AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #1 Skrevet 23. januar 2016 Jeg syns det er moro med sminke, men det kan fort bli dyrt, spesielt om man skal kjøpe kvalitetsmerker. Kommer til å gå i butikk og kjøpe primer og foundation uansett, men tenker kanskje at det andre kan man tørre å kjøpe ukjente merker av? Har til nå kjøpt noen flytende, matte leppestifter til under en dollar jeg er ganske fornøyde med til den prisen og har akkurat fått et contour/blushpalett jeg ikke har prøvt ut enda. Har også et sett sminkekoster fra ebay jeg er veldig fornøyd med. Andre som har noen gode tips til meg? Anonymkode: eac07...47a
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Ville ikke anbefalt sminke fra Ebay. Kan inneholde farlige stoffer, stoffer som er ulovlig i Norge og som man kan reagere veldig dårlig på. (Som urin og tungmetaller) Anbefaler deg heller å handle på nett når det er salg. Eller rett og slett spare og kjøpe ordentlig sminke, som gir et mye bedre resultat uansett Anonymkode: c2f21...f86
Pysa Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 Sminke fra Korea er mitt tips. Merker som Innisfree, Tonymoly, Nature Republic, Missha, Skinfood osv. Bare pass på at de sendes fra Korea, ikke Kina. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Sminke fra ebay er ikke farlig om man velger trygge selgere. Jeg har handlet masse sminke på ebay, for det meste koreansk, og får et MYE bedre resultat enn de utrolig dyre merkene man finner her i Norge. Signerer for øvrig innlegget til Pysa Anonymkode: 9d2c5...e8f 1
Hattivatti Skrevet 23. januar 2016 #5 Skrevet 23. januar 2016 Styr unna sminke fra Kina. Enig med Pysa. Jeg har også handlet fra selgere i USA og England uten problem.
wintergirl Skrevet 23. januar 2016 #6 Skrevet 23. januar 2016 19 minutter siden, Pysa skrev: Sminke fra Korea er mitt tips. Merker som Innisfree, Tonymoly, Nature Republic, Missha, Skinfood osv. Bare pass på at de sendes fra Korea, ikke Kina. Hva er forskjellen på sminke fra Korea og China? Er de mer dyrevennlig?
FantasDick Skrevet 23. januar 2016 #7 Skrevet 23. januar 2016 Jeg har kjøpt to 120 paletter på eBay, ultrafornøyd med begge to. Kan hende de inneholder skumle stoffer - kjøpte de før jeg ble obs på sånt, men de er utrolig gode, sterkt pigmenterte og sitter bra!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #8 Skrevet 23. januar 2016 1 time siden, wintergirl skrev: Hva er forskjellen på sminke fra Korea og China? Er de mer dyrevennlig? Sminken fra Kina inneholder alt fra arsenikk til rottebæsj. Der finnes det ingen regler for hva man kan putte i kosmetikk(eller andre produkter). Dyretesting er også et problem og man kan gå utifra at alt som kommer derfra er testet på dyr. Anonymkode: a8947...36f
wintergirl Skrevet 23. januar 2016 #9 Skrevet 23. januar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sminken fra Kina inneholder alt fra arsenikk til rottebæsj. Der finnes det ingen regler for hva man kan putte i kosmetikk(eller andre produkter). Dyretesting er også et problem og man kan gå utifra at alt som kommer derfra er testet på dyr. Anonymkode: a8947...36f Skal aldri kjøpe sminke fra China. Takk for svar. 1
Gjest marizz Skrevet 23. januar 2016 #10 Skrevet 23. januar 2016 Som de andre sier bør du kjøpe sminke fra korea, og ikke Kina. Går som regel også greit med land som england og usa, men pass på at prisen ikke er for lav til å være sann, for da kan det være et falskt produkt
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #11 Skrevet 27. januar 2016 Men dere, jeg spurte ikke om kinasminke fra ebay, jeg spurte om sminke fra ebay😉 Så har dere noen gode tips til meg? Er forresten godt mulig det finnes mye rart (og skadelig) i kinasminke, men hvorfor skulle de putte arsenikk og rottebæsj i det? Tror nok heller det er snakk om billige stoffer som ikke er så bra for huden istedenfor kvalitetsingredienser. Ts Anonymkode: eac07...47a
Gjest marizz Skrevet 27. januar 2016 #12 Skrevet 27. januar 2016 Fra Korea, Usa og england skal det gå fint! Men er det noen veldig billige(og ordentlige merker som er dyre hjemme) er det nok fake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå