Det er og et kjærestesmykke, og det vil man jo helst ha på seg hele tiden. (det smykket jeg alltid går med er et helt enkelt et med hjertelås og plain kjede fra Ole Lyngaard som jeg fikk av mannen min i 30-årsgave) 1
Kristiansand123 Skrevet 29. januar 2016 #63 Skrevet 29. januar 2016 Det var fint, men seriøst, hvorfor tror alle menn at jenter liker hjerter på smykker? Personlig syns jeg at en veldig liten diamant 💎 på en enkel sjede hadde vært mye finere (f.eks) 😊
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #64 Skrevet 29. januar 2016 1 time siden, Kristiansand123 skrev: Det var fint, men seriøst, hvorfor tror alle menn at jenter liker hjerter på smykker? Personlig syns jeg at en veldig liten diamant 💎 på en enkel sjede hadde vært mye finere (f.eks) 😊 Kjede.... ikke sjede.. Anonymkode: 6318a...498
Kristiansand123 Skrevet 29. januar 2016 #65 Skrevet 29. januar 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjede.... ikke sjede.. Anonymkode: 6318a...498
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #66 Skrevet 30. januar 2016 21 timer siden, Kristiansand123 skrev: Det var fint, men seriøst, hvorfor tror alle menn at jenter liker hjerter på smykker? Personlig syns jeg at en veldig liten diamant 💎 på en enkel sjede hadde vært mye finere (f.eks) 😊 Fordi det er symbol på kjærlighet, hehe. Hadde jo ikke gitt hjertesmykke hvis det ikke var for at vi var kjærester. Anonymkode: 63e43...1c8
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #67 Skrevet 8. februar 2016 Dere som liker litt enklere og mer stilrene smykker: Hva med dette? http://www.bjorklund.no/produkter/smykker/halssmykker/halssmykke-i-soelv-bsp20079bl Anonymkode: 63e43...1c8
marleneK92 Skrevet 14. februar 2016 #68 Skrevet 14. februar 2016 (endret) Nå er bursdagen over, men kommer med et svar allikevel jeg om noen leter opp denne tråden senere for noen tips. Har sett på linkene på side 1, og her side 4 og av de så var det egentlig bare ett jeg falt for. (jente, 23 fyller 24 om noen få dager, om det skulle gi en liten pointer.) Anbefaler å legge merke til hvilke andre smykker den du kjøper til bruker fra før, se litt på i hvilken "gate" de ligger i. http://www.bjorklund.no/produkter/smykker/halssmykker/halssmykke-i-hvitt-gull-zgp20004 Endret 14. februar 2016 av marleneK92 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå