AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #1 Skrevet 23. januar 2016 Hva er som regel årsaken når man får "den du ringer er ikke tilgjengelig for øyeblikket"? Telefon avslått? I en annen samtale? Et sted uten dekning? Anonymkode: 2057a...e9b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Alle 3 alternativer er mulige. I tillegg kan nummeret ditt være blokkert. Anonymkode: e8771...f78
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle 3 alternativer er mulige. I tillegg kan nummeret ditt være blokkert. Anonymkode: e8771...f78 Ok, takk. Jeg vet at det ikke er blokkert. Får de fleste beskjed /melding når de har dekning / tlf er på igjen at de har et ubesvart anrop? Anonymkode: 2057a...e9b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk. Jeg vet at det ikke er blokkert. Får de fleste beskjed /melding når de har dekning / tlf er på igjen at de har et ubesvart anrop? Anonymkode: 2057a...e9b Det menes vel at den ene personen du ringer kan ha puttet ditt nummer i blokkerlisten sin på sin telefon? Anonymkode: bb124...392
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #5 Skrevet 23. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det menes vel at den ene personen du ringer kan ha puttet ditt nummer i blokkerlisten sin på sin telefon? Anonymkode: bb124...392 Ja, jeg forsto det. Jeg bare sier at det sannsynligvis ikke er tilfelle (da dette er søsteren min, og det ikke er noe konflikt mellom oss ei heller er hun typen til å blokkere noen). Anonymkode: 2057a...e9b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #6 Skrevet 23. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk. Jeg vet at det ikke er blokkert. Får de fleste beskjed /melding når de har dekning / tlf er på igjen at de har et ubesvart anrop? Anonymkode: 2057a...e9b Ikke nødvendigvis. Jeg vet mannen min hadde avslått "samtale venter" så når man ringte han, så kom jeg rett til en telefonsvarer og han visste ikke at jeg ringte.. Anonymkode: bd910...13a 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #7 Skrevet 23. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvendigvis. Jeg vet mannen min hadde avslått "samtale venter" så når man ringte han, så kom jeg rett til en telefonsvarer og han visste ikke at jeg ringte.. Anonymkode: bd910...13a Men du fikk i det minste telefonsvarer (med legg igjen beskjed), jeg fikk bare automatisk svar med at hun ikke er tilgjengelig og prøv igjen senere. Vi hadde avtale om at jeg skulle ringe nå i kveld og nå vet jeg ikke om jeg skal fortsette å prøve eller om hun vil få beskjed. Er også småbekymret ift. om noe er galt, da hun som regel har lader med seg om hun skulle gå tom for batteri. Anonymkode: 2057a...e9b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #8 Skrevet 23. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du fikk i det minste telefonsvarer (med legg igjen beskjed), jeg fikk bare automatisk svar med at hun ikke er tilgjengelig og prøv igjen senere. Vi hadde avtale om at jeg skulle ringe nå i kveld og nå vet jeg ikke om jeg skal fortsette å prøve eller om hun vil få beskjed. Er også småbekymret ift. om noe er galt, da hun som regel har lader med seg om hun skulle gå tom for batteri. Anonymkode: 2057a...e9b Noen ganger mister jeg dekning på telefonen min, uten at jeg merker det selv. Da får jeg beskjed om at noen har ringt, men ikke før jeg har dekning igjen. Hvis telefonen er skrudd av får jeg også beskjed, men ikke dersom jeg er opptatt i en annen samtale. Anonymkode: e8771...f78
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #9 Skrevet 23. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du fikk i det minste telefonsvarer (med legg igjen beskjed), jeg fikk bare automatisk svar med at hun ikke er tilgjengelig og prøv igjen senere. Vi hadde avtale om at jeg skulle ringe nå i kveld og nå vet jeg ikke om jeg skal fortsette å prøve eller om hun vil få beskjed. Er også småbekymret ift. om noe er galt, da hun som regel har lader med seg om hun skulle gå tom for batteri. Anonymkode: 2057a...e9b Helt ærlig, kan det ha vært en slik en beskjed jeg fikk, dét husker jeg ikke. Da fikk han ikke beskjed. Men nå har han satt på samtale venter, og nå hvis han mister dekning, så får han beskjed på sms om noen har prøvd å ringe han. Samme som AB over her sier. Send en sms! Bare om at du har prøvd å ringe men kommer ikke gjennom, så hun kan jo si fra hvis hun vil du skal ringe/ringe når det passer henne... Anonymkode: bd910...13a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #10 Skrevet 24. januar 2016 I blant får jeg den klart tåpelige talebeskjeden "vi kan dessverre ikke se hvem du ringer til". Hva i all verden er det for slags idiot-tjeneste som svarer sånn? Anonymkode: a19db...003
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #11 Skrevet 24. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: I blant får jeg den klart tåpelige talebeskjeden "vi kan dessverre ikke se hvem du ringer til". Hva i all verden er det for slags idiot-tjeneste som svarer sånn? Anonymkode: a19db...003 Den kommer opp når den du ringer sitter opptatt i en samtale. Vet ikke hvilket mobilseslakp som har den meldingen, men det er ikke netcom eller Telenor. Anonymkode: bb124...392
petterm Skrevet 24. januar 2016 #12 Skrevet 24. januar 2016 De færreste får beskjed om tapte anrop hvis man har vært utenfor dekning. Det hender også (desverre) at man må slå telefoner av/på for å få igjen dekning. Ikke normalt, men jeg vet flere som har opplevd det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå