Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men er det smykker som egner seg som gave fra en kjæreste? 

Anonymkode: 63e43...1c8

Absolutt! Jeg har fått den type smykker av mannen min, både i den tiden etter at vi ble sammen og etter at vi giftet oss. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, skruf skrev:

Huff og huff...

Smykker skal være hele, anhenget skal være en del av selve smykket. Det skal gå i ett. Sånne som du linker til ser så amatørmessige og billige ut. 

Anonymkode: 217db...554

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns sølvhjertene var litt barnslige, mens gullhjertet var kjempefint! Ellers er jeg selv fan av Cecilie Melli og hennes smykker hvis du vil ha noe som er hakket mer unikt: https://www.ceciliemelli.com

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff og huff...

Smykker skal være hele, anhenget skal være en del av selve smykket. Det skal gå i ett. Sånne som du linker til ser så amatørmessige og billige ut. 

Anonymkode: 217db...554

Tull og tøys. 

Som du kan lese så tok jeg utgangspunkt i den siden ts linket til og i en prisklasse som ikke var for høy.

Jeg regner med at hvis ts og kjæresten er ganske ferske i forholdet så kan Van bergen og Ole Lyngaard bli litt i overkant. Kunne såklart anbefalt det, men det ville ikke samsvart mellom det han linket til i første innlegg, hverken prismessig eller utseende. 

• Liker 2
Skrevet

Det første du bør tenke på er om hun pleier å bruke smykker i vanlig gull eller hvitt gull/sølv. Mange jenter foretrekker en av delene, og kan virkelig ikke tenke seg å gå med det motsatte. 

Når det kommer til smykket ellers ville jeg forsøkt å finne noe med et fint kjede, ikke grovt som det du viste til først. Og gjerne et lite anheng uten for mye detaljer, feks et helt enkelt hjerte, en enslig stein osv.  

Det som er kjekt med et smykke fra kjæresten er ihvertfall for min del å kunne bruke det hver dag, noe som passer like fint til alle antrekk, det være seg pysj, jobb eller hverdag. 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, isbjørnungen skrev:

Det første du bør tenke på er om hun pleier å bruke smykker i vanlig gull eller hvitt gull/sølv. Mange jenter foretrekker en av delene, og kan virkelig ikke tenke seg å gå med det motsatte. 

Har bare sett øreringer på henne, og de har vært i sølv/sølv-ish. Kanskje fake, men i hvert fall sånn sølvaktig farge.

Skrevet

Ville uansett gått for  noe enkelt, de aller færreste misliker enkle smykker. Også er det jo koselig med noe i gull, som hun kan ha på seg hele tiden. De litt billigere smykkene i sølv med zirkonia etc holder seg ikke like bra som et gullhjerte hvis man har det på hele tiden :) 

http://www.mestergull.no/no/nettbutikk/?_ips_encoding=UTF-8&brand=-1&material=GULT+GULL&price=-1&product_group=-1&product_type=Anheng&query=&template=productSearch&templatefolderid=53#page=4&id=22820 

fikk selv dette til jul av kjæresten. Det kan graveres også ;) veldig fornøyd og bruker det hele tiden.

Anonymkode: ff21f...ea1

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville uansett gått for  noe enkelt, de aller færreste misliker enkle smykker. Også er det jo koselig med noe i gull, som hun kan ha på seg hele tiden. De litt billigere smykkene i sølv med zirkonia etc holder seg ikke like bra som et gullhjerte hvis man har det på hele tiden :) 

http://www.mestergull.no/no/nettbutikk/?_ips_encoding=UTF-8&brand=-1&material=GULT+GULL&price=-1&product_group=-1&product_type=Anheng&query=&template=productSearch&templatefolderid=53#page=4&id=22820 

fikk selv dette til jul av kjæresten. Det kan graveres også ;) veldig fornøyd og bruker det hele tiden.

Anonymkode: ff21f...ea1

Wow! Dette var bare nydelig :D

• Liker 2
Skrevet

Syns det var fint men veldig barnslig, noe jeg tror en 14 år gammel jente ville likt. 

Skrevet

Hva med Julie Sandlau eller Jane Kønig? Klassisk, men særegent. Det MÅ ikke være hjerte, eller...? Jeg er ikke så glad i å gå med hjerte-smykker selv ;) 

Liker hun sølv, og du vil ha hjerte, har huldresølv fine armbånd! 

Skriver fra mobil, så vet ikke hvordan jeg får til link...

Skrevet
7 timer siden, peppermyntete skrev:

Wow! Dette var bare nydelig :D

Hvilket av dem?

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket av dem?

Åja, nå ser jeg. Hva bør man gravere i så fall? Og finnes det et kjede som passer til?

Skrevet

Jeg likte det ikke. Synes sånne smykker er harry. Beklager. Men du spurte. 

Umulig å vite hva kjæresten din liker, kan godt hende dette er midt i blinken for henne. Har inntrykk av at mange liker smykker som dette, så. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, loffen skrev:

Det er kjempefint syntes jeg! :jepp:

Tror jeg skal ønske meg det til bursdagen min. :nigo:

Men det kan ikke graveres?

Skrevet
8 minutter siden, Elefantenirommet skrev:

Jeg likte det ikke. Synes sånne smykker er harry. Beklager. Men du spurte. 

Du behöver inte be om ursäkt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...