Gå til innhold

Fint smykke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette fint som julegave til en kjæreste? Hun har bursdag 4. februar, så jeg må få ut fingern snart. Og passer det alle? Står ikke noe om lengde, men dama er ganske normal størrelse (160) så da passer det kanskje?

http://www.bjorklund.no/produkter/smykker/halssmykker/halssmykke-i-soelv-ksp71138

Anonymkode: 63e43...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det var nydelig jeg. Kjøp også noen øredobber som passer til. Heldige henne :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegave eller bursdagsgave ? :P 

Hehe. Personlig ville jeg hatt noe litt enklere. Med et mindre hjerte og ikke så mye diamanter og sånn på.

Anonymkode: 4ad86...cec

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er hun?? 18-22-ish vil sikkert like dette, men vet ikke helt om hun er eldre... Men du kjenner henne, og kjenner sikkert stilen hennes :) Hva slags klokke/smykker bruker hun til vanlig? Liker hun blankt sølv og bling?? 

Anonymkode: 9f173...19e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Julegave eller bursdagsgave ? :P 

Bdg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er hun?? 18-22-ish vil sikkert like dette, men vet ikke helt om hun er eldre... Men du kjenner henne, og kjenner sikkert stilen hennes :) Hva slags klokke/smykker bruker hun til vanlig? Liker hun blankt sølv og bling?? 

Anonymkode: 9f173...19e

29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Honey Dew skrev:

Synes det var nydelig jeg. Kjøp også noen øredobber som passer til. Heldige henne :)

Er du 18-22?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det ikke, og er på alder med kjæresten din. Hva man liker er individuelt, men dette smykket vil kun et lite mindretall på den alderen like. Er dog umulig for oss å vite om hun er en del av dette mindretallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Er det blitt aldersgrenser på hva slags smykker man kan like nå?

Tåpelig!

Er ikke aldersgrense, men man liker ofte ulike ting på ulike stadier i livet. Slik er det også med smykker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Grønt blad skrev:

Er ikke aldersgrense, men man liker ofte ulike ting på ulike stadier i livet. Slik er det også med smykker.

Hehe. Jeg vet da det. Ta en spøk. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1/24/2016 at 7.47, Grønt blad skrev:

dette smykket vil kun et lite mindretall på den alderen like. 

Hva liker dere da? Bør jeg heller kjøpe gull/diamant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva liker dere da? Bør jeg heller kjøpe gull/diamant?

Problemet er ikke hva det er laget av. Jeg er enig med de som sier at en yngre jente sikkert hadde elsket det, jeg ville nok likt å få det for noen år siden. Det var bare litt mye. Personlig hadde jeg satt større pris på et litt mindre smykke som ikke gjorde så mye ut av seg, om jeg kan si det på den måten.

Anonymkode: 408fc...de1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt min stil, da jeg liker enklere smykker, mere klassisk. Det som er så greit med et klassisk og enkelt smykke er at man går ikke lei av det. 

Det ble litt voldsomt mye. 

(og jeg skjønner de som skriver at det kanskje ville ha falt mere i smak til en tenåring) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 minutter siden, skruf skrev:

jeg liker enklere smykker, mere klassisk.

Nevn et fint da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er ikke hva det er laget av. Jeg er enig med de som sier at en yngre jente sikkert hadde elsket det, jeg ville nok likt å få det for noen år siden. Det var bare litt mye. Personlig hadde jeg satt større pris på et litt mindre smykke som ikke gjorde så mye ut av seg, om jeg kan si det på den måten.

Anonymkode: 408fc...de1

Ser den. Tror jeg går for et enklere da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kanskje det så litt barnslig ut? Vet at min niese på sju hadde elsket det, men kan ikke se for meg en voksen bruke det.
Samtidig er det jo du som kjenner kjæresten din best, og vet hva hun liker. :-)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...